Kralj-je-mrtev-zivel-kralj-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Struna

Kralj je mrtev, živel kralj!

Simon Struna

Po 20 letih vladavine je Adobe Flash dobil prestolonaslednika – HTML5.

Preberi več
razbijamo-mite-o-programatičnem-zakupu-2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Struna

Razbijamo mite o programatičnem zakupu – 2. del

Simon Struna

V prejšnjem zapisu sem podrobneje opisal, katere spremembe so spodbudile razvoj programatičnega zakupa. Brez napredne tehnologije, na katerem ta temelji, v vse bolj digitalnem svetu ni več mogoče usmerjeno komunicirati, oglaševati in uspešno pospeševati prodaje. Seveda pa pri ustrezni interpretaciji podatkov, ki vodi v načrtovanje in optimizacijo kar najbolj učinkovite digitalne akcije, še vedno najpomembnejši […]

Preberi več
razbijamo-mite-o-programatičnem-zakupu-2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Struna

Razbijamo mite o programatičnem zakupu – 1. del

Simon Struna

V sodobnem marketingu se s pojmom programatičnega zakupa srečujemo vse pogosteje. Četudi ta v svojem bistvu pravzaprav ni novost pa je skladno z vse pogostejšo rabo postal prava vroča marketinška tema! Kot tak je, poleg številnih zagovornikov, pridobil tudi peščico tistih, ki so do njega skeptični – delno zaradi pomanjkljivih informacij, delno pa zaradi bojazni, kako naj bi nova tehnologija posegla v obstoječe načine dela in predvsem v razporejanje oglaševalskih naložb.

Preberi več
Mobilni_boom-LuciePokorna1

Mobilni »boom« in nakupovanje: Kako (ne) izgubljati kar 38 % potencialnih strank – 2. del

Lucie Pokorna

Se še spomnite dveh mojih prigod iz preteklega zapisa? Kako pa se lahko sploh odzovemo na vpliv mobilnih naprav na nakupovanje?

Na nove trende lahko reagiramo le v primeru,…

Preberi več
Mobilni_boom-LuciePokorna1

Mobilni »boom« in nakupovanje: Kako (ne) izgubljati kar 38 % potencialnih strank – 1. del

Lucie Pokorna

Po Googlovi raziskavi iz aprila 2013 uporablja 79 % lastnikov pametnih telefonov svoje telefone kot pomoč pri nakupovanju. Od tega jih kar 84 % telefone uporablja tudi pri nakupovanju…

Preberi več
Kaj je programatični zakup oglasnega prostora? Razlaga za začetnike - Simon Cetin

Kaj je programatični zakup oglasnega prostora? Razlaga za začetnike.

Simon Cetin

Gotovo ste že slišali za programatični zakup oglasnega prostora, veste, da obstaja, da postaja vse pomembnejši in da za svoje delovanje uporablja računalnike in programe. Tisti, ki se nanj spoznajo, veliko govorijo o njem. Prepričani ste, da gotovo vključuje robote, in upate, da ne postane pomemben trend, še preden greste v pokoj. 

Preberi več
Spletno_oglaševanje_je_več-AnjaMolan

Spletno oglaševanje je več kot le zakup spletnih pasic

Anja Molan

Pred časom je v Slovenijo prispel YouTube. Video vsebine na drugem največjem iskalniku na svetu nas sicer zabavajo in navdušujejo že od leta 2007. Zdaj pa so z domeno…

Preberi več
Spletno_medijsko_načrtovanje_v_realnem_času-SlavenPetrovič1

Spletno medijsko načrtovanje v realnem času

Slaven Petrovič

V preteklem zapisu sem se osredotočil na razvoj spletnih medijskih načrtovalcev. Med drugim sem omenil tudi optimizacijo »cross-tactic«, kjer se proračuni za zakup digitalnih medijev razporejajo glede na gibanje…

Preberi več
spletniuporabnik1

Inovatorstvo iPROM-a na področju razvoja programske opreme za zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih

Anja Molan

iPROM je pred enajstimi leti v spletno medijsko načrtovanje in poročanje o rezultatih vpeljal standard, s katerim je naročnikom ponudil relevantnejšo metrijo za evaluacijo učinkovitosti spletnega oglaševanja.
iPROM Central AdTimer…

Preberi več
Je-Tito-res-prodal_BoštjanVirc

Je Tito res prodal Američanom jugoslovanski vesoljski program?

Boštjan Virc

Pred dobrim letom sva z režiserjem Žigom Vircem lansirala preliminarni video na YouTube. Link sva objavila na zasebnih facebook profilih sredi noči. Zjutraj je imel video nekaj sto ogledov,…

Preberi več

Avtorji