razbijamo-mite-o-programatičnem-zakupu-2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Struna

Razbijamo mite o programatičnem zakupu – 1. del

Simon Struna

V sodobnem marketingu se s pojmom programatičnega zakupa srečujemo vse pogosteje. Četudi ta v svojem bistvu pravzaprav ni novost pa je skladno z vse pogostejšo rabo postal prava vroča marketinška tema! Kot tak je, poleg številnih zagovornikov, pridobil tudi peščico tistih, ki so do njega skeptični – delno zaradi pomanjkljivih informacij, delno pa zaradi bojazni, kako naj bi nova tehnologija posegla v obstoječe načine dela in predvsem v razporejanje oglaševalskih naložb.

Preberi več
brand

Razmišljaj globalno, ponudi lokalno ali vsak »zakaj« ima svoj »zato«

Lucie Pokorna

Potovanja so ena izmed “ljubezni” v mojem življenju – trenutno bivam že v svoji sedmi državi, obiskala pa sem jih še bistveno več. Med njihovim raziskovanjem je vedno fascinantno spremljati razlike med kulturami in navadami tamkajšnjih prebivalcev. Iz poslovnega vidika pa je zanimivo opazovati tudi, kako se globalne blagovne znamke spopadajo z nalogo ponuditi svojim strankam konsistentno – a kljub temu lokalno relevantno – izkušnjo.

Preberi več
Upgrade

Skrajni čas je, da se vsebinsko nadgradite!

Sebastjan Pirih

Kdaj ste se zadnjič vprašali, kako bi lahko nadgradili vaše spletno oglaševanje? Kako bi spremenili vaš medijski načrt, da ta ne bi vseboval zgolj »klasike«, Googla in oglasov na družbenem omrežju Facebook, ki vas spremljajo že tako dolgo? Mislite, da nimate na voljo dovolj sredstev? Si ne upate? Škoda!

Preberi več
Alkimija_spletnih_strani-naslovna-LuciePokorna

Alkimija spletnih strani: kako do kar najbolj uspešne strani?

Lucie Pokorna

Kot oglaševalci si vedno prizadevamo dosegati čim boljše rezultate. Pri strateških odločitvah in medijskem načrtovanju presodimo in natančno izberemo najbolj učinkovite kanale, formate, nagovore, … Pri vsakodnevnem delu z…

Preberi več
Spletno_oglaševanje_je_več-AnjaMolan

Spletno oglaševanje je več kot le zakup spletnih pasic

Anja Molan

Pred časom je v Slovenijo prispel YouTube. Video vsebine na drugem največjem iskalniku na svetu nas sicer zabavajo in navdušujejo že od leta 2007. Zdaj pa so z domeno…

Preberi več
Spletno_medijsko_načrtovanje_v_realnem_času-SlavenPetrovič1

Spletno medijsko načrtovanje v realnem času

Slaven Petrovič

V preteklem zapisu sem se osredotočil na razvoj spletnih medijskih načrtovalcev. Med drugim sem omenil tudi optimizacijo »cross-tactic«, kjer se proračuni za zakup digitalnih medijev razporejajo glede na gibanje…

Preberi več
Oglasno_ozadje_na_spletnih-medijih_močno_a_nevarno_orožje-1-AndrejIvanec-2

Oglasno ozadje na spletnih medijih – močno, a nevarno »orožje«

Andrej Ivanec

Oglasno ozadje na spletnih medijih je eno najmočnejših, a obenem najnevarnejših in tveganih digitalnih oglaševalskih “orožij”. Velik razmah in priljubljenost tega formata pa so prinesli boljši in predvsem večji…

Preberi več
Ali_veste_katere_KB_zakupujete-AnjaMolan-2

Ali veste, katere ključne besede v resnici zakupujete? – 2. del

Anja Molan

V prejšnjem zapisu smo se lotili pregleda osnovne sestavine oglaševanja na iskalniku – ključnih besed. Ogledali smo si možnosti ujemanja ključnih besed in poročila o dejanskih iskalnih poizvedbah, ki…

Preberi več
Ali_veste_katere_KB_zakupujete-AnjaMolan-2

Ali veste, katere ključne besede v resnici zakupujete? – 1. del

Anja Molan

Iskalni marketing temelji na zakupu ključnih besed. Gre za iskalne fraze, ki jih uporabniki vpisujejo v iskalnik, besedne zveze, ki so povezane z našo ponudbo, oziroma za poizvedbe uporabnikov,…

Preberi več
Vroče_digitalno_oglaševanje-MilošSuša

Vroče digitalno oglaševanje. Gremo v akcijo poleti!

Miloš Suša

Če želimo splet kot komunikacijski kanal uspešno izkoristiti, je poznavanje vedenjskih vzorcev uporabnikov digitalnih medijev osnova, pri kateri se začne graditi komunikacijska strategija.

Preberi več

Avtorji