Je digitalna agencija le zakupnik spletnega prostora ali vaš strateški partner? iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Je digitalna agencija le zakupnik spletnega prostora ali vaš strateški partner?

Igor Mali

Kako uspeti in s čim ohranjati konkurenčno prednost? Odgovore iščejo tako podjetja kot digitalne agencije, ki jim v procesu rasti nudimo storitveno podporo. Rezultati ne pridejo sami od sebe in še zdaleč niso samoumevni: ravno nasprotno, so odsev ekipnega dela in dolgoročnega sodelovanja več deležnikov – interne ekipe, kreativcev in digitalne agencije – ki skupaj doprinesemo k razvoju celostne in sodobnemu potrošniku prilagojene strategije digitalnega nastopa.

Preberi več
Kako interpretirati metrike na digitalu? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako interpretirati metrike na digitalu?

Uroš Končar

Kar v poslu šteje, so rezultati; ključni kazalniki uspešnosti (KPI-ji) pa tisti, ki zagotavljajo, da do njih pridete. Vsi pa vemo, da lahko do pričakovane rasti mine veliko časa; vseh vmesnih korakov, ki nanjo vplivajo, pa pogosto ne moremo neposredno pretvoriti v oprijemljive vrednosti.

Preberi več
Kam gremo s tehnologijo? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Kam gremo s tehnologijo?

Simon Struna

Vas zanima, kako bo izgledala prihodnost oglaševanja? V prihodnjih letih jo bodo pomembno zaznamovali trendi, kot so internet stvari, nativno oglaševanje, množice podatkov in programatični zakup.

Preberi več
Je vsebinski marketing vaša nova mantra? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Sebastjan Pirih

Je vsebinski marketing vaša nova mantra?

Sebastjan Pirih

Sebastjan predstavlja vtise iz POMP Foruma, kjer so mednarodni strokovnjaki razpravljali o stanju in prihodnosti vsebinskega marketinga. Pri tem poudarja, da je vsebina brez distribucije kot kralj brez kraljice ali drugače: tudi odlična vsebina brez ustrezne oglaševalske podpore ostane neopažena.

Preberi več
Kakšen pomen ima mobilni kanal? - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Kakšen pomen ima mobilni kanal?

Andrej Beširevič

Bistvo večkanalnega pristopa na digitalu je, da uporabniku dostavimo konsistentno, vsebinsko povezano in relevantno uporabniško izkušnjo – na vseh napravah in v vseh spletnih okoljih. Žal se blagovne znamke pri tem še vedno premalo zavedajo pomena, ki ga ima mobilni kanal.

Preberi več
Slabe prakse ali kako uporabnika na spletu najhitreje spraviti ob zivce - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Slabe prakse ali kako uporabnika na spletu najhitreje spraviti ob živce!

Lucie Pokorna

V tokratnem zapisu predstavljam nekatere slabe prakse, ki jih pri raziskovanju spletnih mest in spletnih trgovin še kar prepogosto izbrskam in ki – tako meni kot verjetno še številnim drugim uporabnikom – bistveno slabšajo uporabniško izkušnjo.

Preberi več
Optimizirajte svoje kampanje AdWords s 3 pomembnimi Googlovimi novostmi - iPROM - Mnenja strokovnjakov-  Anže Hribar

Optimizirajte svoje kampanje AdWords s 3 pomembnimi Googlovimi novostmi

Anže Hribar

Google nam je na področju iskalnih oglasov v letu 2016 pripravil ogromno novosti. Od ukinitve oglasnih pozicij na desni strani in razširjenih tekstovnih oglasov, do možnosti prilagajanja modifikatorja najvišje ponudbe za CPC glede na izbrani tip naprave.

Preberi več
Uporabniška izkušnja je pomembna! - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Uporabniška izkušnja je pomembna!

Andrej Beširevič

Pri razvoju in izvedbi modernih digitalnih marketinških strategij pogosto pozabljamo na zelo pomemben segment: uporabniško izkušnjo. To pa je velika napaka, saj je slednja ključna komponenta uspešnega marketinga v digitalni dobi, ki daje prednost udobju in personalizaciji.

Preberi več
Kako spodbuditi impulzivne nakupe na spletu? - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Kako spodbuditi impulzivne nakupe na spletu?

Lucie Pokorna

Vzgib za impulzivne nakupe imamo vsi, čeprav velja, da so zanj najbolj dovzetni »spontani« oz. tisti kupci, ki se za nakupe odločajo emocionalno. Kako pa jih lahko spodbudite spletni trgovci?

Preberi več
Impulzivno nakupovanje preko spleta - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Impulzivno nakupovanje preko spleta

Lucie Pokorna

Vam je situacija znana? V trgovino skočimo po nekaj osnovnih stvari, ko čakamo na blagajni, pa v košarico brez posebnega razmisleka dodamo še čokoladico, bonbone ali žvečilni gumi. Ali pa se v trgovino odpravimo z najboljšim namenom, da kupimo nov par hlač; domov pa se vrnemo (še) z obleko, puloverjem in tremi spodnjimi majicami. In seveda z veliko luknjo v denarnici. Kaj nas privede do tega?

Preberi več

Avtorji