Pametno oglaševanje obožuje podatke - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Pametno oglaševanje obožuje podatke

Maja Gorjanc

Gorivo medijskega ekosistema so podatki, podjetja, ki z njimi razpolagajo, pa so novi naftni magnati. Tehnološkim inovacijam sledi kreativna industrija, ki zato prilagaja oglaševanje trendom.

Preberi več
Personalizacija (2. del): Zakaj prilagajanje oglasnih vsebin deluje? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Personalizacija (2. del): Zakaj prilagajanje oglasnih vsebin deluje?

Leon Brenčič

Vse več podjetij se poslužuje personalizacije oglasnih sporočil, ki morajo biti pisana na kožo potrošnikom, ti pa s svojim vedenjem narekujejo vedno večjo potrebo po natančno usmerjeni oglasni vsebini.

Preberi več
Zadeva e-poštnega sporočila je vaš osvajalni nagovor: Ustrezno odprite pogovor s stranko - iPROM - Mnjenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Zadeva e-poštnega sporočila je vaš osvajalni nagovor: Ustrezno odprite pogovor s stranko!

Lucie Pokorna

Zadeva e-poštnega sporočila je kot osvajalni nagovor v baru, ko želite nagovoriti zanimivo osebo in z njo stopiti v stik. Od tega, kako boste odprli pogovor, bo odvisno, kako se bo vajin odnos razvijal naprej – mogoče boste našli ljubezen svojega življenja, mogoče pa vas bo tisti ali tista zelo hitro odslovil/a. Podobno velja tudi pri e-poštnem marketingu: zadeva sporočila vam odpira (ali zapira!) vrata do potencialne stranke!

Preberi več
OTT postaja naslednja oglaševalska velesila - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

OTT postaja naslednja oglaševalska velesila

Igor Mali

V oglaševalskem kolaču si televizija že dolgo reže največji kos. Delež televizijskega oglaševanja se nikoli ni zdel ogrožen, saj je zadnja desetletja stalno rastel. A na obzorju je resen tekmec, ki z enakimi in boljšimi vsebinami, zagotovljenimi kadarkoli jih uporabnik želi, prepričuje oglaševalce v svoje sposobnosti. S pametnimi podatki v realnem času namreč omogoča napredno ciljanje in upravljanje oglaševanja. Platforme OTT (Over-the-top content) različnih ponudnikov že danes služijo oglaševalske milijarde (v poljubni svetovni valuti).

Preberi več
Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1.del): Taktike za implementacijo

Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1. del): Taktike za implementacijo

Leon Brenčič

Z napredno tehnologijo trženja prihaja množica podatkov, ki ob natančnem vpogledu oglaševalcem omogoča nagovarjanje svojih potencialnih kupcev ob pravem trenutku, kar jih učinkovito spodbuja k nakupu. Kljub številnim priložnostim, ki jih nudi nova tehnologija, je pri snovanju zgodb o uspehu strategija še vedno poglavitnega pomena. Najpomembnejša komponenta je zagotovo način dostave personaliziranega oglaševalskega sporočila – ob pravem času, na pravem mestu.

Preberi več
OTT – kratica, ki si jo velja zapomniti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

OTT – kratica, ki si jo velja zapomniti

Igor Mali

V zadnjih treh mesecih so se skladi tveganega kapitala ogreli za nove televizijske in video platforme, znane tudi pod kratico OTT. Platforme Samba TV, Conviva, FuboTV, TubiTV in Mux so skupaj nabrale kar 150 milijonov dolarjev svežega kapitala, s čimer dokazujejo prihod naslednjega vala inovacij na področjih digitalnih medijev in spremljanja video vsebin.

Preberi več
Programatične kreative – avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pametnih podatkov - iPROM - Mnenja strokovanjkov - Luka Andrejak

Programatične kreative – avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pametnih podatkov

Luka Andrejak

Podatkovno gnani in kreativno optimizirani digitalni oglasi učinkovito dosegajo ciljna občinstva digitalnih medijev in oglaševalcem nudijo tisto, kar ti plačajo: natančno nagovarjanje slehernega posameznika ali interesne skupine uporabnikov.

Preberi več
Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?

Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?

Lucie Pokorna

Uporabniki si želijo vsebine in ponudbe, prilagojene njihovim potrebam. Zato je logično, da ustrezno prilagodimo tudi strategijo za e-poštni marketing.

Preberi več
Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče

Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče

Maja Gorjanc

Ste kdaj pomislili, kakšen poslovni potencial bo imela tehnologija, ki bo razumela naša čustva? Od res učinkovite telemedicine prek preprečevanja/zmanjševanja živčnosti voznikov v prometu do naprednih oglaševalskih in prodajnih kampanj. V današnjem hiper-povezanem svetu je prepoznavanje čustev potrošnikov že mogoče, vsaj ko na sceno stopijo nosljive naprave, internet stvari in zmogljiva analitika, ki sproti obdeluje pretočne podatke. Z boljšim vpogledom v čustva svojih potrošnikov jih lahko nagovarjamo učinkoviteje in bolj ciljano tako, da v njih zbujamo občutke sreče. Mar ni prav to tisto, k čemur vsi stremimo?

Preberi več
Tehnološki trendi programatičnega oglaševanja

Tehnološki trendi programatičnega oglaševanja

Luka Andrejak

Danes lahko med programatičnim in digitalnim oglaševanjem potegnemo vzporednico. Programatično oglaševanje pomeni veliko več kot zgolj avtomatizacijo postopkov trgovanja. S številnimi tehnološkimi rešitvami oglaševalcem zagotavlja, da bodo njihove kampanje veliko bolj učinkovite, nadzorovane in skladne s cilji, ki jih zasledujejo. S tem pridobijo tako naročniki (oglaševalci oz. agencije) kot ponudniki oglasnega prostora (založniki).

Preberi več

Avtorji