Podatkovno gnani pospeški za vaše oglaševalske aktivnosti z iPROM Private DMP-jem - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Podatkovno gnani pospeški za vaše oglaševalske aktivnosti z iPROM Private DMP-jem

Tomaž Tomšič

V današnjem digitaliziranem svetu je upravljanje s podatki ključnega pomena za učinkovitost oglaševalskih kampanj. V iPROMu verjamemo, da so lastni, prvoosebni podatki, zbrani z digitalnim oglaševanjem, ključni in da je vsak evro, vložen v oglaševanje, pri čemer oglaševalec gradi še lastno podatkovno bazo, pravzaprav odlična naložba za varno prihodnost. Uporaba prvoosebnih podatkov za izvajanje podatkovno gnanih oglasnih akcij podjetjem namreč omogoča bolj učinkovito nagovarjanje ciljnih občinstev ter dolgoročno krepitev in zaščito lastne konkurenčne prednosti.

Preberi več
Matjaž Fajfar za Media Marketing: Kako preseči meje ograjenih vrtov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Matjaž Fajfar

Matjaž Fajfar za Media Marketing: Kako preseči meje ograjenih oglaševalskih vrtov ali zakaj iPROMova oglaševalska tehnologija učinkovito izkorišča moč odprtega spleta?

Matjaž Fajfar

Matjaž Fajfar, vodja širitvenih operacij v Adriatik in DACH, je v intervjuju za Media Marketing predstavil poslanstvo in prednosti družbe iPROM ter razpravljal o naraščajoči pomembnosti neodvisnih tehnoloških oglaševalskih rešitev ter o tem, zakaj je danes odprti splet postal temeljni ekosistem močnih blagovnih znamk.

Preberi več
Digitalno oglaševanje: ključ do aktivacije in zvestobe potrošnikov - iPROM - Mnenje strokovnjakov - Slaven Petrovič

Digitalno oglaševanje: ključ do aktivacije in zvestobe potrošnikov

Slaven Petrovič

Digitalno oglaševanje je podobno kot lani kljub negotovim gospodarskim razmeram še vedno v porastu. Naložbe v digitalno oglaševanje so trdno zasidrane v oglaševalskih proračunih, predvsem zaradi učinkovitosti, merljivosti, prilagodljivosti v realnem času in zlasti zaradi učinkovitega doseganja sodobnih potrošnikov, ki so danes digitalno opolnomočeni. Zato je za blagovne znamke ključno, da sledijo trendom medijske potrošnje, kupca dosegajo ciljano in skrbijo za priklic ter varujejo ugled blagovne znamke.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing Magazin Prvoosebni podatki in napredni oglasni formati kot skrivna sestavina uspešnih blagovnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Poznate skrivno sestavino uspešnih blagovnih znamk?

Andrej Ivanec

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v družbi iPROM, je v kolumni za Marketing magazin osvetlil pomembnost lastništva prvoosebnih podatkov in uporabe zasebnih podatkovnih skladišč ter naprednih oglasnih formatov pri grajenju močnih blagovnih znamk.

Preberi več
Simon Cetin na 28. SMK: Smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki jo spremljamo iz prve vrste - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin na 28. SMK: Smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki jo spremljamo iz prve vrste

Simon Cetin

Na okrogli mizi z naslovom Brez oklevanja uporabljamo AI na Slovenski marketinški konfrerencu, sta Simon Cetin (iPROM) in Zenel Batagelj (Valicon) razpravljala o uporabi umetne inteligence, pričakovanjih in prihajajočih spremembah. Izpostavila sta praktične priložnosti in dileme, ki jih uvajanje umetne inteligence prinaša marketingu, poslu in družbi.

Preberi več
Neodvisna podatkovna skladišča za varno in učinkovito poslovanje v prihodnosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Neodvisna podatkovna skladišča za varno in učinkovito poslovanje v prihodnosti

Tomaž Tomšič

Zasebna, neodvisna podatkovna skladišča prvoosebnih podatkov uporabnikov lastnih medijev podjetij igrajo pomembno vlogo pri varovanju podatkov in zagotavljanju zasebnosti uporabnikov. V nasprotju z ograjenimi vrtovi, ki so običajno pod nadzorom enega samega podjetja ali organizacije, zasebna podatkovna skladišča omogočajo večjo neodvisnost v oglaševanju in nadzor nad lastnimi podatki. Če kdaj, potem je danes trenutek, ko je vlaganje v zasebna podatkovna skladišča postalo ključno za podjetja, ki si prizadevajo za zagotavljanje varnosti, zasebnosti in skladnosti z zakonodajo na področju e-zasebnosti. To jim namreč omogoča učinkovito upravljanje podatkov, ciljno in personalizirano trženje ter večjo donosnost oglaševalskih naložb. V družbi iPROM svojim naročnikom to omogočamo s tehnološko rešitvijo iPROM Private DMP.

Preberi več
Tomaž Tomšič za Kibernitje: Varen prehod na prvoosebne podatke pri trženju - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Tomaž Tomšič za Kibernitje: Varen prehod na prvoosebne podatke pri trženju

Tomaž Tomšič

Prvoosebni podatki so danes osnova za učinkovite ciljno usmerjene oglaševalske kampanje. Z varnostnega vidika zasebno shranjevanje prvoosebnih podatkov podjetjem omogoča uveljavitev notranjih varnostnih politik neodvisno od velikih platform.

Preberi več
Trženjske strategije v času negotovosti: Kako uspeti tudi v obdobju gospodarske ohladitve? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Trženjske strategije v času negotovosti: Kako uspeti tudi v obdobju gospodarske ohladitve?

Leon Brenčič

V prvem četrtletju leta 2023 je evropsko gospodarstvo pokazalo spodbudne kazalnike rasti, a se rast nekoliko umirja zaradi negotovega makroekonomskega okolja in različnih dejavnikov, ki hromijo potrošniški sentiment. V Sloveniji se je gospodarska rast v primerjavi z zadnjim četrtletjem leta 2022 umirila. Inflacija ostaja na visoki ravni, naraščajo pa tudi cene izdelkov, energentov in storitev. To lahko vodi v slabše razpoloženje in nižanje kazalnika zaupanja potrošnikov v nadaljevanju letošnjega leta. Živimo v nestanovitnih časih, zato nihče ne more napovedati, kaj prinaša druga polovica leta.

Preberi več
Krepitev naložb za oglaševanje v relevantne vsebinske in uredniške medije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Krepitev naložb za oglaševanje v relevantne, vsebinske in uredniške medije

Andrej Ivanec

Naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji so se povečale za 8 odstotkov v primerjavi z letom 2021, za skoraj 6 milijonov evrov. Vrednost slovenskega trga digitalnega oglaševanja dosega skoraj 80 milijonov evrov, kar predstavlja približno 42 odstotkov celotnega oglaševalskega proračuna v državi. O opažanjih, kako se ugotovitve letošnje raziskave AdEx odražajo pri našem vsakdanjem delu, je z Marketing Magazinom spregovoril tudi Andrej Ivanec, direktor medijskega načrotvanja v iPROMu.

Preberi več
Močne blagovne znamke v poplavi medijskih vsebin izstopajo s prikaznim oglaševanjem - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Močne blagovne znamke v poplavi medijskih vsebin izstopajo s prikaznim oglaševanjem

Andrej Ivanec

Blagovne znamke so kot prometni znaki za potrošnike, digitalni mediji pa središče za pridobivanje informacij oziroma stičišče ponudbe in povpraševanja. Ugotovitve nedavne raziskave AdEx 2022, ki jo izvaja mednarodno združenje za interaktivno oglaševanje IAB, potrjujejo ključno vlogo digitalnega oglaševanja, zlasti prikaznega, za pojavnost in graditev blagovnih znamk v visoko tekmovalnem tržnem okolju.

Preberi več

Avtorji

Arhiv