Simon Cetin za Super Znamko: Prihodnost je svetla za vse, ki razumejo, da so podatki temelj dodane vrednosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Super Znamko: Prihodnost je svetla za vse, ki razumejo, da so podatki temelj dodane vrednosti

Simon Cetin

Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, je v intervjuju za revijo Super Znamka razkril, zakaj so podatki ključna sestavina učinkovite večkanalne strategije oglaševanja, ki se osredotoča na celotno nakupno pot uporabnika, nam pomaga bolje razumeti, kaj pritegne in zadrži pozornost uporabnikov ter kako se potrošniki povezujejo z blagovno znamko. Pogovor se je dotaknil zanimivih tem, ki so ključne za sodobno razumevanje digitalnega okolja, kot so preplet spletnih in nespletnih medijev, večkanalne strategije, vsepovezani potrošniki, prikazno oglaševanje, pomen poslanstva znamke v primerjavi z operativno izvedbo tržnih aktivnosti, tehnologija za programatično povezovanje podatkov, metaverzum ter vloga in pomen lastnega podatkovnega skladišča.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: Raziskava Medijska potrošnja 2022 ponuja pomembne uvide v trende na slovenskem medijskem trgu - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Raziskava Medijska potrošnja 2022 ponuja pomembne uvide v trende na slovenskem medijskem trgu

Andrej Ivanec

Marketing magazin je predstavil povzetke raziskav družb iPROM in Valicon o medijskih navadah slovenskih uporabnikov spleta v letu 2022, ki sta jih s komentarji pospremila Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu in Matjaž Robinšak, direktor raziskav in partner v Valiconu. Aktulna raziskava je pokazala, da vprašani bolj zaupajo medijem odprtega spleta, kot so vsebinski spletni mediji, spletne trgovine, spletne strani podjetij in spletni novičarski portali, kot pa vsebinam v ograjenih vrtovih, ki so v večji meri del platform družbenih medijev.

Preberi več
Simon Cetin za DMS: Smo v obdobju transformacije, ker so se podjetja začela zavedati pomena podatkov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za DMS: Smo v obdobju velike transformacije, ker so se podjetja začela zavedati pomena podatkov

Simon Cetin

Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, je na septembrskem mesečnem srečanju Društva za marketing Slovenije na temo trendov razvoja Web 3.0 predstavil svojo vizijo in poglede na nadaljnji razvoj spleta. Pojasnil je, zakaj je razumevanje novih pravil in trendov v oglaševalski industriji danes ključno za učinkovit trženjski nastop ter konkurenčno prednost blagovnih znamk v prihodnosti.

Preberi več
Miha Rejc za Marketing magazin: Uporaba lastnih podatkov na hrbtenici OpenRTB je jedro odprtega oglaševalskega spleta - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Miha Rejc za Marketing magazin: Uporaba lastnih podatkov na hrbtenici OpenRTB je jedro odprtega oglaševalskega spleta

Miha Rejc

V prejšnjem blog zapisu za Marketing magazin je Miha Rejc, vodja oddelka za celostne digitalne strategije v iPROMu, Svetovna digitalna medijska krajina ter digitalno oglaševanje: ograjeni vrtovi in odprti splet pojasnil ločnico med mediji, ki so del t. i. odprtega spleta, in platformami, ki jih imenujemo tudi ograjeni vrtovi, kjer so podatki o uporabniki in njihovih odzivih na oglasna sporočila na voljo le upraviteljem teh platform oziroma lastnikom teh sistemov. Izpostavil je ključne prednosti, ki jih odprti splet ponuja oglaševalcem, kot so agilnost, povezovanje podatkov in transparentnost. V tem zapisu pa je osvetlil še uporabniški vidik razumevanja razlik ter zakaj preudarni oglaševalci in uspešne blagovne znamke razumejo, da je odprti splet ključen za učinkovito strategijo digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Miha Rejc za Marketing magazin: Odprti splet oglaševalcem nudi izbiro, kako želijo deliti svoje podatke - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Miha Rejc za Marketing magazin: Odprti splet oglaševalcem nudi izbiro, kako želijo deliti svoje podatke

Miha Rejc

Danes vse pogosteje govorimo o delitvi digitalne medijske krajine. Skladno z razvojem spleta 3.0 se srečujemo z odprtim spletom in ograjenimi vrtovi. Oba omenjena medijska ekosistema, ki sta pomemben del spleta zaradi načina izvajanja digitalnih oglaševalskih dejavnosti, v zadnjem času doživljata pospešeno preobrazbo. Miha Rejc je v blogu za Marketing magazin pojasnil razliko med ekosistemoma ter njune posebnosti z vidika digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Alena Selimović za Marketing magazin: Oglaševalci želijo vedeti, kateri oglaševalski vložki bodo imeli največji prispevek - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Alena Selimović

Alena Selimović za Marketing magazin: Oglaševalci želijo vedeti, kateri oglaševalski vložki bodo imeli največji prispevek

Alena Selimović

Alena Selimović, analitičarka v iPROMu, je v blogu za Marketing magazin razbijala miti in resnice o atribucijskih modelih, ki jih uporabljamo v marketingu. Opredelitev oglaševalskih kanalov, v katera je smiselno vlagati oglaševalska sredstva, ni vedno preprosta naloga. Mnogi se pri sprejemanju marketinških odločitev zanašajo zgolj na podatke, dostopne v storitvi Google Analytics. A da bi lahko resnično razumeli, od kod prihajata obisk na vaše spletno mesto in prodaja, se ni pametno zanašati le na vseprisotno Googlovo rešitev.

Preberi več
Andrej Ivanec za InStore: iPROM Retail trgovcem prinaša celovit nabor rešitev za krepitev blagovne znamke na spletu ter pospeševanje prodaje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za InStore: iPROM Retail trgovcem prinaša celovit nabor rešitev za krepitev blagovne znamke na spletu ter pospeševanje prodaje

Andrej Ivanec

iPROM Retail je storitev, prilagojena panogi trgovine in trendom, ki vplivajo nanjo. Združuje več kot 20-letne izkušnje iPROMa s področja krepitve blagovnih znamk na spletu in pospeševanja prodaje prek spleta. Vanjo smo vključili vse svoje rešitve, s katerimi lahko trgovci učinkoviteje nagovorijo potrošnike v vsaki fazi nakupnega procesa. Temelji na uporabi podatkov za prilagajanje oglaševanja na način, da trgovec kar najbolje izkoristi svoja oglaševalska sredstva in ima nadzor nad lastnimi podatki.

Preberi več
Simon Cetin za MQ revijo: Metaverse ni nov koncept, je le v fazi poskusov nove opredelitve - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Metaverse ni nov koncept, je le v fazi poskusov nove opredelitve

Simon Cetin

Metaverse, naj ga danes tako imenujemo, je le v fazi novih poskusov opredelitve. Tako kot so pred desetletji vsi vedeli, da prihaja internet, a nihče ni natančno vedel, kako bo videti, tako je danes z metaverse. Želja digitalnih velikanov za vstop na to področje je velika. Svoje poglede na opredelitev in razvoj metaversa je za MQ revijo delil Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM.

 

Preberi več
Simon Struna za Finance: Podatkovno gnana podjetja rastejo hitreje in ustvarjajo višjo dodano vrednost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Simon Struna za Finance: Podatkovno gnana podjetja rastejo hitreje in ustvarjajo višjo dodano vrednost

Simon Struna

Simon Struna, iPROMov strokovnjak za programatični ekosistem in eden izmed vodilnih poznavalcev ad-techa v regiji Adriatic bo 31. maja predaval o prihodnosti in izzivih digitalnega oglaševanja na Slovenski marketinški konferenci. Pred dogodkom je za časnik Finance delil svoje poglede o razvoju trga v Sloveniji, o tem kako dobro znajo slovenska podjetja izkoristiti podatke za svoj marketing in kako vse strožja pravila na področju e-zasebnosti vplivajo na digitalno oglaševanje in marketing.

Preberi več
Nejc Lepen za Marketing magazin: Takšna priložnost se pojavi na 10 do 15 let - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Nejc Lepen za Marketing magazin: Takšna priložnost se pojavi na 10 do 15 let

Nejc Lepen

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROM-u, je na 09Diggitu razkril svojo vizijo razvoja interneta in pravil igre v nastajajočem digitalnem okolju. Za Marketing Magazin pa je ob tem odgovarjal na vprašanje: Bo splet 3.0 res decentralizacija interneta ali gre le za mit?

Preberi več

Avtorji

Arhiv