
Zlati likalniki kot referenca digitalne stroke: med dosedanjimi nagrajenci tudi Simon Cetin
Zlati likalniki, nagrade, ki jih Marketing Magazin od leta 2018 v okviru konference DIGGIT podeljuje posameznikom za njihove dosežke v slovenskem digitalnem prostoru, so v sedmih letih postali ena od pomembnih strokovnih referenc. V julijsko-avgustovski številki se je uredništvo Marketing magazina ob predstavitvi letošnje dobitnice priznanja ozrla tudi nazaj in se pogovarjala s prejšnjimi nagrajenci, med katerimi je tudi ustanovitelj in partner v družbi iPROM, Simon Cetin, prejemnik Zlatega likalnika iz leta 2019.

»Prompt je intelektualna lastnina prihodnosti«
Simon Cetin, ustanovitelj in partner v družbi iPROM ter ustanovitelj in vodja laboratorija Retoba, je v pogovoru z Društvom za marketing Slovenije spregovoril o prihodnosti marketinga v dobi umetne inteligence. V intervjuju je izpostavil, kako umetna inteligenca (AI) ni več zgolj orodje za povečanje učinkovitosti, temveč strateški sogovornik pri razmišljanju, ustvarjanju in odločanju. Z Društvom za marketing Slovenije je delil svoja razmišljanja o tem, kako bo umetna inteligenca preoblikovala trženjske prakse ter katere priložnosti in odgovornosti se pri tem odpirajo za podjetja in posameznike.

Simon Cetin za Marketing magazin: Zmagovalci so tisti, ki ustvarjajo pametnejše podatkovne ekosisteme
Simon Cetin, ustanovitelj in partner v podjetju iPROM ter vodja laboratorija Retoba, je v prispevku za Marketing magazin poudaril pomen podatkovne suverenosti v digitalnem oglaševanju. Po njegovih besedah podjetja, ki nimajo vizije gradnje lastnih podatkovnih ekosistemov, plačujejo drugim za dostop in aktivacijo svojih lastnih podatkov, kar jih dolgoročno postavlja v odvisen položaj in povečuje stroške trženja.

Simon Cetin za Marketing magazin: Umetna inteligenca ustvarja nove standarde
Simon Cetin, partner v podjetju iPROM ter vodja laboratorija Retoba, je za Marketing magazin povzel ključne dosežke in projekte, ki so zaznamovali leto 2024, ter orisal trende, ki bodo krojili prihodnost oglaševanja. V ospredju preteklega leta so bili inovativni pristopi k uporabi prvoosebnih podatkov in napredne rešitve na področju umetne inteligence, ki postavljajo nove standarde v personalizaciji in uporabniški izkušnji.

Peugeot piše novo poglavje na področju pogovornega marketinga
Simon Cetin, ustanovitelj laboratorija Retoba ter partner in ustanovitelj družbe iPROM, in Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga ter skrbnik marketinga na nivoju Skupine Emil Frey, sta na letošnji Slovenski marketinški konferenci predstavila prebojen projekt pogovorni AI vmesnik za novi Peugeot 2008.

Simon Cetin za Marketing magazin: Prihodnost je zdaj: (Umetna) inteligenca razume in čuti
V majski kolumni za Marketing magazin Simon Cetin, partner v družbi iPROM in ustanovitelj laboratorija za avtoregresivne pogovorne sisteme Retoba, piše o ključni vlogi empatije v tehnoloških inovacijah, ki povezujejo človeka in stroj. Poudarja, da mora biti empatija v središču vseh tehnoloških interakcij, da se ohranijo človeške vrednote in krepi zaupanje med uporabniki in tehnologijo.

Simon Cetin za Marketing magazin: Družba iPROM leto končuje z rastjo prometa
Simon Cetin, partner v družbi iPROM, je ob koncu leta za Marketing magazin strnil dogajanje v družbi iPROM v letu 2023.

Simon Cetin za DMS: Trendi v digitalnem oglaševanju: Preoblikovanje trga s tehnološkimi inovacijami in zasebnostjo
Kakšne trende v digitalnem oglaševanju pričakujemo v 2024? Simon Cetin, partner v družbi iPROM, je za Društvo za marketing Slovenije pripravil pregled šestih vzhajajočih priložnosti, za katere meni, da jih strokovnjaki za marketing ne smejo zamuditi.

Simon Cetin na 28. SMK: Smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki jo spremljamo iz prve vrste
Na okrogli mizi z naslovom Brez oklevanja uporabljamo AI na Slovenski marketinški konfrerencu, sta Simon Cetin (iPROM) in Zenel Batagelj (Valicon) razpravljala o uporabi umetne inteligence, pričakovanjih in prihajajočih spremembah. Izpostavila sta praktične priložnosti in dileme, ki jih uvajanje umetne inteligence prinaša marketingu, poslu in družbi.

Simon Cetin za Marketing magazin: Smo na pragu nove tehnološke revolucije
V majski kolumni za Marketing magazin Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, piše o aktualni temi – umetni inteligenci v marketingu, za katero pravi, da je pomembno zavedati se njenega dolgoročnega potenciala. Verjame, da smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki bo dosegla večje razsežnosti kot industrijska revolucija sredi 18. stoletja, ki je temeljito preoblikovala način življenja in dela ter dvignila standard bivanja človeštva.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 9
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 33
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 15
- Dejan Levičar 1
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 37
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 24
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 29
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 28
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1