iPROM je pri implementaciji naše nove digitalne marketinške strategije postal tesni partner. Inovativni pristop, moderna tehnologija, nadpovprečni rezultati in kvalitetna analitika so nam potrdili pravilnost naše odločitve. Njihova konstantna podpora in strateško svetovanje sta za nas postala nepogrešljiva.

Nuša Korotaj
Vodja prodaje in marketinga, Thermana
Nuša Korotaj

Prepričali so nas z edinstveno kombinacijo poslovnega svetovanja in naprednih tehnoloških rešitev. Sodelovanje potrjuje vrhunsko razumevanje panoge in gradi uspeh naše blagovne znamke na spletu.

Borut Papič
Vodja trženja, Assistance Coris
Borut Papič

iPROM je bil tisti pravi korak naprej, ki je bil nujen za doseganje ciljev naše strategije. Z njihovimi naprednimi idejami in modernimi tehnologijami odkrivamo možnosti, o katerih se nam prej niti ni sanjalo.

Uroš Grilc
Tržno komuniciranje, AMZS d. d.
Uroš Grilc

V celotnem procesu načrtovanja in izvedbe akcije so bili profesionalni in nam nudili ustrezno in učinkovito strokovno ter tehnično podporo.

Erik Renko
Vodja digitalnega razvoja, Mercator
Erik Renko

Naše sodelovanje z iPROMom je več kot odlično. Ste kolektiv strokovnjakov z visoko kakovostnimi kompetencami in delo z vami je enostavno in lahkotno. Smo zelo hvaležni za vaš profesionalni pristop in pravočasno izvedene aktivnosti. Nadaljujete z odličnim delom in se veselimo vseh bodočih projektov!

Jordan Simonovski
Web manager, iSTYLE Makedonija
Jordan Simonovski

Izjemni rezultati ter kakovostna in zanesljiva svetovalna in tehnološka podpora so tisti pomembni dejavniki, ki naše zaupanje ohranjajo tudi v prihodnje.

Janja Mozetič
Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi, Loterija Slovenije
Janja Mozetič

Rezultati so več kot zadovoljujoči, saj so nam z vrhunsko tehnologijo in natančno analitiko pomagali nagovoriti naše najbolj ključne ciljne skupine.

Maks Oplotnik
Marketing koordinator, Fox International
Maks Oplotnik

Poleg digitalnega oglaševanja smo iPROM-u zaupali še skupno vodenje in urejanje družbenih profilov podjetja v regiji Adriatic. Rezultati nam potrjujejo pravo izbiro strateškega partnerja, ki s strokovnostjo in znanjem prispeva k doseganju zastavljenih ciljev.

Melita Gramc
Marketing Professional B2C, Canon Adria
Melita Gramc

Kot odgovor na izzive jutrišnjega dne prepoznavamo digitalno transformacijo. Pri tem iPROM z našo digitalno komunikacijo v segmentih B2B in B2C suvereno upravlja in utrjuje strateško pozicijo našega podjetja na trgu.

Anja Klančnik
Marketing Communications Manager for Consumer and SMB Segments, Microsoft Slovenija
Anja Klančnik

Sodelovanje z iPROM-om na področju razvoja programske opreme za oglaševanje znotraj interneta stvari je obrodilo odlično priložnost, da mednarodno mrežo Printboxovih kioskov povežemo z inovativnim pristopom k oglaševanju in uspešno presežemo meje med fizičnim in virtualnim svetom.

Aleš Glavan
direktor, Print boks
Aleš Glavan

Sodelovanje nam je v veliko veselje. Zgradili smo pristen in prijeten poslovni odnos, ki se odraža v visoki stopnji medsebojnega zaupanja in odličnih rezultatih.

Tomaž Cör
Blitz Film & Video Distribution
Tomaž Cör

V času poslovne transformacije smo v iPROM-u našli partnerja, ki je sporočilo o širjenju naše ponudbe uspešno dostavil ciljni publiki in nam pomagal do višanja rasti prodaje neelektronskih izdelkov.

Petra Bukovec
Vodja marketinga, mimovrste=)
Petra Bukovec

Navdušeni smo nad brošuro za zaključni partnerski dogodek leta 2017, ki jo je oblikoval iPROM, z odlično izvedbo projekta pa smo zadovoljni tudi na splošno.

Pawel Kita
vodja medpodjetniških trženjskih komunikacij, Canon CEE
Pawel Kita

Akcija Summer Stories zgodbe je na letnem internem tekmovanju skupine Canon CEE osvojila naziv zmagovalca leta za odličnost.
Zahvaljujemo se ekipi podjetja iPROM, ki je veliko prispevala k tej akciji!

Malvina Matai
vodja marketinga, Canon CEE
Malvina Matai

Akcija za zelenjavne namaze Argeta, ki sta jo razvila iPROM in Valicon z elementi napovednega modeliranja, je izkazala točno to, kar smo iskali: izjemno učinkovito in prepričljivo akcijo, ki je bila točno ciljana in je prinesla osupljive rezultate, saj smo več kot potrojili prodajne rezultate glede na obdobje pred začetkom akcije.

Mojca Pesendorfer
vodja marketinga na strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska/Atlantic Grupa
Mojca Pesendorfer

iPROM smo izbrali za izvedbo digitalnega oglaševanja na sedmih evropskih trgih. Visoka strokovnost ekipe, tehnologija in rešitve, usmerjene k rezultatom pa so tisto, kar pravilnost naše odločitve potrjuje vedno znova.

Sanda Vidmar
Marketing, Lisca
Sanda Vidmar

Študije primerov

reference-moemax-seznam

Mömax: Promocija otroških sob z aktivacijo z vplivneži na družbenih medijih

Trgovina mömax je želela predstaviti ponudbo otroških sob na bolj inovativen način, z več vsebine in zgodbe. iPROM je pripravili strategijo marketinga z vplivneži, v sklopu katere so zasnovali aktivacijo in vključil tri vplivneže iz skupine Mami blogerke.

Preberi več
Študije primerov -Argeta - seznam

Atlantic Grupa: Z naprednim ciljanjem in uporabo iPROM DMP blagovna znamka Argeta povečala prodajo novih namazov za petkrat

Novi format iPROM 360 omogoča gledalcu interaktivno in doživeto izkušnjo ob ogledu/raziskovanju same oglasne vsebine, kar zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo in večjo vpletenost.

Preberi več
2018-04-referenca-Thermana-lasko-seznam

Thermana Laško: S tehnološko rešitvijo iPROM 360 do visoke interakcijske stopnje

Novi format iPROM 360 omogoča gledalcu interaktivno in doživeto izkušnjo ob ogledu/raziskovanju same oglasne vsebine, kar zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo in večjo vpletenost.

Preberi več
reference-lisca-seznam

Lisca - z iPROM Cloud tehnologijo smo presegli zastavljen cilj za 25 odstotkov

Slovenska blagovna znamka spodnjega perila Lisca je v sklopu svojih trženjskih aktivnosti predvidela mednarodno oglaševalsko akcijo in nagradno igro na osmih evropskih trgih, katerih cilj je bil doseči čim večji delež ciljne skupine, ter k sodelovanju v nagradni igri #BestThingsAreHidden spodbuditi čim večje število sodelujočih.

Preberi več
reference-skb-logo

SKB banka – promocija spomladanskih gotovinskih in stanovanjskih kreditov

Za SKB banko smo pripravili razširitev njihove promocijske akcije na digitalnih medijih za ponudbo gotovinskih in stanovanjskih kreditov na slovenskem trgu.

Preberi več
Canon

Canon, regija Adriatic: komunikacija podjetja na družbenih medijih

Cilj sodelovanja je celostno upravljanje družbenih medijev za blagovno znamko Canon v regiji (SLO, CRO, BiH, MAK) in generiranje lokalno relevantne vsebine z namenom izboljšanja odnosa z uporabniki, spodbujanja dvosmerne komunikacije, utrditve samodejnega priklica v segmentu foto opreme in omogočanje prvovrstne podpore kupcem.

Preberi več
VW up - iPROM

Nagradna igra za novi Volkswagen up!

Pri Volkswagnu so prenovili svoj najmanjši mestni model up! in njegovo predstavitev podprli z nagradno igro, ki je potekala samo prek digitalnih kanalov. V njej so z edinstveno kodo, ki se je sodelujočim razkrila ob obisku avtosalona, uporabnike aktivno spodbudili k ogledu in testiranju avtomobila v živo.

Preberi več
Aerodrom Ljubljana in Turkish Airlines Reference iPROM

Aerodrom Ljubljana in Turkish Airlines

Za naročnika Aerodrom Ljubljana in Turkish Airlines smo ob promociji letov z ljubljanskega letališča na eksotične Sejšele in Mauritius izvedli nagradno aktivacijo in zabeležili odličen odziv spletnih uporabnikov, ki je rezultiral tudi v porastu števila spletnih rezervacij letov.

Preberi več
Petrol_01

Petrol eShop

Petrol je ob lansiranju spletne trgovine Petrol eShop želel poskrbeti za efektivnost spletne trgovine in zagotoviti čim boljši zajem analitičnih podatkov, na podlagi katerih bodo lahko sprejemali primerne poslovne odločitve. Iskali so dolgoročnega partnerja, ki jim bo poleg naprednih nastavitev orodja za analitiko svetoval pri nadaljnjem razvoju spletne trgovine in optimizaciji spletnih oglaševalskih kampanj.

Preberi več
Mimovrste_01

mimovrste=)

Spletni trgovec mimovrste=) je v letu 2014 izvedel repozicioniranje blagovne znamke od IT trgovca do nakupovalnega središča z osrednjim sporočilom »Nakupovalno središče pri vas doma«. Medijsko strategijo smo v iPROM-u podprli z enomesečno spletno kampanjo, ki je pomembno doprinesla h komuniciranju nove podobe in značaja izboljšane spletne trgovine mimovrste=).

Preberi več
2014-Peugeot-308-5

Peugeot Slovenija

Da bi s potencialnimi kupci novega avtomobila Peugeot 308 ustvarili čim več kakovostnih stikov, smo v digitalni oglaševalski akciji najbolj atraktivne elemente vozila izpostavili vizualno, uporabnike pa pozvali k interaktivnemu raziskovanju njegove notranjosti. Naš pristop je temeljil na igrifikaciji oglasnih vsebin, pri čemer smo hkrati komunicirali vabilo na testno vožnjo. Na ta način smo dosegli bistveno večjo vpletenost uporabnikov in zagotovili večjo kakovost doseženih konverzij.

Preberi več
Coris_01

Assistance Coris

Pri načrtovanju in izvedbe digitalne strategije za podjetje Assistance Coris smo zasledovali cilj povečati učinkovitost spletnega nastopa in gradnje prepoznavnosti njihovega paradnega produkta. Da bi s promocijo zavarovanja Coris dosegli kar se da raznoliko občinstvo, smo oglasni nagovor pripravili v številnih različicah, ki so vsebinsko sledile izkazanim interesom posameznih ciljnih skupin. Prilagojeno rešitev smo obenem izkoristili za naročnikov uspešen prehod z ročnega v avtomatiziran proces zakupovanja digitalnih medijev.

Preberi več
Nikon

Nikon

V Sloveniji je kreativna nadgradnja Nikonove evropske kampanje »Jaz sem« učinkovito povezala kreativno aplikacijo, družbena omrežja in spletno oglaševanje. Z odločitvijo za spletni nastop je slovensko predstavništvo uspelo realizirati pričakovano stroškovno učinkovitost, obenem pa le v mesecu dni zabeležiti kar 1,5 milijona neposrednih obiskov spletne strani, ki so vodili v 25-odstotno povečanje prodaje.

Preberi več
Fox_01

Fox International Channels

Osrednjo dejavnost družbe Fox International Channels smo želeli izpostaviti tudi v njihovi spletni komunikaciji. Zato smo digitalno strategijo začrtali s prikazovanjem video vsebin, ki najbolj neposredno povzamejo bistvo filmske industrije, obenem pa z atraktivno dinamiko učinkovito nagovorijo spletno občinstvo, stopnjujejo pričakovanje in med uporabniki beležijo bistveno večjo interakcijo.

Preberi več
Aerodrom_BMW_01

Aerodrom Ljubljana & BMW Group Slovenija

Aerodrom Ljubljana je v sodelovanju s podjetjem BMW Group Slovenija želel najbolj zveste kupce nagraditi z možnostjo ugodnejšega nakupa vozil BMW serije 1 in prodajo vozil spodbuditi s spletno akcijo. Svetovali smo strategijo, ki temelji na natančnem in prilagojenem ciljanjem le izbranega segmenta uporabnikov spletnih medijev, kar je vodilo v prodajo 106 BMW-jev prek spleta.

Preberi več

Oglasi, ustvarjeni po vaši meri

V galeriji izpostavljamo napredne oblike oglasov, ustvarjene po meri naših naročnikov. Zbirka ne zajema celotnega spektra naše ponudbe, saj smo izpostavili le posebne, napredne oglasne formate in tehnološke rešitve, ki s svojo inovativnostjo odgovarjajo na oglaševalske izzive različnih panog in tako predstavljajo pomemben doprinos k soustvarjanju digitalnih trendov. Naj s svojo svežino navdahnejo tudi vas.

 

galerija-intro

 

VSTOPI V GALERIJO