iPROM je za blagovno znamko Lisca izvedel mednarodno oglaševalsko akcijo in nagradno igro na osmih evropskih trgih.
Cilji
- Doseči čim večjo opaznost oglaševalske akcije in nagradne igre
- Doseči čim večji doseg ciljne skupine
- Število sodelujočih v nagradni igri povečati za 10 odstotkov v primerjavi s podobno kampanjo v prejšnjem letu
Slovenska blagovna znamka spodnjega perila Lisca je v sklopu svojih trženjskih aktivnosti predvidela mednarodno oglaševalsko akcijo in nagradno igro na osmih evropskih trgih, katerih cilj je bil doseči čim večji delež ciljne skupine, ter k sodelovanju v nagradni igri #BestThingsAreHidden spodbuditi čim večje število sodelujočih.
Pri načrtovanju digitalne strategije smo, poleg primarnih ciljev zasledovali tudi povečanje učinkovitosti spletnega nastopa in gradnjo prepoznavnosti blagovne znamke. Celotno oglaševalsko akcijo smo izvedli programatično na osmih trgih, kjer smo s pomočjo tehnologije iPROM Cloud optimizirali oglaševalsko akcijo v realnem času in tako dosegli odlično opaznost akcije pri ciljni skupini. S kombinacijo naprednih formatov, video oglasov na spletnih medijih, mobilnih oglasov, nativnim oglaševanjem ter oglaševanjem na družbenih omrežjih smo število sodelujočih v nagradni igri presegli za več kot 25 odstotkov v primerjavi s pričakovanimi rezultati.