Deli

Cilji

  • Predstaviti nov izdelek v liniji uveljavljene blagovne znamke Čokolino
  • Spodbuditi ciljne potrošnike k prvemu preizkusu izdelka

Naročnik Podravka je želel z oglaševalsko akcijo ciljnim potrošnikom (mladim od 18 do 30 let) predstaviti nov izdelek blagovne znamke Čokolino – Čokolino Protein Power – in jih spodbuditi k prvemu preizkusu izdelka.

V iPROMu smo z oglaševalsko akcijo odgovorili na popandemično vzdušje in priljubljenost športnih dejavnosti na prostem. Po skrbnem premisleku smo vzpostavili sodelovanje s tremi slovenskimi vplivneži na področju športa in aktivnega načina življenja – Janom Kovačičem, Patricio Pangeršič in Urošem Bitencem. Zanje smo pripravili paket za preživljanje prostega časa v naravi – emajliran lonček, termovko in novi Čokolino Protein Power, s katerim so si lahko kjerkoli in kadarkoli pripravili okusen in praktičen obrok.

Vplivneži so z ustvarjenimi vsebinami svojim sledilcem komunicirali funkcionalnosti in prednosti izdelka, k prvemu preizkusu pa smo jih še dodatno spodbudili z deljenjem brezplačnih vzorčkov Čokolina Protein Power. Vplivneži so svoje sledilce povabili, naj si praktičen obrok privoščijo kar med svojimi dejavnostmi na prostem in okusno doživetje dokumentirajo s fotografijo ali video posnetkom.

Čokolino Protein Power: Ko sodelovanje z vplivneži preraste v celovito in atraktivno kampanjo - iPROM - Študije primerov

Neposreden in pristen nagovor vplivnežev je spodbudil prvi stik med blagovno znamko oziroma izdelkom in ciljnimi potrošniki, povečal možnost za ponovni nakup in oglaševalcu zagotovil vsebine za lastne digitalne kanale blagovne znamke Čokolino ter za digitalne oglase in oglase na zunanjih oglasnih površinah (OOH). Z nagradno igro s privlačnimi nagradami smo še povečali vpletenost uporabnikov, pridobili nove sledilce in njihov izkaz podpore z všečki.

Kratke video prigrizke, ki so jih vplivneži posneli med promocijo novega izdelka, smo v iPROMu kasneje združili v kratke video oglase za prikazovanje na platformi YouTube. Za zagotavljanje širšega dosega smo kampanjo dodatno podprli z oglaševanjem v obliki zgodb na družbenih omrežjih Facebook in Instagram ter njeno privlačno zasnovo z digitalnih kanalov preslikali še na zunanje oglasne površine (OOH).