Deli

S kombinacijo vedenjskega in kontekstualnega ciljanja do visoke stopnje konverzije po ogledu.

Cilji

  • Čim več oddanih povpraševanj prek spletne strani
  • Promocija turističnih vavčerjev po pandemiji

Z naročnikom LifeClass Portorož smo se želeli ažurno prilagoditi gospodarskim razmeram in z oglaševalsko akcijo na digitalnih kanalih spletne uporabnike spodbuditi k unovčitvi turističnih vavčerjev za storitve hotelov LifeClass, še preden je bilo točno znano, kako jih bo možno unovčiti.

Študije primerov - LifeClass

S kombinacijo vedenjskega in kontekstualnega oglaševanja smo oglase prikazovali le tistim uporabnikom, ki so v zadnjem času brali in iskali informacije, povezane s turističnimi vavčerji, ter vsebine, povezane z dopustom, s potovanjem, z oddihom ipd. Oglaševanje smo usmerjali na spletno stran, kjer je bilo več informacij o turističnih vavčerjih ter obrazec za povpraševanje.

Oglaševalska akcija, ki je trajala dva tedna, je prinesla odlične rezultate. Z uporabo klasičnih, naprednih in mobilnih oglasnih formatov smo prek iPROM Programmatic dosegli želeno ciljno skupino ter 13-odstotno konvezijo po ogledu (konverzijo »view-through«). 13 odstotkov uporabnikov je bilo torej takih, ki so bili izpostavljeni oglasom in nanje niso kliknili, so pa v obdobju kampanje obiskali spletno stran LifeClassa prek drugih virov obiska.

V celotnem obdobju trajanja akcije je bilo oddanih kar 522 povpraševanj za storitve verige hotelov LifeClass. Prilagojena strategija je naročniku zagotovila učinkovito razmerje med dosegom, naložbo in doseženimi rezultati ter obenem potrdila učinkovitost programatičnega zakupa medijskega prostora.

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.