Cilji
- V mesecu dni povečati zavedanje o izdelku Philips OneBlade in vključenost ciljne skupine.
- Na priložnostno spletno stran z nagradno igro privabiti vsaj 10.000 obiskovalcev.
- Pritegniti vsaj 1000 sodelujočih v nagradni igri.
Philips Slovenija je želel ob predstavitvi svojega brivnika Philips OneBlade na slovenskem trgu v kratkem časovnem obdobju pritegniti pozornost mladih moških. Podroben vpogled v njihove medijske navade in vedenje je navdihnil večkanalno oglaševalsko akcijo, kjer smo prepletli oglaševanje v digitalnih medijih, avdio oglaševanje na platformi Spotify, duhovito nagradno igro in marketing z vplivneži.
Da bi čim bolj učinkovito nagovorili ciljno skupino, ki bi jo brivnik Philips OneBlade resnično zanimal, smo izkoristili trend vse večje priljubljenosti pretočnih vsebin med slovenskimi uporabniki. V privlačni oglaševalski akciji smo prepletli dve glavni zanimanji mladih moških – glasbo in avtomobilizem – z zvočnimi oglasi na glasbeni platformi Spotify, oglaševanjem v digitalnih medijih in prek video vsebin vplivnežev.
V oglasih smo izpostavili ključne prednosti brivnika ter uporabnike spodbujali k sodelovanju v nagradni igri, ki je na duhovit način predstavila brivnik Philips OneBlade. V zvočnem oglasu pa smo domiselno uporabili zvok brivnika v obliki zvoka pospeševanja avtomobila.
V slabem mesecu dni smo prek vplivnežev dosegli skoraj 190.000 sledilcev na družbenih medijih, z vedenjskim ciljanjem in uporabo naprednih iPROMovih oglasnih formatov pa prek tehnološke rešitve iPROM Cloud skoraj 170.000 spletnih uporabnikov. Z doseženo 0,83-odstotno odzivnostjo na iPROM Mobile Native Ad smo za kar 19 odstotkov presegli običajno odzivnost na nativne oglase. Prek vseh izbranih kanalov je priložnostno spletno stran z nagradno igro obiskalo 13.362 uporabnikov, 1030 uporabnikov pa je v nagradni igri tudi sodelovalo in se potegovalo za glavno nagrado – Philipsove brezžične slušalke.