Deli

Kako lahko z uporabo podatkov povečamo prodajo? Semenarna Ljubljana za 13 odstotkov povečala prodajo vrtnega pohištva

Cilji

  • Predstavitev novega segmenta vrtnega pohištva
  • Pospešiti prodajo izdelkov v novem segmentu

Semenarna Ljubljana, d. d. je za svojo blagovno znamko Kalia želela potencialnim kupcem predstaviti maloprodajni segment vrtnega pohištva.

V iPROMu smo pripravili oglaševalsko akcijo v digitalnih medijih, ki je temeljila na identifikaciji pravega ciljnega občinstva. Pri tem smo uporabili vedenjske vzorce obstoječih strank, ki so bili razširjeni z modeliranjem, in tako identificirali  potencialne kupce s podobnimi medijskimi navadami. Nagovarjali smo tudi tiste, ki so v preteklosti že obiskali spletno stran Semenarne Ljubljana.

Referenca-Kalia

Oglaševalska akcija je bila izvedena s tehnologijo iPROM Cloud, ki je zagotovila prikazovanje oglasov pravemu uporabniku na pravi napravi in obliki, v kombinaciji z uporabo naprednega ciljanja in ponovnega nagovarjanja (remarketinga).

Prek oglasov je stran obiskalo več kot 2200 različnih uporabnikov, ki so se v povprečju na spletnem mestu zadržali dobro minuto in si ogledali skoraj štiri strani, kar je za 75 % več od povprečja. Najboljše rezultate je dosegal iPROM Mobile Native Ad, ki je kupce nagovoril z dodatno vsebino. Prodaja, ki je bila glavni ključni pokazatelj uspeha, se je v oglaševanem segmentu po oglasni akciji povečala za dobrih 13 odstotkov.

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.