Deli

Kako lahko z uporabo podatkov povečamo prodajo? Semenarna Ljubljana za 13 odstotkov povečala prodajo vrtnega pohištva

Semenarna Ljubljana, d. d. je za svojo blagovno znamko Kalia želela potencialnim kupcem predstaviti maloprodajni segment vrtnega pohištva.

V iPROMu smo pripravili oglaševalsko akcijo v digitalnih medijih, ki je temeljila na identifikaciji pravega ciljnega občinstva. Pri tem smo uporabili vedenjske vzorce obstoječih strank, ki so bili razširjeni z modeliranjem, in tako identificirali  potencialne kupce s podobnimi medijskimi navadami. Nagovarjali smo tudi tiste, ki so v preteklosti že obiskali spletno stran Semenarne Ljubljana.

Referenca-Kalia

Oglaševalska akcija je bila izvedena s tehnologijo iPROM Cloud, ki je zagotovila prikazovanje oglasov pravemu uporabniku na pravi napravi in obliki, v kombinaciji z uporabo naprednega ciljanja in ponovnega nagovarjanja (remarketinga).

Prek oglasov je stran obiskalo več kot 2200 različnih uporabnikov, ki so se v povprečju na spletnem mestu zadržali dobro minuto in si ogledali skoraj štiri strani, kar je za 75 % več od povprečja. Najboljše rezultate je dosegal iPROM Mobile Native Ad, ki je kupce nagovoril z dodatno vsebino. Prodaja, ki je bila glavni ključni pokazatelj uspeha, se je v oglaševanem segmentu po oglasni akciji povečala za dobrih 13 odstotkov.