Kako lahko z uporabo podatkov povečamo prodajo? Semenarna Ljubljana za 13 odstotkov povečala prodajo vrtnega pohištva
Cilji
- Predstavitev novega segmenta vrtnega pohištva
- Pospešiti prodajo izdelkov v novem segmentu
Semenarna Ljubljana, d. d. je za svojo blagovno znamko Kalia želela potencialnim kupcem predstaviti maloprodajni segment vrtnega pohištva.
V iPROMu smo pripravili oglaševalsko akcijo v digitalnih medijih, ki je temeljila na identifikaciji pravega ciljnega občinstva. Pri tem smo uporabili vedenjske vzorce obstoječih strank, ki so bili razširjeni z modeliranjem, in tako identificirali potencialne kupce s podobnimi medijskimi navadami. Nagovarjali smo tudi tiste, ki so v preteklosti že obiskali spletno stran Semenarne Ljubljana.
Oglaševalska akcija je bila izvedena s tehnologijo iPROM Cloud, ki je zagotovila prikazovanje oglasov pravemu uporabniku na pravi napravi in obliki, v kombinaciji z uporabo naprednega ciljanja in ponovnega nagovarjanja (remarketinga).
Prek oglasov je stran obiskalo več kot 2200 različnih uporabnikov, ki so se v povprečju na spletnem mestu zadržali dobro minuto in si ogledali skoraj štiri strani, kar je za 75 % več od povprečja. Najboljše rezultate je dosegal iPROM Mobile Native Ad, ki je kupce nagovoril z dodatno vsebino. Prodaja, ki je bila glavni ključni pokazatelj uspeha, se je v oglaševanem segmentu po oglasni akciji povečala za dobrih 13 odstotkov.