Deli

Povečanje izkoristka sredstev za zakup digitalnih medijev

Cilji

  • Gradnja in utrjevanje prepoznavnosti storitve Assistance Coris
  • Večje število na spletu sklenjenih zavarovanj
  • Prehod iz avtomatiziranega v programatičen proces zakupa digitalnih medijev
  • Večji izkoristek sredstev za zakup digitalnih medijev

Pri načrtovanju in izvedbe digitalne strategije za podjetje Assistance Coris smo zasledovali cilj povečati učinkovitost spletnega nastopa in gradnje prepoznavnosti njihovega paradnega produkta. Da bi s promocijo zavarovanja Coris dosegli kar se da raznoliko občinstvo, smo oglasni nagovor pripravili v številnih različicah, ki so vsebinsko sledile izkazanim interesom posameznih ciljnih skupin. Prilagojeno rešitev smo obenem izkoristili za naročnikov uspešen prehod z ročnega v avtomatiziran proces zakupovanja digitalnih medijev.

Podjetje Assistance Coris je bilo eden izmed prvih naročnikov, pri katerem smo testirali, kako učinkovita je naša nova programska rešitev za dinamično testiranje in optimizacijo oglasnih kreativ. Njen poglavitni namen je, da oglasno sporočilo oz. njegove vsebinske različice učinkovito servira specifičnim ciljnim publikam. To smo dosegli na način, da smo posamezni ciljni skupini uporabnikov pri komuniciranju zavarovanj Assistance Coris posredovali natanko tisto različico oglasa, ki je s svojim vsebinskim oz. kreativnim nagovorom najbolje ustrezala njihovim izkazanim interesom.

Celotno akcijo smo izvedli avtomatizirano in ob naročnikovem nespremenjenem finančnem vložku dosegli kar 200-odstotno izboljšanje učinkovitosti komunikacije. Rezultate smo beležili v številu sklenjenih spletnih zavarovanj in potrdili, da avtomatizirano, ciljno posredovanje oglasnih kreativ različnim uporabnikom, ki se prilagajajo kontekstu njihovega poizvedovanja, močno vpliva na dosežene konverzije in večji ROI. V primerjavi s klasičnih zakupom, ki bi zahteval 140 človek/ur je programatični zakup proces akcije obenem prinesel kar 90-odstotni prihranek časa oz. 10 človek/ur.