Deli

V enem tednu do 1.688 potencialnih kupcev avtomobila Peugeot 308

Cilji

  • Gradnja prepoznavnosti novega avtomobila
  • Boljša informiranost uporabnikov
  • Pridobivanje kakovostnih kontaktov oz. prijav na testno vožnjo

Da bi s potencialnimi kupci novega avtomobila Peugeot 308 ustvarili čim več kakovostnih stikov, smo v digitalni oglaševalski akciji najbolj atraktivne elemente vozila izpostavili vizualno, uporabnike pa pozvali k interaktivnemu raziskovanju njegove notranjosti. Naš pristop je temeljil na igrifikaciji oglasnih vsebin, pri čemer smo hkrati komunicirali vabilo na testno vožnjo. Na ta način smo dosegli bistveno večjo vpletenost uporabnikov in zagotovili večjo kakovost doseženih konverzij.

Za predstavitev novega vozila Peugeot 308 smo ubrali inovativen pristop, ki je temeljil na igrifikaciji oglaševanih vsebin. Tako so uporabniki spletnih medijev novi Peugeot iCockpit spoznavali preko interaktivne igre, ki jih je na zabaven in dinamičen način vodila po notranjosti avtomobila in jim njegove največje atribute predstavila z atraktivnimi vizuali.

Pristop, ki je temeljil na obveščenosti in spodbujanju vpletenosti uporabnikov, je kreativno povezal informativne in prodajne vsebine. Vse funkcionalnosti smo učinkovito predstavili znotraj naprednega oglasnega formata iPROM AdBreak in akcijo z namenom širjenja dosega med uporabniki povezali tudi z družbenimi mediji in klasičnim prikaznim oglaševanjem.

Zakup medijskega prostora je potekal programatično, za večanje učinkovitosti ciljanega oglaševanja pa smo s pomočjo programske opreme iPROM Cloud uporabili tudi podatke, ki smo jih za naročnika zbirali v preteklosti. Meritve so potrdile, da smo na ta način dosegli kar petkrat boljše rezultate, kot bi jih z enako investicijo dosegli pri klasičnem zakupu. Uspeh akcije smo beležili v številu prijav na testno vožnjo in naročniku skozi natančno določen in nadzorovan proces obdelave pridobljenih kontaktov skozi različne točke stika omogočili prepoznavanje najbolj obetajočih strank.