Deli

Blagovna znamka Volkswagen s formatom iPROM Shake Ad do nadpovprečne vključenosti uporabnikov

Cilji

  • Visoka stopnja odzivnosti na oglasno akcijo
  • Visoka stopnja vključenosti ciljnega občinstva

Nov oglasni format iPROM Shake Ad je ustvaril 70 odstotkov večjo odzivnost in 760 odstotkov večjo vključenost uporabnikov v primerjavi s podobnimi neinteraktivnimi oglasnimi formati.

iPROM predstavil nov oglasni format iPROM Shake Ad

Oglasni format iPROM Shake Ad je med prvimi testirala blagovna znamka Volkswagen v oglasni akciji Polo – Slovenski avto leta 2018, kjer so rezultati oglasne akcije potrdili nadpovprečno odzivnost in vključenost ciljne skupine.

Oglasni format iPROM Shake Ad omogoča spremembo oglasnih kreativ na podlagi tresenja telefona. V oglasni akciji Polo – Slovenski avto leta 2018 je blagovna znamka Volkswagen izbrala funkcionalnost spremembe barve na podlagi tresenja oziroma klika in tako poskrbela, da se je Polo predstavil v široki paleti barv. Volkswagen je tako uporabnikom pomagal pri lažji predstavi videza avtomobila v njihovi najljubši barvi.

Končni rezultati oglasne akcije so celo presegli pričakovanja, saj je iPROM Shake Ad ustvaril za 70 odstotkov večjo odzivnost in za 760 odstotkov večjo vključenost uporabnikov v primerjavi s podobnimi neinteraktivnimi oglasnimi formati.

»iPROM Shake Ad nas je najprej navdušil z dinamično kreativno rešitvijo, ki omogoča enostaven in zanimiv prikaz različnih barv in modelov avtomobila. Rezultati oglasne akcije Polo – Slovenski avto leta 2018 pa so dodatno potrdili, da interaktivnost oglasne kreative pomembno vpliva na odzivnost in vključenost ciljnega občinstva,« je povedala Nuša Pleše iz podjetja Porsche Slovenija, ki skrbi za marketing blagovne znamke Volkswagen.

S formatom iPROM Shake Ad smo prek platforme iPROM Cloud blagovni znamki Volkswagen omogočili, da svoje ciljno občinstvo cilja po najsodobnejših naprednih oblikah ciljanja (vedenjsko in tehnološko ciljanje), ki omogočajo bolj natančno doseganje zainteresiranega ciljnega občinstva, ter tako dostavili pravo sporočilo pravemu uporabniku ob pravem času in na pravem mestu.