Deli

Zvezde letališča – kako učinkovito aktivirati prepoznavne športnike za grajenje baze dolgoročnih ambasadorjev blagovne znamke.

Cilji

  • Pridobivanje novih sledilcev blagovne znamke na družbenih omrežjih in povečanje vključenosti obstoječih skozi nagradno igro
  • Grajenje baze naročnikov na e-novice

Fraport Slovenija je že decembra 2018 potnikom na ljubljanskem letališču ponujal zvezdniško izkušnjo. Potnikom v terminalu so v sodelovanju s karikaturistom Borisom Oblakom omogočili izdelavo edinstvene karikature v okviru komunikacijske kampanje Zvezde letališča, s katero so povzeli rekordno leto, vzpodbudili zavedanje o novih letalskih povezavah in predstavili udobno, skoraj zvezdniško izkušnjo, ki so jo deležni potniki.

V iPROMu smo v sodelovanju z naročnikom prepoznali trenutek košarkarske vročice in Zvezde letališča prenesli tudi na digitalne kanale. Naša strategija je bila jasna – nagraditi zveste uporabnike letališča, brez katerih leto 2018 ne bi bilo tako uspešno, pripraviti privlačno zasnovo nagradne igre z edinstvenimi karikaturami ter jo povezati z Luko Dončićem in Goranom Dragićem.

Na Facebook profilu Ljubljana Airport je bila kmalu zatem objavljena nagradna igra, ki je vabila sledilce, da poizkusijo srečo in osvojijo glavno nagrado: ogled enega izmed najbolj težko pričakovanih športnih dogodkov leta – tekme lige NBA, na kateri se bosta prvič pomerila Luka Dončić (Dallas Mavericks) in Goran Dragić (Miami Heat).

Kampanjo smo podprli z uredniškimi objavami na Facebooku, ki smo jih okrepili še z oglaševanjem in nadgradili s prisotnostjo na Instagramu prek formata Instagram Story. Visoka odzivnost uporabnikov na objave je prinesla takojšen odličen organski doseg, kar nam je omogočilo največjo optimizacijo vložka v kampanjo.

Referenca Fraport

Z naročnikom smo si postavili tudi cilj, da prek kampanje zberemo soglasja sodelujočih v nagradni igri za obveščanje po e-pošti o novostih in aktualni ponudbi ljubljanskega letališča. Od vseh sodelujočih v nagradni igri je to soglasje dalo kar 58 % uporabnikov; obrazec pa je bil zasnovan popolnoma v skladu s smernicami GDPR.

Celostni pristop, privlačno zasnovane vsebine in natančno ciljano oglaševanje ciljne skupine na družbenih omrežjih so prinesli v kratkem času nadpovprečne rezultate:

Doseg različnih uporabnikov 230.000
Število oddanih glasov 9408
Število sodelujočih (edinstveni uporabniki) 7876
Število soglasij za obveščanje po e-pošti 4554
Delež sodelujočih, ki so dali soglasje za obveščanje po e-pošti 58 %

»Med stvarmi, ki se jih pri svojem delu najbolj veselim, so gotovo aktivacije na družbenih medijih. Podpora, ki jo prejmem od iPROMove ekipe za upravljanje družbenih medijev, je pri tem bistvenega pomena. Pri kampanji Zvezde letališča so se ponovno izkazali z domiselno zasnovo in odlično izvedbo komunikacije v digitalnem okolju. Rezultat je ena najuspešnejših aktivacij Letališča Ljubljana na Facebooku do zdaj,« je o kampanji povedala Monika Jelačič, strokovna sodelavka za komuniciranje, Fraport Slovenija.