Deli

Cilji

  • Predstaviti storitev odpiranja računa na daljavo novim strankam
  • Uporabnikom spleta približati banko in jih ozavestiti o novem, enostavnejšem dostopu do banke
  • Za 100 odstotkov povečati obisk pristajalne spletne strani, namenjene odpiranju računov na daljavo med kampanjo
  • Za 50 odstotkov povečati število odprtih računov prek spleta v primerjavi z obdobjem pred oglasno akcijo

Sberbank banka je spomladi javnosti predstavila novost – storitev odpiranja računa na daljavo prek elektronske identitete in video identifikacije. S tem je svojim obstoječim in potencialnim strankam omogočila dostop do banke od koder koli in kadar koli, glede na to, da ima v Sloveniji le 12 fizičnih poslovalnic. Z namenom krepitve prepoznavnosti in uporabe izboljšane storitve smo v sodelovanju z naročnikom zasnovali oglaševalsko akcijo s sloganom Še nikoli vam nismo bili tako blizu.

Oglasna akcija je obsegala kreativno zasnovo in produkcijo video oglasa, klasične in napredne oglasne formate v digitalnih medijih ter aktivacijo z vplivnežem na družbenih medijih.

Da bi čim bolj učinkovito nagovorili štiri različne ciljne skupine, smo prilagodili oglasna sporočila ponudbi štirih različnih osebnih računov, ki jih lahko stranke odprejo na daljavo.

Sberbank banka d. d. z iPROM Cloud tehnologijo potrojila število odprtih računov na daljavo - iPROM - Študije primerov

Za učinkovitejše doseganje ciljne skupine smo poskrbeli s tehnološko rešitvijo iPROM Cloud.

V podatkovnem silosu Sberbank banke smo združili podatke iz preteklih oglaševalskih akcij naročnika in podatke o vedenjskih vzorcih obiskovalcev spletnega mesta www.sberbank.si. To nam je omogočilo, da smo z oglasi natančneje ciljali uporabnike digitalnih medijev s podobnimi medijskimi navadami.

Stopnjo konverzije oziroma število odprtih računov prek spleta smo dodatno zvišali še s ponovnim ciljanjem uporabnikov, ki so obiskali spletno mesto, a računa niso odprli. S prilagojenimi oglasnimi sporočili smo jo zvišali za 25 odstotkov.

Naročnik je med izvedbo 14-dnevne akcije v primerjavi s preteklima mesecema zabeležil 210-odstotno rast odpiranja računov na daljavo. Na spletu smo z oglasnimi sporočili dosegli 320.021 ciljnih uporabnikov. Najbolj odzivni so bili mobilni oglasi; najvišje razmerje med kliki in prikazi (CTR 3,22 %) pa je dosegel mobilni oglasni format iPROM Mobile AdBreak™. Kratek video oglas si je v celoti ogledalo kar 81.618 edinstvenih ciljnih uporabnikov (54 %), kar potrjuje visoko stopnjo vključenosti uporabnikov.