Deli

Cilji

  • Promocija potrošniških kreditov SKB banke med obstoječimi in novimi strankami.
  • Krepitev prepoznavnosti banke in pridobivanje novih strank.
  • Izboljšanje konverzij (opravljeni informativni izračuni in pridobivanje kontaktov strank) na pristajalnih straneh.

SKB banka je izboljšala svoje digitalno oglaševanje z uporabo tehnološke rešitve iPROM Private DMP na osnovi prvoosebnih podatkov o svojih digitalnih občinstvih. S ciljnim zakupom oglasnega prostora na osnovi lastnih oziroma prvoosebnih podatkov je banka povečala neposredno odzivnost oglaševanja za 72 odstotkov in znižala ceno za efektivni doseg uporabnika ustrezne ciljne skupine (eCPC) za 25 odstotkov.

V SKB banki se nenehno trudijo izboljšati svoje oglaševalske strategije in doseči svoje ciljno občinstvo. S tem namenom je banka prepoznala vrednost prvoosebnih podatkov o svojih digitalnih občinstvih in izvedla uspešno oglaševalsko kampanjo na njihovi osnovi.

Referenca - SKB banka izboljšuje učinkovitost digitalnega oglaševanja z zakupom digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov o digitalnih občinstvih -iPROM - Študije primerov

SKB banka je spomladi predstavila novo kreativno rešitev in akcijsko ponudbo potrošniških kreditov za nepričakovane izdatke, ki ju je želela predstaviti obstoječim in novim strankam.

Da bi dosegla svoje cilje, je SKB banka uporabila svoje prvoosebne podatke o svojih digitalnih občinstvih, ki jih hrani in plemeniti z uporabo podatkovnega skladišča (iPROM Private DMP). Z uporabo prvoosebnih podatkov, pridobljenih z eksplicitno privolitvijo uporabnikov in izvajanjem kontinuiranega digitalnega oglaševanja, je banka v sodelovanju z družbo iPROM zasnovala celovito prvoosebno oglaševalsko strategijo. Tako so prvoosebne podatke uporabili za ciljanje in zakup oglasnega prostora v uredniških spletnih medijih prek platforme iPROM Programmatic Platform. Oglase za akcijsko ponudbo kreditov so tako prikazovali uporabnikom z uporabo rešitve iPROM Private DMP. Poleg tega so prvoosebno strategijo oglaševanja dopolnili s tretjeosebnimi podatki, pri čemer so ciljali uporabnike na osnovi vedenjskih vzorcev in ciljno skupino s tem razširili.

Tak pristop je SKB banki omogočil boljše upravljanje svoje naložbe v oglasno akcijo v digitalnih medijih.

Analiza primerjave rezultatov oglaševanja z uporabo prvo- in tretjeosebnih podatkov je pokazala, da so oglasi, ki so bili ciljani z iPROM Private DMP-jem in prvoosebnimi podatki, z vidika medijskih in brand metrik bolj učinkoviti kot oglasi, ciljani s tretjeosebnimi podatki.

Medijski metriki:

  • Neposredna odzivnost na prikazane oglase: za 72 odstotkov višja.
  • Cena za efektivno doseženega uporabnika (eCPC): za 25 odstotkov nižja.

Brand metrike:

  • Čas izpostavljenosti oglasu: daljši za 11 odstotkov.
  • Kakovost obiska: obiskovalci, ki so se odzvali na oglase, so si ogledali za 15,4 odstotka več strani.
  • Čas na strani: 72,9 odstotka daljši.
  • Cena na dosežen cilj takoj po kliku na oglas: za 12 odstotkov ugodnejša
  • Cena na uporabnika za interakcijo je bila nižja za 68 odstotkov

Študija primera SKB banke jasno kaže, da je zakup digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov o digitalnih občinstvih že danes izjemno učinkovit. S popolno opustitvijo tretjeosebnih piškotkov v prihodnjem letu bo ta način oglaševanja ključen za uspešno delo na področju digitalnega oglaševanja. SKB banka je že danes pripravljena in prilagojena novim razmeram.

»Rezultati oglasne akcije za pomladanske kredite, kjer smo zakup občinstva v digitalnih medijih izvedli z uporabo naših prvoosebnih podatkov, so bili uspešni tako z vidika znamčenja in prepoznavnosti blagovne znamke v kategoriji potrošniških kreditov, kot tudi z vidika sklenjenih kreditov. Kontinuirano sodelovanje ekip SKB banke in družbe iPROM, plemenitenja našega podatkovnega skladišča tekom vseh teh letih sodelovanja, je še toliko bolj ključno v nestanovitnih časih, ko je zaščita lastnih podatkov o strankah še toliko bolj pomembna za ohranjanje dolgoročnih odnosov in konkurenčne prednosti na trgu,« je dodala Tanja Habjan, specialistka za digitalne komunikacije v SKB banki.