Deli

iPROM je za SKB banko izvedel akcijo za promocijo gotovinskih in stanovanjskih kreditov na spletu.

Cilji

  • Krepitev prepoznavnosti blagovne znamke SKB pri ciljni skupini in večja prepoznavnost ponudbe za spomladanske kredite
  • Nagovarjanje relevantne ciljne skupine o dodatnih ugodnostih pri sklenitvi gotovinskega in stanovanjskega kredita
  • Pridobivanje kakovostnih kontaktov prek naprednih namiznih in mobilnih oglasnih formatov

Za SKB banko smo pripravili razširitev njihove promocijske akcije na digitalnih medijih za ponudbo gotovinskih in stanovanjskih kreditov na slovenskem trgu.

Na podlagi večnivojskega vedenjskega in interesnega ciljanja ter sprotnega pridobivanja podatkov o ključnih parametrih uspešnosti akcije v realnem času smo s programatičnim pristopom naročniku zagotovili najboljši izkoristek medijskih sredstev. Cilja v prvi fazi kampanje sta bila predvsem ozaveščanje uporabnikov o ugodnostih najema SKB kredita in ustvarjanje kakovostnega obiska na pristajalne spletne strani.

reference-skb-slika

S prilagojenimi nagovori in oglasnimi kreativami smo nato v drugi fazi kampanje z naprednim ponovnim ciljanjem zainteresirane uporabnike spodbudili, da so uporabili informativni izračun na spletnem mestu in s tem oddali tudi svoj kontakt.

Konverzijska stopnja, ki smo jo ustvarili prek oglaševalskih kanalov, je bila celo višja od konverzijske stopnje naravnega obiska, kar je prava redkost in priča o tem, da smo imeli nastavljeno res najboljše vedenjsko ciljanje s podporo vrhunske tehnologije za optimalno distribucijo oglasnega gradiva iPROM Cloud.