Deli

Prek spleta v šestih tednih do prodaje 106 avtomobilov BMW serije 1

Cilji

  • Pospeševanje prodaje avtomobilov BMW serije 1
  • Prilagoditev spletne medijske strategije
  • Prehod iz avtomatiziranega v programatičen proces zakupa digitalnih medijev
  • Večji izkoristek sredstev za zakup digitalnih medijev

Aerodrom Ljubljana je v sodelovanju s podjetjem BMW Group Slovenija želel najbolj zveste kupce nagraditi z možnostjo ugodnejšega nakupa vozil BMW serije 1 in prodajo vozil spodbuditi s spletno akcijo. Svetovali smo strategijo, ki temelji na natančnem in prilagojenem ciljanjem le izbranega segmenta uporabnikov spletnih medijev, kar je vodilo v prodajo 106 BMW-jev prek spleta.

Ciljno skupino potencialnih kupcev smo definirali z analizo vedenjskih vzorcev uporabnikov interneta. Da bi jo učinkovito dosegli in nagovorili, smo predlagali prilagojeno spletno medijsko strategijo, ki je vključevala kombinacije vedenjskega, časovnega, tehnološkega in frekvenčnega ciljanja, s čimer smo dosegli, da so se spletni oglasi prikazovali zgolj potencialnim kupcem.

Akcijo smo podprli tudi s prilagojeno komunikacijo na Facebooku in s tem spodbudili viralno širjenje informacij. Ponudbo je všečkalo več kot 1085 uporabnikov, ki so z deljenjem objave na svojih zidovih so navdušili še dodatnih 370 obiskovalcev.

S ciljanjem na osnovi vedenjskih vzorcev smo optimizirali izrabo medijskih finančnih sredstev in pomembno izboljšali stopnjo konverzije. Prilagojena strategija je naročnikoma v partnerskemu projektu zagotovila učinkovito razmerje med dosegom, naložbo in doseženimi rezultati in obenem potrdila učinkovitost programatičnega zakupa medijskega prostora. Akcija, ki je trajala šest tednov, je prinesla odlične rezultate – skupaj je bilo prodanih kar 170 avtomobilov BMW serije 1, od tega jih je bilo kar 106 prodanih prek spleta.