Deli

Cilji

  • Ozaveščanje malih in srednjih podjetij iz ciljnega segmenta o novi uredbi
  • Informiranje ciljne skupine oziroma odločevalcev v MSP-jih o obveznostih, ki jim jih nalaga nova uredba o embalažnini
  • Identificiranje potencialnih novih strank (leadov) in pridobivanje novih strank, ki so vključene v Interserohovo shemo ravnanja z odpadno embalažo

V začetku aprila je vlada Republike Slovenije sprejela posodobitev Uredbe o embalaži in odpadni embalaži, ki od vseh podjetij, ki dajejo embalažo na trg v RS, zahteva, da poročajo o embalažnini. Na trgu se je tako vzpostavil nov segment strank, ki so postale zavezanci za embalažnino in so morale v 30 dneh od sprejetja uredbe v aprilu skleniti pogodbo z družbo, ki ima pravico ravnati z odpadno embalažo.

Družba za ravnanje z odpadno embalažo Interseroh je ob spremenjeni zakonodaji želela novim potencialnim strankam pristopiti proaktivno s celovito komunikacijsko kampanjo. V sodelovanju z naročnikom ter oblikovalko in snovalko konceptov Bojano Fajmut smo zasnovali komunikacijsko kampanjo Skupaj delamo dobro, s katero smo ozaveščali o pomembnosti partnerstva in zaupanja ter skrbi za okolje.

Identifikacija potencialnih strank in ozaveščanje ciljnega segmenta podjetij

V prvem koraku smo vzpostaviti priložnostno spletno mesto, na katerem smo objavili ključne informacije ter aktualne novice o novi uredbi in veljavni zakonodaji. Promovirali smo ga prek oglasov v digitalnih medijih in na iskalniku. Pripravili smo tudi serijo novic s področja embalažnine in potencialne stranke iz obstoječe baze začeli redno obveščati prek e-novic.

Izobraževanje potencialnih strank o novi uredbi in prihajajočih obveznosti

V naslednjem koraku smo za potencialne stranke organizirali tudi serijo spletnih seminarjev, prek katerih je družba Interseroh natančneje informirala o obveznostih, ki jih nalaga nova zakonodaja. Udeležence spletnih seminarjev smo pridobivali prek oglasov v digitalnih medijih.

Družba Interseroh je s strategijo nastopa na spletu uspešno nagovorila nov segment strank - iPROM - Študije primerov

Sklenitev sodelovanja z družbo Interseroh prek spleta v treh enostavnih korakih

Z nastopom uredbe je naročnik po vzoru hčerinskega podjetja iz Avstrije vzpostavil tudi enostavno spletno trgovino, ki je omogočala, da stranka, ki se je odločila za sodelovanje z družbo Interseroh Slovenija, sklene sodelovanje v treh enostavnih korakih: 1) informativni izračun, 2) sklenitev pogodbe in 3) podpis pogodbe za prenos obveznosti na družbo Interseroh.

Spletno trgovino smo promovirali s kratkim pojasnjevalnim videom, ki smo ga oglaševali na družbenih medijih, delili prek e-novic, zainteresirane za embalažnino pa smo nagovarjali z oglaševanjem na iskalniku. Naročnik je v sklopu kampanje zagotovil tudi podporo prodaji prek klicnega centra in prek poprodajnih dejavnosti na trgu.

Družba Interseroh z digitalno oglaševalsko kampanjo uspešno privabila potencialne stranke

Z oglaševalskimi dejavnostmi v digitalnih medijih smo na podlagi vedenjskega ciljanja v kombinaciji s ponovnim ciljanjem nagovarjali ozko ciljno skupino in dosegli več kot pol milijona uporabnikov, ki so bodisi izkazali interes za relevantne poslovne vsebine bodisi so odločevalci v malih in srednjih podjetjih. Na priložnostno spletno mesto smo preusmerili več kot 5500 zainteresiranih obiskovalcev, ki so si skupaj ogledali več kot 11.000 strani.

 

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.