Deli




Cilji

  • Promocija destinacij, dostopnih z letalskimi povezavami z ljubljanskega letališča.
  • Vzpodbujanje prihoda potnikov na ljubljansko letališče.
  • Dolgoročna krepitev zavedanja o destinacijah, na katere potniki z osrednjega slovenskega letališča lahko potujejo.

Izziv

Fraport Slovenija deluje v izjemno konkurenčnem okolju, saj se za potnike poteguje s še vsaj petimi letališči v regiji. Največji delež komuniciranja ponudbe letalskih povezav opravljajo letalski prevozniki, ki pa zaradi majhnosti slovenskega trga pri nas ne vzpostavljajo lokalnih podružnic in so pri promociji letov manj dejavni.

Cilj

Promocija destinacij, dostopnih z letalskimi povezavami z ljubljanskega letališča, vzpodbujanje prihoda potnikov na ljubljansko letališče in dolgoročna krepitev zavedanja o destinacijah, na katere potniki z osrednjega slovenskega letališča lahko potujejo.

Strategija in podatkovno gnana kreativna rešitev v spletnih oglasih

Referenca - Fraport Slovenija s kontinuirano podatkovno gnano strategijo pri akciji »Destinacije z ljubljanskega letališča po meri uporabnika« z 12-odstotno konverzijo pri prodaji letalskih vozovnic - iPROM - Studije primerov

Fraport Slovenija je v okviru svoje programatične platforme Ljubljana Airport FLY vzpostavil kontinuirano oglaševalsko akcijo, s katero promovira destinacije, dostopne z ljubljanskega letališča. Z uporabo rešitve iPROM Private DMP (Data Management Platform) Fraport Slovenija v realnem času analizira podatke vseh svojih preteklih in trenutnih digitalnih aktivnosti, z globokim učenjem pa znotraj globalnega ekosistema za programatično prikazno oglaševanje opredeljuje ciljno skupino potencialnih potnikov z zanimanjem za potovanja. Fraport Slovenija poleg tega uporablja rešitev iPROM Real-time Creative, ki v realnem času samodejno oblikuje spletne oglase s cenami in destinacijami za letalske povezave z ljubljanskega letališča, posebej prilagojene zanimanju posameznega potnika.

Lastne podatke, zbrane v iPROM Private DMP-ju Fraport Slovenija z globokim učenjem plemeniti z »look-a-like« ciljnimi skupinami in relevantnimi, neodvisnimi podatki tretjih oseb o destinacijah, letalskih letih ter cenah letalskih vozovnic. Ta strategija mu je omogočila, da v množici vseh uporabnikov digitalnih medijev oglasna sporočila prikazuje le tistim uporabnikom, za katere obstajala največja verjetnost, da bodo letalsko vozovnico za polet z ljubljanskega letališča tudi kupili.

Rezultati oglaševanja

Mesečno 20.000 prihodov na novo vzpostavljeno pristajalno spletno stran “Kam potovati” s predstavitvijo destinacij in 2500 prodanih letalskih vozovnic na mesec. Naložba v oglaševanje za eno prodano letalsko vozovnico 2 evra.

O platformi Ljubljana Airport FLY

Platforma Ljubljana Airport FLY temelji na iPROMovi platformi za programatično oglaševanje in rešitvi iPROM Private DMP. Upravljalcu ljubljanskega letališča zagotavlja uporabo lastnega in varnega podatkovnega skladišča za namene ciljanega oglaševanja v vsebinskih digitalnih medijih. Fraport Slovenija v svojem podatkovnem skladišču zbira, analizira in varuje vse podatke, povezane z njegovimi digitalnimi aktivnostmi. Mednje sodijo vedenjski vzorci tako uporabnikov spletnih strani in portalov Fraporta Slovenija kot vseh uporabnikov, doseženih s preteklimi digitalnimi oglaševalskimi akcijami, ter podatki iz zalednih sistemov, kot so podatki o letalskih letih, točki Wi-Fi, prihodih in odhodih.

Podatki v podatkovnem skladišču Fraporta Slovenija, ki temelji na tehnologiji iPROM Private DMP, za razliko od tistih, ki temeljijo na prosto dostopnih oglaševalskih rešitvah v okviru zaprtih ekosistemov, denimo podjetij Meta in Alphabet, niso dostopni tekmecem ter jih konkurenčni ponudniki in drugi oglaševalci ne morejo uporabljati za načrtovanje in izvedbo svojih oglaševalskih aktivnosti. To družbi Fraport Slovenija zagotavlja popoln nadzor in lastništvo nad podatki, s tem pa močno razlikovalno in dolgoročno strateško konkurenčno prednost.

Referenca - Fraport Slovenija s kontinuirano podatkovno gnano strategijo pri akciji »Destinacije z ljubljanskega letališča po meri uporabnika« z 12-odstotno konverzijo pri prodaji letalskih vozovnic - Shema - iPROM

Z lastno in neodvisno platformo za digitalno oglaševanje Ljubljana Airport FLY Fraport Slovenija spoštuje zasebnost uporabnikov skladno z najnovejšimi evropskimi smernicami na področju GDPR. Podatke o aktivnostih uporabnikov, ki jih dosega na vseh digitalnih točkah stika, z ločeno in zaščiteno oglaševalsko infrastrukturo varuje pred tekmeci, obenem pa z njimi transparentno, neposredno in ciljano dostopa do svetovnega oglasnega inventarja v digitalnih medijih. Rešitev izkorišča najsodobnejše možnosti in prednosti standardov za oglaševanje v odprtem spletu 3.0, neodvisnost od zaprtih platform, večje povračilo naložb v oglaševanje in s tem trdne temelje na področju svojih oglaševalskih aktivnosti v prihodnosti.