Deli

V sedemtedenski oglaševalski akciji za mednarodno konferenco smo za 40 odstotkov presegli zastavljen cilj.

Cilji

  • Spodbuditi zanimanje med strokovno javnostjo za spletno mednarodno investicijsko konferenco
  • Pridobiti 150 prijav udeležencev na konferenco

Javna agencija Spirit Invest Slovenia je za potencialne tuje vlagatelje organizirala spletno investicijsko mednarodno konferenco Slovenia: The land of infinite potential, kjer so predstavili naložbene priložnosti v turizmu, gradbeništvu in inovativnih rešitvah zagonskih podjetij.

V družbi iPROM smo v sodelovanju s podjetjem oziroma platformo Meetpoint dogodek podprli s celovito digitalno strategijo trženja, ki je vključevala oglaševanje v digitalnih medijih, vsebinski in e-poštni marketing ter marketing s sporočili SMS.

Platformo Meetpoint smo že v preteklosti povezali z največjim regijskim podatkovnim silosom iPROM DMP ter s svojo oglaševalsko platformo iPROM Cloud. Podatki iz preteklih oglaševalskih akcij agencije Spirit Invest Slovenia so nam služili kot osnova za analizo vedenjskih vzorcev obiskovalcev njenih dogodkov, z uporabo algoritmov in strojnega učenja pa smo še natančneje opredelili potencialno ciljno občinstvo mednarodne konference.

Referenca - iPROM na konferenco Spirit Invest Slovenia privabil več kot 250 udeležencev dogodka - iPROM - Študije primerov

Potencialne udeležence konference smo tako nagovarjali z oglasi v digitalnih medijih, obiskovalce spletnega mesta ponovno ciljali z oglasi ter ponovno nagovarjali z e-poštnimi in SMS-sporočili. K temu smo dodali še oglaševanje na družbenih medijih (Facebook, LinkedIn, Xing) in vsebinski marketing/vsebinske objave znotraj različnih panožnih interesnih skupin na družbenih medijih.

Med sedemtedensko integrirano oglaševalsko akcijo smo na spletno stran konference pripeljali več kot 13.000 potencialnih udeležencev in z več kot 250 prijavami na dogodek za 40 odstotkov presegli zastavljen cilj akcije.