Deli

Kako z video vsebinami v kratkem času doseči čimveč uporabnikov? Odgovor je preprost: z iPROM Unistream Video Ad™.

Cilji

  • Visoka stopnja vključenosti ciljnega občinstva

Nekatera sporočila je zgolj s sliko ali kratko animacijo nemogoče učinkovito prenesti prejemniku, kar drži tudi za video napovednike novosti v programu televizijske mreže Fox Networks Group. Naročnik je iPROM soočil z izzivom učinkovite promocije prihajajočih novih vsebin, ki jih bo v bližnji prihodnosti umestil v program.

Pristop, s katerim se je iPROM lotil izziva, je temeljil na uporabi rešitve iPROM Cloud, lastne tehnologije za zakup in upravljanje z oglasnim prostorom na digitalnih medijih, ki omogočajo ciljano distribucijo oglasnih sporočil v naprej natančno določenim ciljnim občinstvom. Da bi dosegli tudi tiste spletne navdušence nad televizijskimi vsebinami naročnika, ki se zadržujejo na premijskih digitalnih medijih, je bila strategija dopolnjena z zasebnim programatičnim zakupom.

Orodja, s katerimi je bila strategija medijskega zakupa izvedljiva, so bila jasna – lastni napredni oglasni formati iPROM Unistream Video Ad™, Video ClickToPlay in iPROM Video Scroll Ad™. V kombinaciji z naprednimi oblikami ciljanja so se izkazali za odlično izbiro, saj so, kot potrjujejo statistike o odstotku ogledane dolžine videa, pri uporabnikih dosegli visoko stopnjo vključenosti.

reference-fox-networks-group-vsebina

Za posebej učinkovitega se je izkazal format iPROM Unistream Video Ad™, ki se uporabniku prikaže pred katero koli vsebino spletnega medija (»pre-roll«) in se po zaključku prikazovanja prekine ter izgine. Pri video oglasu, ki je bil dolg 30 sekund, smo dosegli, da je kar 35 % uporabnikov ogledalo video do konca, več kot polovica oziroma 53 % uporabnikov pa je pogledalo več kot polovico videa.

Metrike formata iPROM Unistream Video Ad™
Vsaj 25 % ogledanega oglasa 71 %
Vsaj 50 % ogledanega oglasa 53 %
Vsaj 75 % ogledanega oglasa 42 %
100 % ogledanega oglasa 35 %
Povprečni delež ogledanega oglasa 50 %

Poleg visoke stopnje gledanosti, pa smo s formatom zabeležili tudi visok neposreden odziv na oglas, ki je bil kar 7-odstoten (CTR oz. razmerje med prikazi in kliki).

Zaostajali pa niso niti ostali napredni video oglasni formati. Napredna oglasna formata iPROM ClickToPlay, ki se predvaja ob kliku uporabnika, in iPROM Video Scroll Ad™, ki je pozicioniran nižje v vsebino spletnega mesta in se proži ob prihodu v vidno polje, sta poskrbela za agregiran presežek v rezultatih spletne kampanje, kjer je zelo pomemben delež ogledanega video oglasa.

Ogledani delež video oglasa Delež gledalcev
Vsaj 25 % 37 %
Vsaj 50 % 26 %
Vsaj 75 % 20 %
100 % 16 %

Ti rezultati potrjujejo jasno dejstvo, da se učinkovitost komuniciranja z naprednimi oglasi dosega v kombinaciji premišljenega izbora formatov in natančnega vnaprej določenega nabora uporabnikov posameznega digitalnega medija, katerim napredna oglasna sporočila prikazujemo.