Deli

Cilji

  • Promocija tiskalnika za velike formate
  • 10-odstotno povečanje obiska spletnih strani v času kampanje
  • 5- do 7- odstotna konverzija med obiskom strani in prenosom brošure

Canonova promocijska kampanja Interior Decor predstavlja tiskalnik Canon Colorado, ki je namenjen tisku velikih formatov in s tem pravnim osebam oz. tiskarnam. Da bi povečali povpraševanje po zmogljivem tiskalniku velikega formata med tiskarji, smo se skupaj z naročnikom odločili, da pristopimo k promociji nekoliko drugače.

Z naročnikom smo najprej zasnovali posodobitev in lokalizacijo predstavitvene spletne strani za slovenski in hrvaški trg in jo dodatno obogatili z vsebinami ter s tem ustvarili dodano vrednost za uporabnika. Kot vizualno najbolj prepoznaven končni izdelek, ki ga tiska tiskalnik za velike formate, smo v vsebinah največkrat izpostavljali stenske dekoracije v obliki tapet, ki so v preteklosti med končnimi uporabniki prejele največ zanimanja. Kampanjo smo še dodatno okrepili s sodelovanjem s slovenskimi in hrvaškimi vplivneži, ki so s pripravo lastnih vsebin in fotografij močno doprinesli k njeni uspešnosti.

Ko prostor navdihne um in ujame domišljijo uporabnikov

V okviru aktivacije smo izbranim vplivnežem zagotovili možnost izdelave tapete po lastnem izboru, s katero so si osvežili svoj dom. Vplivneži so potek izbora vzorca in izdelave tapete vestno dokumentirali in kmalu je prenovljen prostor zažarel v vsej svoji lepoti tako na profilih vplivnežev kot na Canonovi spletni strani ter navdušil množico uporabnikov. Da pa bi bil sam postopek priprave tapete enostaven tudi za uporabnike, smo pripravili tudi brošuro v digitalni obliki, ki uporabnika vodi skozi proces priprave in izdelave tapete.

Brošuro so v dobrih dveh mesecih, kolikor je trajala kampanja, uporabniki prenesli več kot 1700-krat v Sloveniji in več kot 1200-krat na Hrvaškem. Spletno stran je obiskalo več kot 7500 uporabnikov v Sloveniji in več kot 5400 na Hrvaškem. Konverzija med obiskom strani in prenosom brošure je bila v obeh državah več kot 22-odstotna, kar je glede na pričakovano 5- do 7-odstotno konverzijo velik presežek.

Referenca - Canon - Interior Decor - Vsebina - iPROM

V iPROMu verjamemo, da je k uspehu in dosegu kampanje pripomogel dober izbor vplivnežev.

»Vplivneže smo izbrali s posebno skrbjo, saj smo se primarno osredotočili na njihovo avtentičnost in njihov izjemen občutek za dekor in interier. Le tako smo lahko zagotovili, da bodo pripravljene vsebine visokokakovostne in vsebinsko dobro zastavljene, s čimer je mogoče doseči visoko stopnjo vključenosti sledilcev,« pojasnjuje vodja projekta Marja Bajželj, specialistka za družbene medije v iPROMu.

Med vplivneži, ki so navduševali uporabnike na slovenskem trgu, so bili izbrani oblikovalci, ki delujejo pod imenom Little Otja. Ti so pripravili tudi vzorec za vplivnico s Hrvaške, Lili Halo Decoration. Poleg njih sta v Sloveniji sodelovali še »insta mami« Ljubki dom in Nepopolna mama. Na Hrvaškem sta si poleg Lili steno okrasili še vplivnici IwaIva in Matejaliving.

Nataša Porenta, specialistka za B2B marketing pri Canon Adria, je ob zaključku kampanje povedala: »Pri kampanji nam je najbolj všeč to, da smo vsebine dopolnili z izjemno kakovostnim lokalnim doprinosom in jim tako dodali večjo težo ter s tem posledično vzpodbudili več zanimanja pri sledilcih. Nad rezultati pa smo naravnost navdušeni.«

Za vse, ki si želijo preureditve doma s tapeto po svojem okusu, so na Canonovi spletni strani na voljo tudi brezplačni vzorci tapet, ki so že pripravljeni za tisk na velik format. Z njimi smo želeli prihraniti čas vsem, ki si zaželijo tapeto, in poenostaviti pot do naročila pri tiskarju.