S spletno akcijo do 25-odstotnega povečanja prodaje
Cilji
- Dvig prepoznavnosti in ugleda blagovne znamke
- Predstavitev različnih modelov fotoaparatov in ohišij
V Sloveniji je kreativna nadgradnja Nikonove evropske kampanje »Jaz sem« učinkovito povezala kreativno aplikacijo, družbena omrežja in spletno oglaševanje. Z odločitvijo za spletni nastop je slovensko predstavništvo uspelo realizirati pričakovano stroškovno učinkovitost, obenem pa le v mesecu dni zabeležiti kar 1,5 milijona neposrednih obiskov spletne strani, ki so vodili v 25-odstotno povečanje prodaje.
Z željo, da bi kampanja, ki so jo pripravili v evropski centrali v Amsterdamu, čim bolj vpletla uporabnika, so na slovenskem predstavništvu Nikon ubrali nov pristop. Zavedali so se, da so njihovi uporabniki fotoaparatov tudi aktivni uporabniki spleta, zato so si želeli ustvariti interaktivno akcijo, ki bi učinkovito vpletala družbena omrežja in bila tudi cenovno ugodna. Kreativna zasnova akcije, kjer so lahko uporabniki preko spleta naložili avtorsko fotografijo in k sloganu »Jaz sem« dopisali svoje sporočilo, je vključevala nagradni natečaj in tako še dodatno zagotavljala virusno razširitev akcije med veliko število ljudi.
V iPROM-u smo bili zadolženi za spletno medijsko strategijo in izvedbo oglaševanja v spletnih medijih. Četudi ta primarno ni bila prodajno naravnava, so se zaradi predloga, da se v aplikaciji prikazujejo tudi različni modeli fotoaparatov in ohišij, odločili, da bodo akcijo časovno umestili tik pred glavno prodajno sezono, v kateri so v sodelovanju s trgovci oglaševali tudi prodajne akcije. Posledično so v obdobju maj – junij zabeležili kar 25-odstotno rast. Izjemna sprejetost akcije med domačimi uporabniki in odlični rezultati pa so botrovali tudi k odločitvi, da so podobno kampanjo izpeljali v drugih evropskih državah.