Deli

Cilji

  • Gradnja in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke Wolt
  • Preusmeritev uporabnikov na pristajalno spletno stran blagovne znamke Wolt
  • 2-odstotno povečanje števila naročil storitev

V podjetju Wolt so ob nastopu epidemije, ki je pohitrila njihovo rast, razširili svojo ponudbo storitev dostave hrane v vsa večja slovenska mesta (Ljubljana, Maribor, Celje, Kranj, Koper) in začeli pospešeno graditi na kontinuirani prisotnosti svoje blagovne znamke na digitalnih kanalih. V kratkem času so uspeli ustvariti močno zavedanje o blagovni znamki in visok samodejni priklic med ciljnimi potrošniki.

V sklopu zastavljenih komunikacijskih aktivnosti, ki jih Wolt izvaja le prek digitalnih kanalov, smo v iPROMU pripravili oglaševalsko akcijo s poudarkom na mobilnih napravah.

Osrednja cilja komunikacijskih aktivnosti sta bila gradnja in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke Wolt tako med obstoječimi kot novimi uporabniki. Komunikacijski poudarek je bil na glavnih prednostih blagovne znamke Wolt.

Želeno ciljno skupino smo nagovarjali z uporabo programatičnega zakupa v slovenskih digitalnih medijih. Na osnovi zbranih podatkov uporabnikov, ki so se odzivali na pretekle oglaševalske akcije naročnika, smo strategijo dopolnili z vzorcem uporabnikov, ki imajo podobne medijske navade kot uporabniki iz prve skupine. V zakup smo vključili tudi lokalne digitalne medije, ki demografsko ustrezajo želeni ciljni skupini.

Želene prednosti Wolta smo izpostavljali po prednostnem vrstnem redu prek opaznih naprednih oglasnih formatov, prilagojenih mobilnim napravam (iPROM Mobile Adbreak™, iPROM Mobile Scroll Ad™), z mobilnimi nativnimi oglasnimi formati in klasičnimi spletnimi pasicami.

Wolt z iPROMovo strategijo »mobilno najprej« v 14 dneh povečal število naročil za 7 odstotkov - iPROM - Študije primerov

V 14-dnevni oglaševalski akciji je bil posamezen uporabnik iz ciljne skupine petkrat izpostavljen oglasnemu sporočilu, na oglase pa se je odzvalo več kot 18.000 posameznikov. S ciljnim prikazovanjem oglasov na podlagi zbranih podatkov smo dosegli večjo pozornost kupca na blagovno znamko, z optimizacijo oglaševalske akcije v realnem času in prilagajanjem frekvence prikazovanj oglasnih sporočil posameznemu uporabniku pa tudi večje število edinstvenih uporabnikov.

Med oglasnimi formati je največjo odzivnost zabeležil celostranski mobilni format iPROM Mobile AdBreak™, sledil je iPROM Scroll Ad™.

Naročnik je med oglaševalsko akcijo zabeležil 7-odstotno povečanje naročil in 8-odstotno povečanje uporabe aplikacije Wolt. V primerjavi s preteklim mesecem je bil med oglaševalsko akcijo zabeležen tudi 5-odstotni dvig frekvence nakupov obstoječih in novih uporabnikov.

Kontinuirana uporaba iPROMovega programatičnega oglaševalskega ekosistema je za krepitev prepoznavnosti blagovne znamke in povečevanje prodaje v trženjskih strategijah naših naročnikov uveljavljena praksa. S to strategijo naročniki ob vsaki oglaševalski akciji bogatijo svoj podatkovni silos ter podatke izkoristijo za načrtovanje in optimizacijo nadaljnjih oglaševalskih aktivnosti.