O avtorju

Andrej Beširevič se je z več kot 13-letnimi izkušnjami s področja digitalnega trženjskega komuniciranja v avtomobilski industriji uveljavil kot eden vidnejših praktikov na tem področju. V okviru svojega strokovnega razvoja je sodeloval z najuglednejšimi domačimi in mednarodnimi blagovnimi znamkami, ki so njegove avtorske koncepte s področij igrifikacije in licitacije uporabile pri svojih globalnih digitalnih strategijah. Med drugim je bil tudi pobudnik prvih spletnih raziskav s področja avtomobilske industrije. Pred prihodom v iPROM je bil zaposlen v podjetju Avto Triglav, kjer je v sodelovanju s koncernom FCA skrbel za digitalno komuniciranje blagovnih znamk Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari in Maserati.
Tehnologija veriženja blokov priložnost za ohranitev poslovanja agencij - iPROM - Novice iz sveta

Tehnologija veriženja blokov priložnost za ohranitev poslovanja agencij

Andrej Beširevič

Tehnologija veriženja blokov (Blockchain) vpliva na nove poslovne modele in pomembno spreminja način poslovanja podjetij, tudi agencij.

Preberi več
Video oglaševanje na več platformah za večji doseg - iPROM - Novice iz sveta

Video oglaševanje na več platformah za večji doseg

Andrej Beširevič

Video oglaševanje na več platformah je zaradi vse večjega zanimanja medijskih zakupnikov v porastu. Večina digitalnega video inventarja v ZDA se posreduje programatično.

Preberi več
Miha Rejc in Maja Nučič za MM: Osem ključnih spoznanj z Web Summita 2017 - iPROM Novice

Miha Rejc in Maja Nučič za MM: Osem ključnih spoznanj z Web Summita 2017

Andrej Beširevič

Začetek novembra je tisti del leta, ko se na Web Summitu v Lizboni zbere več kot 60.000 udeležencev iz različnih panog – od novih tehnologij, prodaje in razvoja do (digitalnega) marketinga.

Preberi več
Snapchat načrtuje povratni udarec - iPROM - Novice iz sveta

Snapchat načrtuje povratni udarec

Andrej Beširevič

Snapchat je predstavil novost v svoji aplikaciji, s katero ločuje družbeno stran od medijske. Aplikacija bo tako uporabnikom in oglaševalcem prijaznejša.

Preberi več
Zaposlimo specialista za upravljanje družbenih medijev - iPROM Novice

Zaposlimo specialista za upravljanje družbenih medijev (m/ž)

Andrej Beširevič

Pridruži se iPROM-ovi ekipi, ki goji posebno strast do digitalnih komunikacij, in z nami soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja!

Preberi več
Personalizacija pri potrošnikih pred promocijami - iPROM - Novice iz sveta

Personalizacija pri potrošnikih pred promocijami

Andrej Beširevič

Personalizacija oglasov je med potrošniki v bolj pomembna kot popusti in promocije, kaže aktualna raziskava podjetja Harris Interactive.

Preberi več
Facebookovi dinamični oglasi za avtomobilske blagovne znamke - iPROM - Novice iz sveta

Facebookovi dinamični oglasi za avtomobilske blagovne znamke

Andrej Beširevič

Facebookovi dinamični oglasi, namenjeni ponovnemu ciljanju avtomobilskih blagovnih znamk, oglasi za zbiranje kontaktov pa z novimi funkcijami za večjo učinkovitost vseh oglaševalcev.

Preberi več
eMarketer objavil napoved za oglaševanje po vsem svetu - iPROM - Novice iz sveta

eMarketer objavil napoved za oglaševanje po vsem svetu

Andrej Beširevič

Oglaševanje se bo po napovedi eMarketerja po vsem svetu do konca leta 2017 še povečalo za 7 odstotkov, in sicer na kar 584,14 milijarde dolarjev.

Preberi več
Glasovno iskanje bo spremenilo vedenje potrošnikov - iPROM - Novice iz sveta

Glasovno iskanje bo spremenilo vedenje potrošnikov

Andrej Beširevič

Glasovno iskanje je že na obzorju, četudi poslovni svet še ni pripravljen nanj. 20 odstotkov Googlovih mobilnih poizvedb že uporablja glasovno iskanje.

Preberi več
Na kriptovalute se pripravlja tudi Amazon - iPROM - Novice iz sveta

Na kriptovalute se pripravlja tudi Amazon

Andrej Beširevič

Kriptovalute niso muha enodnevnica. O razvoju lastne borze digitalnih valut in vzpostavitvi lastne kriptovalute naj bi razmišljal tudi Amazon.

Preberi več

O avtorju

Andrej Beširevič se je z več kot 13-letnimi izkušnjami s področja digitalnega trženjskega komuniciranja v avtomobilski industriji uveljavil kot eden vidnejših praktikov na tem področju. V okviru svojega strokovnega razvoja je sodeloval z najuglednejšimi domačimi in mednarodnimi blagovnimi znamkami, ki so njegove avtorske koncepte s področij igrifikacije in licitacije uporabile pri svojih globalnih digitalnih strategijah. Med drugim je bil tudi pobudnik prvih spletnih raziskav s področja avtomobilske industrije. Pred prihodom v iPROM je bil zaposlen v podjetju Avto Triglav, kjer je v sodelovanju s koncernom FCA skrbel za digitalno komuniciranje blagovnih znamk Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari in Maserati.