O avtorju

Andrej Beširevič se je z več kot 13-letnimi izkušnjami s področja digitalnega trženjskega komuniciranja v avtomobilski industriji uveljavil kot eden vidnejših praktikov na tem področju. V okviru svojega strokovnega razvoja je sodeloval z najuglednejšimi domačimi in mednarodnimi blagovnimi znamkami, ki so njegove avtorske koncepte s področij igrifikacije in licitacije uporabile pri svojih globalnih digitalnih strategijah. Med drugim je bil tudi pobudnik prvih spletnih raziskav s področja avtomobilske industrije. Pred prihodom v iPROM je bil zaposlen v podjetju Avto Triglav, kjer je v sodelovanju s koncernom FCA skrbel za digitalno komuniciranje blagovnih znamk Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari in Maserati.
Zaposlimo specialista za upravljanje družbenih medijev - iPROM Novice

Zaposlimo specialista za upravljanje družbenih medijev (m/ž)

Andrej Beširevič

Pridruži se iPROM-ovi ekipi, ki goji posebno strast do digitalnih komunikacij, in z nami soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja!

Preberi več
Personalizacija pri potrošnikih pred promocijami - iPROM - Novice iz sveta

Personalizacija pri potrošnikih pred promocijami

Andrej Beširevič

Personalizacija oglasov je med potrošniki v bolj pomembna kot popusti in promocije, kaže aktualna raziskava podjetja Harris Interactive.

Preberi več
Facebookovi dinamični oglasi za avtomobilske blagovne znamke - iPROM - Novice iz sveta

Facebookovi dinamični oglasi za avtomobilske blagovne znamke

Andrej Beširevič

Facebookovi dinamični oglasi, namenjeni ponovnemu ciljanju avtomobilskih blagovnih znamk, oglasi za zbiranje kontaktov pa z novimi funkcijami za večjo učinkovitost vseh oglaševalcev.

Preberi več
eMarketer objavil napoved za oglaševanje po vsem svetu - iPROM - Novice iz sveta

eMarketer objavil napoved za oglaševanje po vsem svetu

Andrej Beširevič

Oglaševanje se bo po napovedi eMarketerja po vsem svetu do konca leta 2017 še povečalo za 7 odstotkov, in sicer na kar 584,14 milijarde dolarjev.

Preberi več
Glasovno iskanje bo spremenilo vedenje potrošnikov - iPROM - Novice iz sveta

Glasovno iskanje bo spremenilo vedenje potrošnikov

Andrej Beširevič

Glasovno iskanje je že na obzorju, četudi poslovni svet še ni pripravljen nanj. 20 odstotkov Googlovih mobilnih poizvedb že uporablja glasovno iskanje.

Preberi več
Na kriptovalute se pripravlja tudi Amazon - iPROM - Novice iz sveta

Na kriptovalute se pripravlja tudi Amazon

Andrej Beširevič

Kriptovalute niso muha enodnevnica. O razvoju lastne borze digitalnih valut in vzpostavitvi lastne kriptovalute naj bi razmišljal tudi Amazon.

Preberi več
Osem-razlogov-zakaj-morajo-blagovne-znamke-uporabljati-Facebook-Live-iPROM-Novice-iz-sveta

Osem razlogov, zakaj morajo blagovne znamke uporabljati Facebook Live

Andrej Beširevič

Facebook je na začetku 2016 predstavil možnost prenosa videa v živo Facebook Live. Več kot leto kasneje je mnoge blagovne znamke še ne izkoriščajo v celoti, zato sledi osem glavnih prednosti.

Preberi več
Twitterjev hashtag praznuje 10 let - iPROM - Novice iz sveta

Twitterjev hashtag praznuje 10 let

Andrej Beširevič

Twitterjev hashtag je 23. avgusta praznoval že 10 let. Iz skromne zamisli o označevanju pogovorov je prerasel v pravi fenomen v digitalnem svetu.

Preberi več
Strojno učenje za analitiko telefonskih klicev - iPROM - Novice iz sveta

Strojno učenje za analitiko telefonskih klicev

Andrej Beširevič

Rešitev Invoca Signal AI prinaša strojno učenje za analizo telefonskih klicev, kar omogoča poglobljene vpoglede v vedenje potrošnikov.

Preberi več
Video oglasi v porastu - iPROM - Novice iz sveta

Video oglasi v porastu

Andrej Beširevič

Video oglasi so zabeležili 19-odstotno rast časa, ki jim ga v povprečju namenijo potrošniki.

Preberi več

O avtorju

Andrej Beširevič se je z več kot 13-letnimi izkušnjami s področja digitalnega trženjskega komuniciranja v avtomobilski industriji uveljavil kot eden vidnejših praktikov na tem področju. V okviru svojega strokovnega razvoja je sodeloval z najuglednejšimi domačimi in mednarodnimi blagovnimi znamkami, ki so njegove avtorske koncepte s področij igrifikacije in licitacije uporabile pri svojih globalnih digitalnih strategijah. Med drugim je bil tudi pobudnik prvih spletnih raziskav s področja avtomobilske industrije. Pred prihodom v iPROM je bil zaposlen v podjetju Avto Triglav, kjer je v sodelovanju s koncernom FCA skrbel za digitalno komuniciranje blagovnih znamk Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari in Maserati.