Cookiepocalypse 2024: pot v neodvisno, učinkovito digitalno oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Cookiepocalypse 2024: pot v neodvisno, učinkovito digitalno oglaševanje

Anže Hribar

Leto 2024 prinaša pomemben mejnik v digitalnem oglaševalskem in trženjskem ekosistemu – ukinitev uporabe piškotkov tretjih oseb oz. t. i. cookiepocalypse. Ta sprememba je neposreden odgovor na vedno glasnejši klic po večji zasebnosti s strani uporabnikov in na spreminjajoče se zakonodajno okolje. Trženjski strokovnjaki so pred izzivom, da temeljito preoblikujejo svoje strategije, da bi uspešno krmarili v novem okolju.

Preberi več
Strateške naložbe v lastne digitalne medije: od vsebin do zbiranja osebnih podatkov in uspešnega digitalnega oglaševanja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Strateške naložbe v lastne digitalne medije: od vsebin do zbiranja prvoosebnih podatkov in uspešnega digitalnega oglaševanja

Andrej Ivanec

V trenutnem digitalnem oglaševalskem prostoru smo trenutno na točki preobrata, ko postajata ključnega pomena zbiranje in analiziranje podatkov, ki jih podjetja pridobivajo neposredno od svojih uporabnikov. Ta trend je posledica zmanjšanja uporabe tretjeosebnih piškotkov, ki so v preteklosti predstavljali temelj personaliziranega oglaševanja. Sedaj se pozornost premika k prvoosebnim podatkom, ki vključujejo vedenjske vzorce ciljnih občinstev, pridobljene neposredno od obiskovalcev lastnih digitalnih platform. V nadaljevanju članka bomo raziskali, zakaj je vlaganje v razvoj lastnih digitalnih medijev postalo bistveno in kako ta pristop vodi do bolj ciljno usmerjenega in učinkovitega digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Družba iPROM leto končuje z rastjo prometa – iPROM – Mnenja strokovnjakov – Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Družba iPROM leto končuje z rastjo prometa

Simon Cetin

Simon Cetin, partner v družbi iPROM, je ob koncu leta za Marketing magazin strnil dogajanje v družbi iPROM v letu 2023.

Preberi več
Kako obvladovati podatke za učinkovit zakup digitalnih medijev v novi eri? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Kako obvladovati podatke za učinkovit zakup digitalnih medijev v novi eri?

Leon Brenčič

Digitalno oglaševanje se nenehno spreminja in preoblikuje, a opuščanje uporabe tretjeosebnih piškotkov predstavlja ključno prelomnico v zgodovini digitalnega trženja. Vstopamo v novo poglavje vzpostavljanja stika s ciljnimi javnostmi, kjer bodo aktivnosti temeljile na uporabi prvoosebnih podatkov, ki jih podjetja pridobijo neposredno od svojih občinstev na svoji spletni strani ali v mobilni aplikaciji. To predstavlja tudi začetek nove dobe v zakupu oglasnega prostora v digitalnih medijih, ki bo zahtevala globlje razumevanje in učinkovito uporabo teh dragocenih informacij za bolj ciljano in prilagojeno oglaševanje.

Preberi več
Simon Cetin za DMS: Trendi v digitalnem oglaševanju - Preoblikovanje trga s tehnološkimi inovacijami in zasebnostjo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za DMS: Trendi v digitalnem oglaševanju: Preoblikovanje trga s tehnološkimi inovacijami in zasebnostjo

Simon Cetin

Kakšne trende v digitalnem oglaševanju pričakujemo v 2024? Simon Cetin, partner v družbi iPROM, je za Društvo za marketing Slovenije pripravil pregled šestih vzhajajočih priložnosti, za katere meni, da jih strokovnjaki za marketing ne smejo zamuditi.

Preberi več
V nestanovitnih časih se nakupno vedenje ljudi nenehno spreminja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Miloš Suša in Matjaž Robinšak za Marketing magazin: V nestanovitnih časih se nakupno vedenje ljudi nenehno spreminja

Miloš Suša

Raziskava, ki sta jo poleti 2023 izvedli družbi iPROM in Valicon, je analizirala nakupno vedenje slovenskih kupcev v štirih kategorijah: krediti, počitnice, avtomobili in zabavna elektronika. Ključne ugotovitve raziskave je povzel tudi Marketing magazin.

Preberi več
Kontinuirano oglaševanje v zgornjem delu lijaka prinaša dolgoročne rezultate - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Kontinuirano oglaševanje v zgornjem delu lijaka prinaša dolgoročne rezultate

Miloš Suša

V svetu digitalnega oglaševanja, kjer prevladujejo hitri obrati in prilagodljivost, je pogosto težko zagovarjati kontinuirane naložbe v digitalno oglaševanje. Vendar pa analitični podatki kažejo ravno obratno – blagovne znamke, ki več mesecev kontinuirano vlagajo v zgornji del prodajnega lijaka, dosegajo boljšo učinkovitost in donosnost naložb v primerjavi s tistimi, ki so te aktivnosti prekinile že po treh mesecih.

Preberi več
Zakup digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov in AI »look-alike« modeliranja: korak naprej v ciljanju - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Zakup digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov in modeliranja AI Look-Alike: korak naprej v ciljanju

Tomaž Tomšič

V digitalnem oglaševalskem ekosistemu je učinkovito ciljanje ključno za uspeh kampanj. S prehodom na prvoosebne podatke in naprednimi tehnologijami AI je zakup digitalnih medijev doživel revolucijo. Eden od izpostavljenih pristopov je modeliranje Look-Alike oziroma modeliranje po metodi iskanja podobnih vzorcev z uporabo umetne inteligence. Ta pristop blagovnim znamkam omogoča, da svoje oglaševalske akcije natančneje usmerjajo k pravim občinstvom, kjer je verjetnost za naklonjenost blagovni znamki precej višja. V tem blog zapisu bom pojasnil, kako poteka zakup digitalnih medijev s pomočjo prvoosebnih podatkov in modeliranja Look-Alike z uporabo umetne inteligence, ter prikazal primer iz prakse.

Preberi več
Oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca – neizogibna prihodnost blagovnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca – neizogibna prihodnost blagovnih znamk

Simon Struna

V digitalni dobi, kjer je konkurenca le klik stran, se blagovne znamke soočajo z nenehnim pritiskom, da ostanejo korak pred konkurenco. V središču te evolucije so oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca (AI), ki igrajo ključno vlogo pri oblikovanju prihodnosti oglaševanja in medijskega zakupa. Blagovne znamke, ki zanemarjajo te tehnološke preboje, se lahko znajdejo v nevarnem položaju, saj v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju ne bodo konkurenčne.

Preberi več
Kako iPROMove neodvisne ad-tech rešitve odgovarjajo na Akt o digitalnih trgih (DMA) - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Žiga Komac

Kako iPROMove neodvisne ad-tech rešitve odgovarjajo na Akt o digitalnih trgih (DMA)

Žiga Komac

Akt o digitalnih trgih (Digital Markets Act), splošno znan kot DMA, je hitro postal ena od osrednjih točk razprav za podjetja, ki poslujejo v Evropski uniji. Ta regulativa, katere cilj je zagotavljanje poštene konkurence na digitalnih trgih, ima posledice tudi za oglaševalsko industrijo. V tem članku bom na kratko predstavil bistvo DMA ter dodatno predstavil iPROMove neodvisne oglaševalske rešitve kot učinkovito orodje pri krmarjenju v tem novem, hitro spreminjajočem se digitalnem okolju.

Preberi več

Avtorji

Arhiv