Andrej Ivanec za Svet kapitala: Devetkrat hitrejše okrevanje blagovnih znamk, ki med krizo niso prenehale oglaševati - iPROM Novice

Andrej Ivanec za Delovo poslovno revijo Svet kapitala: Devetkrat hitrejše okrevanje blagovnih znamk, ki med krizo niso prenehale oglaševati

Andrej Ivanec

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, se je s poslovno revijo Svet kapitala pogovarjal o nujnosti ciljno usmerjenega oglaševanja v novi resničnosti.

Preberi več
Miha Rejc za Marketing magazin: Vsebina slovenskih digitalnih medijev je pomembna kot še nikoli doslej - iPROM Novice

Miha Rejc za Marketing magazin: Vsebina slovenskih digitalnih medijev je pomembna kot še nikoli doslej

Miha Rejc

Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu, je v pogovoru z Marketing magazinom pojasnil, kako nova resničnost vpliva na tržno komuniciranje in povečano obiskanost družbenih medijev.

Preberi več
Oglaševanje v času sprememb: kontekst in natančno ciljanje sta še bolj pomembna - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Oglaševanje v času sprememb: kontekst in natančno ciljanje sta še bolj pomembna

Miloš Suša

Medtem ko se je realno življenje ustavilo, je na spletu živahno kot še nikoli. Digitalni mediji podirajo rekorde obiskanosti, enako kot podjetja, ki so se preusmerila v prodajo prek spleta in pričela pospešeno komunicirati prek digitalnih kanalov. Uporaba naprednih oglaševalskih tehnologij za učinkovito komunikacijo s potrošnikom je za preživetje pomembnejša kot kadarkoli prej. Iz prihajajoče krize bodo kot zmagovalci izstopili le digitalno pripravljeni.

Preberi več
Nov digitalni val je pred vrati. Pripravimo se. - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Novi digitalni val je pred vrati. Pripravimo se.

Leon Brenčič

Danes kupujemo predvsem izdelke, ki so povezani z našimi trenutnimi potrebami. Z izjemo osnovnih dobrin nakupujemo na daljavo, s postopno odpravo vladnih ukrepov, bomo nakupne navade v prilagojeni obliki obudili. Oglaševanje v digitalnih medijih danes sodi med ključne komunikacijske vzvode sidranja blagovne znamke v zavest potrošnika. To dejstvo bo pandemija najverjetneje potisnila še v tiste zadnje pore, ki so se digitalizaciji in digitalnim oblikam komuniciranja upirale.

Preberi več
Tomaž Tomšič za Delo: Prej personalizacija, ZDAJ hiperpersonalizacija - iPROM - Novice

Tomaž Tomšič za Delo: Prej personalizacija, ZDAJ hiperpersonalizacija

Tomaž Tomšič

V času koronavirusa, ko se poslovanje in trgovanje pospešeno selita v celoti v digitalni svet, je dobro poznavanje uporabnikov in njihovih interesov ključnega pomena. Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, se je z Delom pogovarjal o hiperpersonalizaciji, ki v tem času pridobiva na pomenu.

Preberi več
Kam pa vložiti oglaševalska sredstva in čim uspešneje prebroditi obdobje pandemije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Kako vlagati medijska sredstva, da bo pandemija priložnost?

Andrej Ivanec

Globalno gledano vpliva pandemije koronavirusa na investicije v oglaševanje danes še ni mogoče natančno napovedati. Kratkoročno, glede na raziskavo IAB o razmerah na ameriškem trgu, lahko pričakujemo, da bo večina oglaševalcev prerazporejala trženjske proračune.

Preberi več
Kako s svojo ponudbo in komunikacijo ostati relevanten v težjih časih? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako s svojo ponudbo in komunikacijo ostati relevanten v težjih časih?

Uroš Končar

Izzivi s katerimi se trenutno soočamo so, kako se najbolje in najhitreje odzvati na nove potrebe in nakupne navade ter se prilagoditi aktualnim spremembam. Situacija je zahtevna, spreminja se iz dneva v dan in od strokovnjakov za trženje zahteva veliko mero empatije in prilagodljivosti.

Preberi več
Kako bomo (o)K(o)ronali naše nakupne navade? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Kako bomo (o)k(o)ronali naše nakupne navade?

Miloš Suša

Širitev koronavirusa je zaznamovala naš vsakdan in od nas kot potrošnikov zahteva prilagoditve na nove razmere, od podjetij pa terja uvedbo pomembnih sprememb v svoje poslovanje. Vprašanje, ki si ga vsi postavljamo je, kako lahko blagovne znamke v skladu s spremembami v vedenju potrošnikov ostanejo relevantne?

Preberi več
Leon Brenčič za Delo: Pridobivanje strank je lažje, če je jasno, zakaj podatki - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Delo: Pridobivanje strank je lažje, če je jasno, zakaj podatki

Leon Brenčič

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v prispevku za Delo pojasnil, zakaj so podjetja, ki poslujejo skladno z uredbo GDPR, korak pred tekmeci.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski sšportniki - iPROM - Novice iz sveta

Leon Brenčič za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski športniki?

Leon Brenčič

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je v kolumni za Marketing magazin razpisal o odnosu do »branding« in »performance« marketinga. Sta torej pristopa zares tekmeca ali preprosto tvorita dober tandem in prek sinergij ustvarjata dolgoročne zmage?

Preberi več

Avtorji

Arhiv