Deli

Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu, je za Marketing magazin komentiral uporabo platforme TikTok na slovenskem trgu.

Miha Rejc za Marketing magazin: TikTok je zagotovo kanal, ki ga velja preizkusiti

Miha Rejc je v komentarju za Marketing magazin povedal, da je težko napovedati, kako uspešen bo TikTok na slovenskem trgu. Po njegovem mnenju pa je to zagotovo kanal, ki ga velja preizkusiti, še posebej, kadar blagovna znamka nagovarja mlado ciljno skupino oz. želi ciljno skupino pomladiti.

»Ustvarjalci TikToka odlično razumejo vedenje, zanimanje in želje generacije Z. To jim pomaga, da z algoritemskim opazovanjem in sklepanjem uporabnikom ponudijo tisto, kar iščejo. Platforma je oblikovana tako, da ima izražen element gratifikacije. Mladi lahko na njej preživijo več ur in gledajo vse več vsebin. S tega vidika je ustvarjalcem zagotovo uspelo to, kar je ključno za vse platforme – pridobiti in zadržati pozornost uporabnika,« med drugim pojasnjuje Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu.

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji revije Marketing magazin oktobra 2020: Miha Rejc za Marketing magazin: TikTok je zagotovo kanal, ki ga velja preizkusiti (str. 86).

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

O avtorju

Miha Rejc v podjetju iPROM vodi upravljanje družbenih medijev. Zaradi povečanega obsega dela se je v družbi iPROM redno zaposlil leta 2019, temu pa je botrovalo tudi dobro poslovno sodelovanje z njim v preteklosti. Z umeščanjem inovativnih orodij za digitalno komuniciranje danes v družbi iPROM skrbi za strateško implementacijo vsebinskega marketinga in aktivnosti na družbenih medijih v marketinške strategije. Miha je po študiju novinarstva na Fakulteti za družbene vede nastopal kot komunikator in svojo poklicno kariero v podobni vlogi nadaljeval pri spletnem trgovcu Mimovrste. Za podjetje Pro Plus je nastopal v vlogi urednika družbenih omrežij za redakcijo oddaje 24ur. Med pomembnejšimi mejniki na njegovi poklicni poti na področju digitalnega komuniciranja sta tudi Lidl in Outfit7 (slovenska podružnica Ekipa2), kjer je vodil digitalni marketing. Miha na edinstven način združuje zlaganje besednih zvez z najnovejšimi tehnologijami za upravljanje družbenih medijev. V prostem času je strasten potapljač in popotnik.

Vsi prispevki avtorja