Ključna metrika nakupne poti je hitrost-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Miloš Suša

Ključna metrika nakupne poti je hitrost

Miloš Suša

Današnji potrošniki želijo hitrejše, doslednejše in bolj osebne izkušnje prek digitalnih medijev. Če želite ostati konkurenčni, morate biti pripravljeni biti venomer v stiku s potrošniki – kjerkoli in kadarkoli, s pravimi sporočili, ki ustrezajo njihovim potrebam in vas ločijo od konkurence.

Preberi več
Promocija mobilnih aplikacij: Kako svoji mobilni aplikaciji zagotoviti uspeh-iPROM-Mnenja strokovnjakov

Promocija mobilnih aplikacij: Kako zagotoviti uspeh svoji mobilni aplikaciji?

Miha Rejc

Mobilne aplikacije v svetu digitalnega marketinga niso novost. S porastom uporabe pametnih telefonov in neposrednega dostopa do uporabnikov postajajo tudi odlično marketinško orodje za grajenje tako globljih odnosov s ciljnim občinstvom kot baze lastnih podatkov o potrošnikih.

Preberi več
ABC nativnega oglaševanje ali zakaj mu rečemo tudi domorodno oglaševanje-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Uros Končar

ABC nativnega oglaševanje ali zakaj mu rečemo tudi domorodno oglaševanje

Uroš Končar

Številne analize in izkušnje iz prakse dokazujejo, da nativno oglaševanje ni le trend, ampak postaja eden izmed standardov v digitalnem marketingu.

Preberi več
Zlata pravila za pripravo vsebin in načrtovanje distribucije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Za boljši e-poštni marketing: zlata pravila za pripravo vsebin in načrtovanje distribucije

Lucie Pokorna

E-poštni marketing se sooča z različnimi izzivi, eden izmed njih je tudi nizka stopnja odprtih e-poštnih sporočil. Predstavljamo nekaj zlatih pravil e-poštnega marketinga s področja vsebine in distribucije, ki bodo zagotovila učinkovitejše e-poštne kampanje.

Preberi več
S celostnim povezovanjem vseh kanalov do učinkovitega digitalnega nastopa - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Recept za učinkovit digitalni nastop

Miloš Suša

S programatičnim medijskim zakupom na digitalnih medijih se koncept distribucije »pravega oglasa pravemu uporabniku ob pravem času« uporablja vse pogosteje, pri čemer pozabljamo na to, da funkcija oglaševanja ni le spodbujanje nakupa, ampak tudi ozaveščanje o blagovni znamki.

Preberi več
Televizija, ki spremlja gledalca - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Televizija, ki spremlja gledalca

Igor Mali

V svetu televizijskega oglaševanja smo priča zasuku paradigme, programatična TV zna namreč ciljati posameznega gledalca. To pomeni, da se načini ciljanja občinstva spreminjajo, na področje digitalne TV pa vstopajo nove metrike, ki so bližje digitalnim.

Preberi več
Svet oglaševanja 2018: Digitalne taktike in orodja, ki jih morate poznati! - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Svet oglaševanja 2018: Digitalne taktike in orodja, ki jih morate poznati!

Leon Brenčič

V tem zapisu so predstavljeni digitalne taktike in orodja, ki jih bodo marketinški strokovnjaki v letu 2018 vključevali v digitalne strategije.

Preberi več
Tehnološki trendi, ki bodo v letu 2018 preobražali oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Tehnološki trendi, ki bodo v letu 2018 preobražali oglaševanje

Nejc Lepen

Rezultat razvoja novih tehnologij in razumevanje, kaj bodo te doprinesle k razvoju oglaševalskega ekosistema, povzemamo v zapisu o tehnoloških trendih za leto 2018.

Preberi več
Pametno oglaševanje obožuje podatke - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Pametno oglaševanje obožuje podatke

Maja Gorjanc

Gorivo medijskega ekosistema so podatki, podjetja, ki z njimi razpolagajo, pa so novi naftni magnati. Tehnološkim inovacijam sledi kreativna industrija, ki zato prilagaja oglaševanje trendom.

Preberi več
Personalizacija (2. del): Zakaj prilagajanje oglasnih vsebin deluje? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Personalizacija (2. del): Zakaj prilagajanje oglasnih vsebin deluje?

Leon Brenčič

Vse več podjetij se poslužuje personalizacije oglasnih sporočil, ki morajo biti pisana na kožo potrošnikom, ti pa s svojim vedenjem narekujejo vedno večjo potrebo po natančno usmerjeni oglasni vsebini.

Preberi več

Avtorji