Kaj pa če kdo napiše kaj negativnega - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Družbeni mediji: Kaj pa, če kdo napiše kaj negativnega?

Miha Rejc

Negativni komentarji so neizogiben del nastopa blagovne znamke na družbenih medijih. Ustrezna obravnava tovrstnih komentarjev je bistvenega pomena za ohranjanje ugleda blagovne znamke, prodaje izdelkov in komunikacijo s potrošniki.

Preberi več
Metrike e-poštnega marketinga: Kaj nam povejo in kdaj jih uporabiti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Metrike e-poštnega marketinga: Kaj nam povejo in kdaj jih uporabiti

Lucie Pokorna

Osvežitev osnovnega znanja za merjenje učinkovitosti e-poštnega marketinga, ki vam lahko pomaga pri naprednejših taktikah e-poštnega marketinga.

Preberi več
Pazljivo z vplivneži - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andraž Turel

Pazljivo z vplivneži!

Andraž Turel

Vse pogostejša implementacija vplivnežev v marketinške strategije je privedla do pogosto neučinkovitih sodelovanj. Na kaj vse je treba biti pozoren, da je sodelovanje z vplivnežem učinkovito in uspešno?

Preberi več
Ali se na družbenih omrežjih ne splača več objavljati organskih vsebin - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Ali se na družbenih medijih ne splača več objavljati organskih vsebin?

Miha Rejc

Družbeni mediji nenehno spreminjajo in izboljšujejo svoje platforme ter skrbijo za njihovo čim boljšo monetizacijo. Način distribucije in konzumiranja vsebin se je zato močno spremenil, kar je drastično vplivalo na prvotni organski doseg vsebin. Sveti gral digitalnih strokovnjakov je ugotoviti in doseči pravo ravnovesje med organskimi in plačljivimi objavami ter vedeti, kdaj nekatere dodatno promovirati.

Preberi več
Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij - iPROM - Mnenja strokovnjakov – Leon Brenčič

Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (2. del)

Leon Brenčič

V prejšnjem blogu sem pisal o pomenu uporabniške in potrošniške izkušnje s poudarkom na digitalni potrošniški izkušnji. V tem zapisu pa bom izpostavil ključne mite in priporočila za oblikovanje boljše potrošniške izkušnje.

Preberi več
Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (1. del)

Leon Brenčič

Vse zmogljivejša tehnologija močno preobraža nakupne navade in pričakovanja potrošnikov. Snovanje uporabniške izkušnje (UX) je nadomestilo ustvarjanje potrošniške izkušnje (CX), ki temelji na ustvarjanju doživetij na celotni (digitalni) prodajni verigi, s presežkom pričakovanj.

Preberi več
Prihodnost oglaševanja je programatična-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Simon Struna

Prihodnost oglaševanja je programatična

Simon Struna

Digitalizacija preobraža vse panoge, oglaševanje pa postavlja temelje pametne izrabe tehnologije. V svetu oglaševanja se digitalni ekosistem spreminja praktično dnevno.

Preberi več
Promocija mobilnih aplikacij: Kako svoji mobilni aplikaciji zagotoviti uspeh-iPROM-Mnenja strokovnjakov

Promocija mobilnih aplikacij: Kako zagotoviti uspeh svoji mobilni aplikaciji?

Miha Rejc

Mobilne aplikacije v svetu digitalnega marketinga niso novost. S porastom uporabe pametnih telefonov in neposrednega dostopa do uporabnikov postajajo tudi odlično marketinško orodje za grajenje tako globljih odnosov s ciljnim občinstvom kot baze lastnih podatkov o potrošnikih.

Preberi več
Moč iskalnega marketinga-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Anže Hribar

Moč iskalnega marketinga

Anže Hribar

Ostati relevanten in viden na trgu, prenasičenem z informacijami, je eden primarnih ciljev vsake blagovne znamke, pri čemur brez uporabe iskalnega marketinga zagotovo ne gre.

Preberi več
Zlata pravila za pripravo vsebin in načrtovanje distribucije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Za boljši e-poštni marketing: zlata pravila za pripravo vsebin in načrtovanje distribucije

Lucie Pokorna

E-poštni marketing se sooča z različnimi izzivi, eden izmed njih je tudi nizka stopnja odprtih e-poštnih sporočil. Predstavljamo nekaj zlatih pravil e-poštnega marketinga s področja vsebine in distribucije, ki bodo zagotovila učinkovitejše e-poštne kampanje.

Preberi več

Avtorji