Ali_veste_katere_KB_zakupujete-AnjaMolan-2

Ali veste, katere ključne besede v resnici zakupujete? – 1. del

Anja Molan

Iskalni marketing temelji na zakupu ključnih besed. Gre za iskalne fraze, ki jih uporabniki vpisujejo v iskalnik, besedne zveze, ki so povezane z našo ponudbo, oziroma za poizvedbe uporabnikov,…

Preberi več
Vroče_digitalno_oglaševanje-MilošSuša

Vroče digitalno oglaševanje. Gremo v akcijo poleti!

Miloš Suša

Če želimo splet kot komunikacijski kanal uspešno izkoristiti, je poznavanje vedenjskih vzorcev uporabnikov digitalnih medijev osnova, pri kateri se začne graditi komunikacijska strategija.

Preberi več
iPROMGameAd-Škoda_Octavia

Inovativni pristop pri oglaševanju novega modela avtomobila Škoda Octavia

Andrej Ivanec

Danes je v oglaševanju, tudi digitalnem, izziv zagotoviti opaznost v pravi ciljni skupini. Vsak si želi preboja iz množice sporočil, ki vabijo k naši pozornosti. Za preboj na področju…

Preberi več
iprom_big_data_spletno_oglaševanje-Slaven

Razvoj poklica spletnih medijskih načrtovalcev

Slaven Petrovič

V preteklosti se je vloga spletnega medijskega načrtovalca v prvi vrsti nanašala na klasični zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih in pozicioniranje znotraj različnih rubrik. Na podlagi statističnih približkov,…

Preberi več
internet_realnost

Internet in realnost – kje se srečata?

Lucie Pokorna

Veliko podjetij v Sloveniji (in tudi globalno) obravnava internet kot zadevo, ki je popolnoma ločena od ostalih kanalov prodaje in oglaševanja. Vse raziskave zadnjih treh let pa dokazujejo, da…

Preberi več
Jakost_prva_nova_komponenta_RokHrastnik

Jakost: Prva nova komponenta novega pristopa k spletnemu medijskemu načrtovanju

Rok Hrastnik

Če želimo resno spremeniti spletno medijsko načrovanje na boljše, in v prid naročnikom ter v izogib izigravanja naročnikov s čudovito napihnjenimi številkami, je prvi korak uvedba jakosti oglasnega formata…

Preberi več
Je-čas-za-resne-spremembe-RokHrastnik

Je čas za resne spremembe pri spletnem medijskem načrtovanju?

Rok Hrastnik

Spletne konverzije, neposredna spletna prodaja ali celo zgolj cilj maksimiranja klikov so iz stališča spletnega medijskega načrtovanja vsi relativno enostavni oz. vsaj enostavno primerljivi operativni cilji.

Kaj pa znamčenje, kjer…

Preberi več
medijska_potrošnja__in_proračuni-NinaBilban

Medijska potrošnja se spreminja. Se temu prilagajajo tudi vaši oglaševalski proračuni?

Nina Bilban

Jesen je čas, ko razmišljamo tudi o tem, kako bomo v prihajajočem letu razporedili sredstva, ki jih imamo na voljo za oglaševanje. Zaradi zaostrenih gospodarskih razmer bo oglaševalski proračun…

Preberi več
Petrol_na_spletu_KlemenGeršak

Petrol na / v spletu

Klemen Geršak

Komunikacija je pomembna. To ve vsak.

Psiholog Paul Watzlawick je celo rekel, da »človek ne more nekomunicirati«. Človek že dolgo komunicira na daljavo z vizualnimi (kres, dim, …) in avdio…

Preberi več
Je-pomembnejša_velikost-ali_tehnika-GregorKoprivnik

Je pomembnejša velikost…ali tehnika?

Gregor Koprivnik

“Kaj pa ti meniš, je pri seksu pomembnejša velikost ali tehnika?” Vprašanje, kjer lahko ob vsakem odgovoru sogovornika spravimo v zadrego. Če je odgovor velikost, ga seveda zbadaš, da…

Preberi več

Avtorji