Deli

Oglasno ozadje na spletnih medijih je eno najmočnejših, a obenem najnevarnejših in tveganih digitalnih oglaševalskih "orožij". Velik razmah in priljubljenost tega formata pa so prinesli boljši in predvsem večji...

Oglasno ozadje na spletnih medijih je eno najmočnejših, a obenem najnevarnejših in tveganih digitalnih oglaševalskih »orožij«. Velik razmah in priljubljenost tega formata pa so prinesli boljši in predvsem večji zasloni z višjimi ločljivostmi oziroma večjim vidnim poljem strani.

Danes imamo na voljo že kar poplavo naprav, s katerimi lahko dostopamo do interneta. Od klasičnih monitorjev smo prišli do prenosnih računalnikov, pomanjšanih prenosnikov oziroma t. i. »netbookov«, tablic in mobilnih telefonov z zavidljivimi ločljivostmi, do pametnih TV-jev in še bi lahko naštevali.

Zato je pomembno, da se videz strani prilagaja različnim napravam. Vse večji poudarek je na odzivnem oblikovanju, pri katerem se vsebina spletne strani oblikuje v velikost in obliko, ki je najbolj optimalna za prikaz na napravi, s katero smo obiskali spletno stran. To pa pomeni prilagajanje velikosti, razporejenosti elementov in tudi pravilno izbiro tehnologij (flash, HTML5 …), ki bodo sestavljale vsebino strani tako, da bodo uporabniki dobili na svojemu zaslonu to, kar smo jim želeli pokazati.

Oglasno-ozadje-na-spletnih-medijih–močno-a-nevarno-orožje-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Ivanec

Na kaj vse moramo biti pozorni, ko načrtujemo oglaševanje z oglasnim ozadjem, sploh v primeru, ko je oglasni prostor na voljo po modelu časovnega zakupa? Si res želimo, da večina uporabnikov vidi naše oglasno sporočilo z napako, ki je povezana z velikostjo (predvsem širino) oglasnega sporočila na ozadju? Sta se vaša načrtovalec in oblikovalec kdaj vprašala, kaj vse je povezano z zakupom ozadja strani na neki spletni strani, da bo vaše sporočilo pravilno prikazano večini obiskovalcev le-te? Če se nista, bi se morda morala …

Vprašanja, ki bi si jih morali zastaviti načrtovalci ob pripravi vašega medijskega načrta

  • Koliko časa bo trajalo oglaševanje?
  • Se bo oglasno ozadje prikazovalo ekskluzivno ali v rotaciji?
  • Kakšen doseg ima spletna stran oziroma zakupljene rubrike v enakemu času pred tem?
  • Koliko ogledov strani v povprečju naredi en uporabnik?
  • Koliko časa traja povprečen ogled strani?
  • Kako uporabniki dostopajo do spletne strani (delež namiznih in mobilnih naprav)?
  • Koliko je spletna stran široka na osebnem računalniku, koliko na tabličnem, koliko na mobilnem telefonu?
  • Kakšni so deleži uporabnikov glede na uporabljeno ločljivost?
  • In nenazadnje, kakšne so zmožnosti oglasnega strežnika, ki bo serviral oglasno ozadje?

Le z odgovori na ta vprašanja je mogoče konkretno oceniti, kaj je smiselno pripraviti na kreativnem delu oglasa, da boste lahko maksimalno izkoristili časovni zakup in uporabnikom v kar najbolj optimalnem številu dostavili prikaz ozadja strani oziroma oglasnega sporočila v celoti, tako kot ga želimo predstaviti.

Deli

O avtorju

Andrej Ivanec v iPROMU vodi medijsko načrtovanje. V družbi iPROM je redno zaposlen že od samega leta 2007. V okviru zaposlitve poleg snovanja medijskih načrtov, je odgovoren za strateški pristop in raziskovanje novih pristopov pri doseganju ciljnih skupin s pomočjo digitalnega oglaševanja. V prostem času ga vodi strast do raziskovanja spletne medijske panoge, nišnih spletnih trgovin in nišnih založniških dejavnosti. Je oseba, ki na osnovi izkušenj ve kako medijski prostor v digitalu izkoristiti za povečevanje poslovnih rezultatov.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv