Deli

V prejšnjem zapisu smo se lotili pregleda osnovne sestavine oglaševanja na iskalniku – ključnih besed. Ogledali smo si možnosti ujemanja ključnih besed in poročila o dejanskih iskalnih poizvedbah, ki sprožajo naše oglase.

Mogoče se vam je ob pregledu vašega poročila podrobnosti iskalnih nizov odprl povsem nov svet zakupljenih besed, vendar brez panike. Pojavljanje oglasov na neustrezne iskalne poizvedbe lahko učinkovito odpravimo v dveh korakih:

1. Razvrstitev ključnih besed po oglasnih skupinah

Preglejte vse iskalne izraze in jih ustrezno povežite v ozke oglasne skupine. Iskalne izraze z visokim potencialom dodajte med ključne besede, pri tem pa se osredotočite na manjše število ključnih besed v eni oglasni skupini. Besedilo oglasa naj vsebuje izbrane ključne besede, pristajalna stran pa naj bo tesno povezana s tem, kar obljublja oglas.

2. Uporabite negativne ključne besede

Ko boste pregledovali seznam vseh iskalnih izrazov, na katere se pojavljajo vaši oglasi, boste zagotovo naleteli na nekatere, ki nikakor niso povezani z vašim poslom.

V Alenkinem primeru iz prvega dela zapisa so to izrazi v povezavi s servisom pralnih strojev. Za takšne izraze obstaja enostavna rešitev – negativne ključne besede.

Negativne ključne besede so izrazi, na katere ne želite, da se vaš oglas pojavlja na iskalniku. Enako kot pri ključnih besedah, ki jih zakupujete, za negativne veljajo ujemanja – široko, frazno in natančno. S pomočjo dodajanja negativnih ključnih besed bomo preprečili, da se naš oglas sproži na določeno besedo ali izraz, ki za nas ni pomemben.

Prihranite in hkrati izboljšajte rezultate

Spomnimo se Alenke in njene spletne trgovine z belo tehniko. V svojem oglaševalskem računu je Alenka dodala negativno ključno besedo »servis« (frazno ujemanje) in za svoje največkrat prikazano ključno besedo (pralni stroj) nastavila natančno ujemanje. Takoj je opazila razliko v odzivnosti oglasov.

Ali-veste-katere-ključne-besede-v-resnici-zakupujete–2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Anja-Molan

Natančno opredeljene in dobro strukturirane ključne besede nam omogočajo, da ujamemo prave uporabnike, ustrezno prilagodimo vsebino oglasov in izberemo primerno pristajalno stran, kar pa je osnova za dobro uporabniško izkušnjo.

Se bo izboljšala tudi statistika na strani? To je seveda odvisno tudi od drugih dejavnikov, ki pa so tema za kakšen prihodnji zapis.

Kako torej izboljšati vaše oglaševalske akcije na iskalniku še danes?

  1. Prijavite se v svoj račun Google AdWords, poiščite poročilo iskalnih izrazov in podrobno preučite, na katere poizvedbe se prikazujejo vaši oglasi na iskalniku.
  2. Pri tem imejte v mislih, da vam nastavitve ujemanja ključnih besed in negativne ključne besede dajejo dodaten nadzor, s katerim lahko vplivate na povečanje razmerja med prikazi in kliki, zmanjšate povprečno ceno na klik in povečate donosnost svoje naložbe.
  3. Ukrepajte.

Imate vprašanje? Potrebujete brezplačno revizijo obstoječih kampanj Google AdWords?
Kontaktirajte me prek e-naslova anja.molan@iprom.si in skupaj bomo poiskali skriti potencial za izboljšanje vaše prisotnosti na iskalniku.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

O avtorju

Anja Molan je v podjetju opravljala delo strokovnjakinja na področju analitike.

Vsi prispevki avtorja