Učinkovitejše oglaševanje na osnovi podatkov: Iskanje in doseganje novih (profilov) potrošnikov - iPROM - Menja strokovnjakov - Miloš Suša

Oglaševanje na osnovi podatkov: Iskanje in doseganje novih (profilov) potrošnikov (2. del)

Miloš Suša

Kako pomagata uporaba podatkov in napredna tehnologija za digitalno oglaševanje k identifikaciji potenciala trga izdelka in prodajnih priložnosti ter dostavi oglasnega sporočila ob pravem času na pravem mestu in pravi napravi?

Preberi več
Simon Cetin za B365: Operacije za Inovativnejše veščine trženja – Intervjuji uspešnih podjetnikov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za B365: Operacije za Inovativnejše veščine trženja – Intervjuji uspešnih podjetnikov

Simon Cetin

Simon Cetin, partner v spletni medijski agenciji iPROM, se že skoraj 20 let ukvarja z digitalnim in spletnim oglaševanjem. In to zelo uspešno.

Preberi več
Oglaševanje, ki podpira zgodbo blagovne znamke - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Luka Andrejak

Oglaševanje, ki podpira zgodbo blagovne znamke

Luka Andrejak

Pri oglaševanju je postala dobra zgodba ključnega pomena za uspešnost blagovne znamke. Zgodbe, ki predstavljajo, kako, kaj in zakaj blagovna znamka nekaj ponuja, ustvarjajo razliko na trgu.

Preberi več
Oglaševanje na osnovi podatkov potrebuje dobro strategijo kako do relevantnih podatkov iPROM Mnenja strokovnjakov Igor Mali

Oglaševanje na osnovi podatkov potrebuje dobro strategijo: Kako do relevantnih podatkov? (1. del)

Igor Mali

Marketinški strokovnjaki so si enotni – podatki so nova nafta in gonilo sodobnega marketinga. Ustrezno obdelani, interpretirani ter uporabljeni omogočajo podjetjem višjo raven razumevanja potrošnikov in ustvarjanja prilagojenih vsebin.

Preberi več
Simon Cetin v intervjuju za Društvo za marketing Slovenije – DMS: Ne tehnologija in podatki, osnova je homogena ekipa - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije – DMS: Ne tehnologija in podatki, osnova je homogena ekipa

Simon Cetin

Digital je beseda, ki jo danes vsi tisti, ki smo povezani z marketingom, zavrtimo v mislih vsaj enkrat na dan. To široko področje so v Drustvu za marketin Slovenije razrezali na manjše koščke in jih temeljito pretresli s Simonom Cetinom, pionirjem digitalnega oglaševanja v Sloveniji.

Preberi več
Oglaševanje v oknu upravljanja potrošniške izkušnje CX iPROM mnenja strokovnjakov Andrej Cetin

Oglaševanje v oknu upravljanja potrošniške izkušnje (CX)

Andrej Cetin

Današnji potrošniki imajo na voljo več možnosti izbire kot kdaj koli prej. Pri vsaki interakciji, v katero vstopajo z blagovno znamko, pričakujejo večjo odzivnost, angažiranost in tudi vse bolj individualno komunikacijo. Potrošnikova pričakovanja naraščajo, vprašanje pa je, ali jih blagovne znamke lahko v taki meri tudi izpolnjujejo.

Preberi več
Zakaj je tehnologija identificiranja potrošnikov med napravami (XDID) pomembna za marketing iPROM Mnenja strokovnjakov Luka Andrejak

Zakaj je prepoznavanje uporabnikov prek XDID pomembno za boljše ciljanje?

Luka Andrejak

Strokovnjaki v marketingu se vse bolj nagibajo k uporabi XDID načina ciljanja uporabnikov. Ta način omogoča bolj personalizirano in uporabniku prilagojeno oglaševanje, ki upošteva uporabnikovo obnašanje ter njegove (nakupne) navade na različnih napravah in kanalih. Brez temeljitega razumevanja potrošnikov, ki dnevno uporabljajo več različnih naprav, oglaševanje namreč ne bo učinkovito, pri čemer pa je potrebno pri zajemu podatkov upoštevati zakonodajo.

Preberi več
Kako bodo nove tehnologije vplivale na našo nakupno izkušnjo? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Cetin - Naslovna

Kako bodo nove tehnologije vplivale na našo nakupno izkušnjo?

Andrej Cetin

Spremembe in inovacije v digitalnem marketingu so praktično vsakodnevne in delo na tem področju zahteva poznavanje trendov, ki oblikujejo današnji svet, še pomembnejše pa je prepoznavanje trendov, ki bodo oblikovali prihodnost.

Preberi več
Tehnološki trendi, ki bodo zaznamovali digitalno oglaševanje v letu 2019 - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Tehnološki trendi, ki bodo zaznamovali digitalno oglaševanje v letu 2019

Nejc Lepen

Revolucija v digitalnem marketingu se odvija bliskovito hitro. Z novimi tehnološkimi inovacijami, ki se pojavljajo tako rekoč vsak dan, se morajo tudi tehnologije v digitalnem oglaševanju spreminjati v realnem času.

Preberi več
Simon Cetin v pogovoru za Dnevnik: Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih - iPROM - Mnenja Strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Dnevnik: Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih

Simon Cetin

Vodi ga radovednost, želja pogledati nekam, kamor ne gleda vsak. Pred natanko 20 leti je skupaj s prijateljem ustanovil iPROM, visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Ko se je Simon Cetin leta 1999 odločil, da se bo posvetil digitalnemu oglaševanju, je to veljalo za pionirsko delo z redkimi privrženci in še redkejšimi vlagatelji. Danes je zgodba povsem drugačna.

Preberi več

Avtorji

Arhiv