Deli

Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu, je v pogovoru z Marketing magazinom pojasnil, kako nova resničnost vpliva na tržno komuniciranje in povečano obiskanost družbenih medijev.

Miha Rejc za Marketing magazin: Vsebina slovenskih digitalnih medijev je pomembna kot še nikoli doslej - iPROM Novice

Miha Rejc se je v pogovoru z Marketing magazinom dotaknil izsledkov iPROMove analize medijske potrošnje v slovenskih digitalnih medijih, ki so pokazali rekordno rast zanimanja za vsebine v digitalnih medijih. V komentarju je poudaril, da v trenutnem obdobju večji obisk beležijo tudi praktično vsa družbena omrežja, saj se ljudje zaradi samoosamitve in upoštevanja fizične razdalje bolj intenzivno posvečajo druženju prek digitalnih kanalov.

Zato blagovnim znamkam svetuje, da »kljub spremenjenim okoliščinam še naprej komunicirajo s svojimi sledilci, a da svoja sporočila prilagodijo razmeram, tudi v smislu ozaveščanja in spodbujanja k spoštovanju ukrepov. Možnost dvosmernega komuniciranja z blagovnimi znamkami na družbenih omrežjih v teh časih še v večji meri stopa v ospredje.«

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji revije Marketing magazin maj 2020: Je koronakriza še spodbudila oglaševanje na družbenih medijih? (št. 467).

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

O avtorju

Miha Rejc v podjetju iPROM vodi upravljanje družbenih medijev. Zaradi povečanega obsega dela se je v družbi iPROM redno zaposlil leta 2019, temu pa je botrovalo tudi dobro poslovno sodelovanje z njim v preteklosti. Z umeščanjem inovativnih orodij za digitalno komuniciranje danes v družbi iPROM skrbi za strateško implementacijo vsebinskega marketinga in aktivnosti na družbenih medijih v marketinške strategije. Miha je po študiju novinarstva na Fakulteti za družbene vede nastopal kot komunikator in svojo poklicno kariero v podobni vlogi nadaljeval pri spletnem trgovcu Mimovrste. Za podjetje Pro Plus je nastopal v vlogi urednika družbenih omrežij za redakcijo oddaje 24ur. Med pomembnejšimi mejniki na njegovi poklicni poti na področju digitalnega komuniciranja sta tudi Lidl in Outfit7 (slovenska podružnica Ekipa2), kjer je vodil digitalni marketing. Miha na edinstven način združuje zlaganje besednih zvez z najnovejšimi tehnologijami za upravljanje družbenih medijev. V prostem času je strasten potapljač in popotnik.

Vsi prispevki avtorja