Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1.del): Taktike za implementacijo

Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1. del): Taktike za implementacijo

Leon Brenčič

Z napredno tehnologijo trženja prihaja množica podatkov, ki ob natančnem vpogledu oglaševalcem omogoča nagovarjanje svojih potencialnih kupcev ob pravem trenutku, kar jih učinkovito spodbuja k nakupu. Kljub številnim priložnostim, ki jih nudi nova tehnologija, je pri snovanju zgodb o uspehu strategija še vedno poglavitnega pomena. Najpomembnejša komponenta je zagotovo način dostave personaliziranega oglaševalskega sporočila – ob pravem času, na pravem mestu.

Preberi več
OTT – kratica, ki si jo velja zapomniti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

OTT – kratica, ki si jo velja zapomniti

Igor Mali

V zadnjih treh mesecih so se skladi tveganega kapitala ogreli za nove televizijske in video platforme, znane tudi pod kratico OTT. Platforme Samba TV, Conviva, FuboTV, TubiTV in Mux so skupaj nabrale kar 150 milijonov dolarjev svežega kapitala, s čimer dokazujejo prihod naslednjega vala inovacij na področjih digitalnih medijev in spremljanja video vsebin.

Preberi več
Programatične kreative – avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pametnih podatkov - iPROM - Mnenja strokovanjkov - Luka Andrejak

Programatične kreative – avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pametnih podatkov

Luka Andrejak

Podatkovno gnani in kreativno optimizirani digitalni oglasi učinkovito dosegajo ciljna občinstva digitalnih medijev in oglaševalcem nudijo tisto, kar ti plačajo: natančno nagovarjanje slehernega posameznika ali interesne skupine uporabnikov.

Preberi več
Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče

Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče

Maja Gorjanc

Ste kdaj pomislili, kakšen poslovni potencial bo imela tehnologija, ki bo razumela naša čustva? Od res učinkovite telemedicine prek preprečevanja/zmanjševanja živčnosti voznikov v prometu do naprednih oglaševalskih in prodajnih kampanj. V današnjem hiper-povezanem svetu je prepoznavanje čustev potrošnikov že mogoče, vsaj ko na sceno stopijo nosljive naprave, internet stvari in zmogljiva analitika, ki sproti obdeluje pretočne podatke. Z boljšim vpogledom v čustva svojih potrošnikov jih lahko nagovarjamo učinkoviteje in bolj ciljano tako, da v njih zbujamo občutke sreče. Mar ni prav to tisto, k čemur vsi stremimo?

Preberi več
Tehnološki trendi programatičnega oglaševanja

Tehnološki trendi programatičnega oglaševanja

Luka Andrejak

Danes lahko med programatičnim in digitalnim oglaševanjem potegnemo vzporednico. Programatično oglaševanje pomeni veliko več kot zgolj avtomatizacijo postopkov trgovanja. S številnimi tehnološkimi rešitvami oglaševalcem zagotavlja, da bodo njihove kampanje veliko bolj učinkovite, nadzorovane in skladne s cilji, ki jih zasledujejo. S tem pridobijo tako naročniki (oglaševalci oz. agencije) kot ponudniki oglasnega prostora (založniki).

Preberi več
Kako do pozornosti in vpletenosti uporabnikov - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Kako do pozornosti in vpletenosti uporabnikov?

Andrej Ivanec

Za učinkovito digitalno komunikacijo ni enostavnega recepta. Vse več je treba vlagati v različne nagovore, družbena omrežja in digitalnemu okolju prilagojene formate vsebin. V digitalnem oglaševanju se pojavlja potreba po celostnem nastopu in eksperimentiranju; največjo odzivnost pa spodbudijo napredni oglasni formati.

Preberi več
V središču sodobne strategije so podatki - Leon Brenčič

V središču sodobne strategije so podatki

Leon Brenčič

Dobra novica je, da je tehnologija danes tako napredovala, da podatki o uporabnikih izboljšujejo možnosti za doseganje boljših poslovnih rezultatov. Dejstvo pa je, da njihovega potenciala podjetja (še) ne izkoriščajo v celoti.

Preberi več
E poštni marketing je vaša rešitev vse-v-enem iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

E-poštni marketing je vaša rešitev vse-v-enem

Lucie Pokorna

Povečajte zavedanje, ustvarite promet, izboljšajte prodajo in gradite zvestobo le z eno metodo: z e-poštnim marketingom.

Preberi več
O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije - iPROM Mnenja strokovnjakov Miha Rejc

O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije

Miha Rejc

Osebam, ki postanejo satelitski komunikacijski kanali blagovne znamke, izdelka ali storitve, rečemo ambasadorji oz. vplivneži. Tovrsten marketinški pristop je ponovno aktualiziran, četudi s koreninami sega že v 40. leta prejšnjega stoletja. O vključevanju vplivnežev v marketinške strategije piše Miha Rejc, vodja oddelka za družbene medije v iPROM-u.

Preberi več
Ne zamudite vzpona mobilnega oglaševanja

Ne zamudite vzpona mobilnega oglaševanja!

Anže Hribar

Kljub občutni porasti mobilnega oglaševanja je med oglaševalci še vedno moč zaslediti zadržek do naložb v ta segment. Kaj pa so – poleg samih številk – ostale prednosti mobilnega oglaševanja?

Preberi več

Avtorji