razbijamo-mite-o-programatičnem-zakupu-2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Struna

Razbijamo mite o programatičnem zakupu – 2. del

Simon Struna

V prejšnjem zapisu sem podrobneje opisal, katere spremembe so spodbudile razvoj programatičnega zakupa. Brez napredne tehnologije, na katerem ta temelji, v vse bolj digitalnem svetu ni več mogoče usmerjeno komunicirati, oglaševati in uspešno pospeševati prodaje. Seveda pa pri ustrezni interpretaciji podatkov, ki vodi v načrtovanje in optimizacijo kar najbolj učinkovite digitalne akcije, še vedno najpomembnejši […]

Preberi več
razbijamo-mite-o-programatičnem-zakupu-2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Struna

Razbijamo mite o programatičnem zakupu – 1. del

Simon Struna

V sodobnem marketingu se s pojmom programatičnega zakupa srečujemo vse pogosteje. Četudi ta v svojem bistvu pravzaprav ni novost pa je skladno z vse pogostejšo rabo postal prava vroča marketinška tema! Kot tak je, poleg številnih zagovornikov, pridobil tudi peščico tistih, ki so do njega skeptični – delno zaradi pomanjkljivih informacij, delno pa zaradi bojazni, kako naj bi nova tehnologija posegla v obstoječe načine dela in predvsem v razporejanje oglaševalskih naložb.

Preberi več
brand

Razmišljaj globalno, ponudi lokalno ali vsak »zakaj« ima svoj »zato«

Lucie Pokorna

Potovanja so ena izmed “ljubezni” v mojem življenju – trenutno bivam že v svoji sedmi državi, obiskala pa sem jih še bistveno več. Med njihovim raziskovanjem je vedno fascinantno spremljati razlike med kulturami in navadami tamkajšnjih prebivalcev. Iz poslovnega vidika pa je zanimivo opazovati tudi, kako se globalne blagovne znamke spopadajo z nalogo ponuditi svojim strankam konsistentno – a kljub temu lokalno relevantno – izkušnjo.

Preberi več
Upgrade

Skrajni čas je, da se vsebinsko nadgradite!

Sebastjan Pirih

Kdaj ste se zadnjič vprašali, kako bi lahko nadgradili vaše spletno oglaševanje? Kako bi spremenili vaš medijski načrt, da ta ne bi vseboval zgolj »klasike«, Googla in oglasov na družbenem omrežju Facebook, ki vas spremljajo že tako dolgo? Mislite, da nimate na voljo dovolj sredstev? Si ne upate? Škoda!

Preberi več
Mobilni_boom-LuciePokorna1

Mobilni »boom« in nakupovanje: Kako (ne) izgubljati kar 38 % potencialnih strank – 2. del

Lucie Pokorna

Se še spomnite dveh mojih prigod iz preteklega zapisa? Kako pa se lahko sploh odzovemo na vpliv mobilnih naprav na nakupovanje?

Na nove trende lahko reagiramo le v primeru,…

Preberi več
Mobilni_boom-LuciePokorna1

Mobilni »boom« in nakupovanje: Kako (ne) izgubljati kar 38 % potencialnih strank – 1. del

Lucie Pokorna

Po Googlovi raziskavi iz aprila 2013 uporablja 79 % lastnikov pametnih telefonov svoje telefone kot pomoč pri nakupovanju. Od tega jih kar 84 % telefone uporablja tudi pri nakupovanju…

Preberi več
Simon Cetin za SEMPL: Kaj je programatični zakup oglasnega prostora? Razlaga za začetnike -iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za SEMPL: Kaj je programatični zakup oglasnega prostora? Razlaga za začetnike.

Simon Cetin

Gotovo ste že slišali za programatični zakup oglasnega prostora, veste, da obstaja, da postaja vse pomembnejši in da za svoje delovanje uporablja računalnike in programe. Tisti, ki se nanj spoznajo, veliko govorijo o njem. Prepričani ste, da gotovo vključuje robote, in upate, da ne postane pomemben trend, še preden greste v pokoj. 

Preberi več
Boj_proizvajalcev_FMCG_se_seli_na_internet-NinaBilban

Boj proizvajalcev blaga široke potrošnje (»FMCG«) se seli v digitalne medije

Nina Bilban

Blagovne znamke iz skupine »blago široke potrošnje« vlagajo več in več sredstev v digitalno oglaševanje. Kraftov direktor je povedal: »Digitalna marketinška skupina v našem podjetju je v letu 2013…

Preberi več
shutterstock_121959148-1

Trendi v digitalnem oglaševanju v letu 2014 in naprej

Nina Bilban

Poglejmo si, kaj (tuji) strokovnjaki napovedujejo digitalnemu oglaševanju v tem in naslednjih letih, kateri trendi bodo po njihovem mnenju letos krojili njegovo podobo: rast, rast, rast!

Preberi več
shutterstock_169108712

Dobre vs. slabe spletne agencije: kako jih prepoznamo?

Lucie Pokorna

Ste se odločili razviti spletni posel ali pričeti oglaševati na internetu? Odlično, saj moč interneta nenehno raste. Številna podjetja pa hitro ugotovijo, da se v ogromni količini možnosti in…

Preberi več

Avtorji