Zakaj_se_toliko_ljudi_zanima_za_FB-BoštjanZrimšek

Zakaj se toliko ljudi ukvarja s Facebookom?

Boštjan Zrimšek

Tokratna delavnica pa bo čisto brez interneta … Nič se ne bomo ukvarjali s spletom, pogledali pa si bomo predvsem bistvo, ideje in nasvete, ki vam bodo pomagali razumeti širšo sliko.

Preberi več
Jaz_zamrznjen_ti_mrtva-Rok_Hrastnik

Jaz zamrznjen, ti mrtva

Rok Hrastnik

»Jaz zamrznjen, ti mrtva, in ljubim te.«

Tomove poslovilne besede Penelope v zaključnih emocionalno nabitih trenutkih Vanilla Sky, ki jim sledi še njegov skok iz stolpnice. In nato zadnje besede:…

Preberi več
ClintEastwod_in_Google-MatjažButara

Clint Eastwood in Google

Matjaž Butara

Clint Eastwood je legendarni ameriški igralec, ki šteje že dobrih 82 let. Mnogi se ga spomnite po vlogah v filmih The Rookie, In the Line of Fire in mnogih…

Preberi več
Si-res-ne-želite-obiskovalcev_UrošOkorn

Si res ne želite obiskovalcev, ki iščejo ravno to, kar vi ponujate?

Uroš Okorn

Optimizacija spletnih strani je priložnost tako za mala kot velika podjetja, da povečajo svojo prepoznavnost po eni strani in prodajo po drugi. Je zelo ugodna in izredno učinkovita metoda…

Preberi več
7_pravnih_pravil_na_spletu-BorisKozlevčar

7 pravnih pravil na spletu

Boris Kozlevčar

Vsak portal mora imeti oblikvane splošne pogooje (imenovani tudi pogoji uporabe) in politiko varovanja osebnih podatkov. V praksi pa se pogosto dogaja, da veliko malih in tudi velikih portalov…

Preberi več
samo_dva_sta-UršaPodobnik

Samo 2 sta! 2 ključna koraka uspešne spletne komunikacije …

Urša Podobnik

Včeraj smo na otvoritveni delavnici iPROM Akademije govorili o spletni analitiki in uporabnosti Google Analytics podatkov za prodajno optimizacijo spletnega mesta. Na kratko smo se dotaknili tudi komunikacije s…

Preberi več
Kako_FB_kampanje_narediti_viralne-Nina_Bilban

Kako FB kampanje narediti viralne?

Nina Bilban

Gotovo ste na FB-ju že sodelovali v kakšni nagradni igri, promociji, aplikaciji podjetja oz. blagovne znamke. Če pa v njih še niste sodelovali, ste pa vsaj slišali za kakšno izmed njih. Pa ste se pri tem kdaj vprašali, zakaj so ene bolj, druge manj uspešne? Zakaj se o nekaterih tako veliko govori, zakaj so naketere […]

Preberi več
Digitalni_zarek-Simon_Cetin

Digitalni žarek za medijske zakupnike v oblakih

Simon Cetin

Digitalizacija neustavljivo spreminja tržno komuniciranje. Ukvarjamo se z večsmerno komunikacijo. Interakcije so merljive, analitične podatke pa s programsko opremo povezujemo s sistemi za posredovanje vsebin.

Preberi več

Avtorji

Arhiv