Vroče_digitalno_oglaševanje-MilošSuša

Vroče digitalno oglaševanje. Gremo v akcijo poleti!

Miloš Suša

Če želimo splet kot komunikacijski kanal uspešno izkoristiti, je poznavanje vedenjskih vzorcev uporabnikov digitalnih medijev osnova, pri kateri se začne graditi komunikacijska strategija.

Preberi več
iPROMGameAd-Škoda_Octavia

Inovativni pristop pri oglaševanju novega modela avtomobila Škoda Octavia

Andrej Ivanec

Danes je v oglaševanju, tudi digitalnem, izziv zagotoviti opaznost v pravi ciljni skupini. Vsak si želi preboja iz množice sporočil, ki vabijo k naši pozornosti. Za preboj na področju…

Preberi več
iprom_big_data_spletno_oglaševanje-Slaven

Razvoj poklica spletnih medijskih načrtovalcev

Slaven Petrovič

V preteklosti se je vloga spletnega medijskega načrtovalca v prvi vrsti nanašala na klasični zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih in pozicioniranje znotraj različnih rubrik. Na podlagi statističnih približkov,…

Preberi več
Boj_proizvajalcev_FMCG_se_seli_na_internet-NinaBilban

Boj proizvajalcev blaga široke potrošnje (»FMCG«) se seli v digitalne medije

Nina Bilban

Blagovne znamke iz skupine »blago široke potrošnje« vlagajo več in več sredstev v digitalno oglaševanje. Kraftov direktor je povedal: »Digitalna marketinška skupina v našem podjetju je v letu 2013…

Preberi več
KPI

Merilo uspešnosti ali kako izbrati pravega ponudnika za digitalno oglaševanje

Igor Mali

Delati najboljše za svojega naročnika z razpoložljivimi sredstvi je pogoj, da boš naredil nekaj, o čemer boš lahko govoril drugim. Delati dobro, strokovno in pošteno je pogoj za študije primerov, na katere boš ponosen in s katerimi boš prispeval delček v »splošno dobro« za panogo.

Preberi več
shutterstock_121959148-1

Trendi v digitalnem oglaševanju v letu 2014 in naprej

Nina Bilban

Poglejmo si, kaj (tuji) strokovnjaki napovedujejo digitalnemu oglaševanju v tem in naslednjih letih, kateri trendi bodo po njihovem mnenju letos krojili njegovo podobo: rast, rast, rast!

Preberi več
shutterstock_169108712

Dobre vs. slabe spletne agencije: kako jih prepoznamo?

Lucie Pokorna

Ste se odločili razviti spletni posel ali pričeti oglaševati na internetu? Odlično, saj moč interneta nenehno raste. Številna podjetja pa hitro ugotovijo, da se v ogromni količini možnosti in…

Preberi več
Internet-in-TV

Internet in televizija – sinergija?

Lucie Pokorna

TV-oglaševanje je klasika, ki ga uporabljajo vsa večja slovenska podjetja. Hkrati pa večina pozablja na sinergijo, ki jo lahko izkoriščamo ob razširitvi TV-oglaševalske akcije na internet. Zadnje raziskave kažejo,…

Preberi več
internet_realnost

Internet in realnost – kje se srečata?

Lucie Pokorna

Veliko podjetij v Sloveniji (in tudi globalno) obravnava internet kot zadevo, ki je popolnoma ločena od ostalih kanalov prodaje in oglaševanja. Vse raziskave zadnjih treh let pa dokazujejo, da…

Preberi več
shutterstock_61677337

Kako meriti učinkovitost prikaznega oglaševanja

Nina Bilban

Katera metrija uspešnosti vam najprej pade na misel, ko slišite za spletno oglaševanje? Za večino so to kliki. Kampanja je torej uspešna, če dosežemo določeno število klikov in obratno.

Kdo…

Preberi več

Avtorji

Arhiv