Facebook testira umik pravila največ 20 odstotkov besedila na sliki - iPROM Mnenja strokovnjakov - Maja Nučič

Facebook testira umik pravila »največ 20 odstotkov besedila na sliki«

Maja Nučič

Do sedaj je veljalo, da slike, ki so uporabljene v namene oglaševanja na Facebooku in Instagramu, ne smejo vsebovati več kot 20 odstotkov besedila. Kaj pa prinaša sprememba?

Preberi več
Še bolj digitalno leto 2016 - iPROM Mnenja strokovnjakov - Nina Bilban

Še bolj digitalno leto 2016

Nina Bilban

Ni industrijske panoge, ki je v preteklem desetletju tako ali drugače ne bi močno zaznamovala (digitalna) tehnologija. Tudi v letu 2016 bo hitrost sprememb precejšnja. Video oglasi, mobilna revolucija in internet stvari (IoT) so le eni izmed trendov, ki bodo krojili podobo digitalnega sveta v letošnjem letu.

Preberi več
Priročnik - CTA: Pozovite k dejanju - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

CTA – Pozovite k dejanju!

Lucie Pokorna

CTA (ang. Call to Action) ali poziv k dejanju je ključni element vsake pristajalne strani. Kako ga uporabljati, da zagotovi kar najboljše rezultate? Univerzalne formule za uspeh resda ni, si pa pri testiranju lahko pomagate s predlogi iz priročnika.

Preberi več
Mobilna-telefonija-najvecji-fenomen-cloveske-tehnologije-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Ivanec

Mobilna telefonija: največji fenomen človeške tehnologije

Andrej Ivanec

Še nobena tehnologija ni imela na nas takega vpliva. Mobilni telefon je najhitreje rastoči tehnološki fenomen v zgodovini človeštva: samo v treh desetletjih se je število naprav iz 0 povečalo na 7,2 milijardi aktivnih enot.

Preberi več
Spremembe oglasnih pozicij AdWords - iPROM Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Spremembe oglasnih pozicij AdWords

Anže Hribar

Spremenjeni prikaz oglasov na iskalniku Google, ki je stopil v veljavo z mesecem februarjem, je oglaševalce postavil pred nove izzive, saj bodo morali prilagoditi svoje strategije zakupa ključnih besed. Ste pripravljeni?

Preberi več
Priročnik - Uspešne pristajalne strani - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Uspešne pristajalne strani

Lucie Pokorna

V celotni verigi oglaševanja v digitalnih medijih ima pristajalna stran ključno vlogo. Njena (ne)učinkovitost, ki jo najpogosteje merimo po številu pridobljenih konverzij, neposredno vpliva na vaš ROI. V priročniku smo za vas strnili nasvete, ki vam bodo zagotovo pomagali povečati njen uspeh in s tem dvigniti število in kakovost opravljenih konverzij.

Preberi več
Super Bowl: finale lige NFL ali oglaševalska tekma leta? -  iPROM Mnenja strokovnjakov - Maja Nučič

Super Bowl: finale lige NFL ali oglaševalska tekma leta?

Maja Nučič

Rekordni zneski, visoka pričakovanja in ultimativno tekmovanje oglaševalcev, da bi gledalce s svojim oglasom prikovali na zaslon. Ni čudno, da so letos slavili tisti, ki so dobro poskrbeli za uporabniško izkušnjo na čisto vseh velikostih zaslonov: mobilne naprave so namreč v primerjavi z namiznimi računalniki prvič v zgodovini zabeležile večje število ogledanih oglasov!

Preberi več
10 nasvetov za učinkovito digitalno oglaševanje v avtomobilizmu - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

10 nasvetov za učinkovito digitalno oglaševanje v avtomobilizmu

Andrej Beširevič

Proizvajalci avtomobilov vse bolj množično sredstva za oglaševanje iz tradicionalnih medijev prenašajo na internet. Zakaj je temu tako in česa se lahko naučimo od velikanov avtomobilske industrije?

Preberi več
Oglasevanje-prodaja-kaj-pa-vse-vmes-2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Cetin

Oglaševanje – prodaja: kaj pa vse vmes? – 2. del

Andrej Cetin

Kje prihaja do težav, če rezultati kampanje kažejo eno, prodaja pa drugo? Na podlagi resničnih primerov dobrih in malce manj dobrih praks boste lahko spoznali, kje še je prostor za izboljšave vaših poslovnih procesov.

Preberi več
Oglasevanje-prodaja-kaj-pa-vse-vmes-1-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Cetin

Oglaševanje – prodaja: kaj pa vse vmes? – 1. del

Andrej Cetin

Analiza prodajnega cikla nam pogosto pokaže, da se v praksi zalomi tam, kjer bi najmanj pričakovali. Zato se ob načrtovanju in izvedbi kampanj temeljito posvetite tudi poprodajnim procesom. Pri tem imejte v mislih, da so spletni uporabniki veliko bolj neučakani in pričakujejo takojšnje odzive!

Preberi več

Avtorji

Arhiv