Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?

Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?

Lucie Pokorna

Uporabniki si želijo vsebine in ponudbe, prilagojene njihovim potrebam. Zato je logično, da ustrezno prilagodimo tudi strategijo za e-poštni marketing.

Preberi več
Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče

Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče

Maja Gorjanc

Ste kdaj pomislili, kakšen poslovni potencial bo imela tehnologija, ki bo razumela naša čustva? Od res učinkovite telemedicine prek preprečevanja/zmanjševanja živčnosti voznikov v prometu do naprednih oglaševalskih in prodajnih kampanj. V današnjem hiper-povezanem svetu je prepoznavanje čustev potrošnikov že mogoče, vsaj ko na sceno stopijo nosljive naprave, internet stvari in zmogljiva analitika, ki sproti obdeluje pretočne podatke. Z boljšim vpogledom v čustva svojih potrošnikov jih lahko nagovarjamo učinkoviteje in bolj ciljano tako, da v njih zbujamo občutke sreče. Mar ni prav to tisto, k čemur vsi stremimo?

Preberi več
Tehnološki trendi programatičnega oglaševanja

Tehnološki trendi programatičnega oglaševanja

Luka Andrejak

Danes lahko med programatičnim in digitalnim oglaševanjem potegnemo vzporednico. Programatično oglaševanje pomeni veliko več kot zgolj avtomatizacijo postopkov trgovanja. S številnimi tehnološkimi rešitvami oglaševalcem zagotavlja, da bodo njihove kampanje veliko bolj učinkovite, nadzorovane in skladne s cilji, ki jih zasledujejo. S tem pridobijo tako naročniki (oglaševalci oz. agencije) kot ponudniki oglasnega prostora (založniki).

Preberi več
Kako do pozornosti in vpletenosti uporabnikov - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Kako do pozornosti in vpletenosti uporabnikov?

Andrej Ivanec

Za učinkovito digitalno komunikacijo ni enostavnega recepta. Vse več je treba vlagati v različne nagovore, družbena omrežja in digitalnemu okolju prilagojene formate vsebin. V digitalnem oglaševanju se pojavlja potreba po celostnem nastopu in eksperimentiranju; največjo odzivnost pa spodbudijo napredni oglasni formati.

Preberi več
V središču sodobne strategije so podatki - Leon Brenčič

V središču sodobne strategije so podatki

Leon Brenčič

Dobra novica je, da je tehnologija danes tako napredovala, da podatki o uporabnikih izboljšujejo možnosti za doseganje boljših poslovnih rezultatov. Dejstvo pa je, da njihovega potenciala podjetja (še) ne izkoriščajo v celoti.

Preberi več
E poštni marketing je vaša rešitev vse-v-enem iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

E-poštni marketing je vaša rešitev vse-v-enem

Lucie Pokorna

Povečajte zavedanje, ustvarite promet, izboljšajte prodajo in gradite zvestobo le z eno metodo: z e-poštnim marketingom.

Preberi več
O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije - iPROM Mnenja strokovnjakov Miha Rejc

O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije

Miha Rejc

Osebam, ki postanejo satelitski komunikacijski kanali blagovne znamke, izdelka ali storitve, rečemo ambasadorji oz. vplivneži. Tovrsten marketinški pristop je ponovno aktualiziran, četudi s koreninami sega že v 40. leta prejšnjega stoletja. O vključevanju vplivnežev v marketinške strategije piše Miha Rejc, vodja oddelka za družbene medije v iPROM-u.

Preberi več
TIKTAK-koledarcek-Q2-iPROM-infografika-share

#TIKTAK koledarček Q2: Čas je, da se vključite v pogovor

Sebastjan Pirih

Upravljanje družbenih medijev ni enostavno. A še težje je, če nimate načrta! #TikTak koledarček za drugo četrtletje vam bo pomagal pri pravočasni organizaciji in vključevanju v pogovor pri dogodkih, ki so strateško pomembni tudi za vaše podjetje.

Preberi več
Ne zamudite vzpona mobilnega oglaševanja

Ne zamudite vzpona mobilnega oglaševanja!

Anže Hribar

Kljub občutni porasti mobilnega oglaševanja je med oglaševalci še vedno moč zaslediti zadržek do naložb v ta segment. Kaj pa so – poleg samih številk – ostale prednosti mobilnega oglaševanja?

Preberi več
Mobile-world-congress-2017-in-prihodnost-digitalnega-oglasevanja-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Tomaz-Tomsic

Mobile World Congress 2017 in prihodnost digitalnega oglaševanja

Tomaž Tomšič

Sejem Mobile World Congress (MWC) je v preteklosti razveseljeval predvsem telekomunikacijske operaterje in izdelovalce mobilnih telefonov, danes pa je mobilnost dosegla prav vse in vsakogar, zato ga redno spremljajmo tudi razvojniki, tržniki in oglaševalci, saj nam poda praktičen vpogled, s čim se bomo ukvarjali v prihodnjih letih.

Preberi več

Avtorji

Arhiv