Zakaj prikazno oglaševanje prevladuje med oglaševalci - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Zakaj prikazno oglaševanje prevladuje med oglaševalci

Andrej Ivanec

Aktualna raziskava iPROMa in Valicona kaže, da je prikazno oglaševanje najbolj priljubljena oblika digitalnega oglaševanja tudi med domačimi blagovnimi znamkami. V zapisu boste izvedeli, kje se skriva njegova moč, zakaj mu vodilni oglaševalci dajejo prednost in kakšne rezultate z njim dosegajo na spletu.

Preberi več
Leon Brenčič na predavanju SOZ: Nakupna pot se seli na splet: čas je za strategije »digitalno najprej« - iPROM Novice

Leon Brenčič na predavanju SOZ: Nakupna pot se seli na splet – čas je za strategije »digitalno najprej«

Leon Brenčič

iPROM in Valicon že vrsto let izvajata raziskave, ki nam dajejo jasno sliko o razvoju trženjskega komuniciranja in trendih v oglaševanju. Na četrtkovem spletnem seminarju Slovenske oglaševalske zbornice, kjer je bilo govora o »komunikacijah nove generacije«, sta jo orisala direktor odnosov z naročniki v iPROMu, Leon Brenčič, ter Matjaž Robinšak iz Valicona.

Preberi več
Kako iskalni marketing v tandemu z digitalnim oglaševanjem pretvori spletno iskanje v nakupovanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Grilc

Kako iskalni marketing v tandemu z digitalnim oglaševanjem pretvori spletno iskanje v nakupovanje

Uroš Grilc

S premišljeno kombinacijo iskalnega marketinga in digitalnega oglaševanja lahko spletne uporabnike pripeljete naravnost do svoje blagovne znamke. V zapisu spoznajte, kako potrošniki danes iščejo na spletu, kako se jim iskalni marketing prilagaja ter katera napredna orodja se vam splača vključiti v svoje digitalne trženjske strategije.

Preberi več
Nakupna pot v avtomobilski panogi se intenzivno seli na splet - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Nakupna pot v avtomobilski panogi se intenzivno seli na splet

Leon Brenčič

Nakupovanje avtomobilov je ponovno v porastu, a se seli na splet. Med pandemijo se je spletno nakupovanje močno zasidralo tudi v nakupne navade slovenskih potrošnikov. Ker je nakup avtomobila kompleksnejši kot nakup blaga široke potrošnje, pa se jim avtomobilski trgovci še ne morejo povsem prilagoditi s popolno digitalizacijo nakupne poti. Kje so ovire in kako jih lahko trgovci presežejo v naslednjih letih, ki bodo odločilna za okrevanje avtomobilske panoge?

Preberi več
Vse, kar potrošniki potrebujejo, je ljubezen: Kako se lahko blagovne znamke vrnejo močnejše in bolj priljubljene? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan

Vse, kar potrošniki potrebujejo, je ljubezen: Kako se lahko blagovne znamke vrnejo močnejše in bolj priljubljene?

Mateja Zupan

Po pandemičnem letu se zdi, da potrošniki še bolj zaupamo blagovnim znamkam, ki gojijo ljubeče odnose z nami. Večje priljubljenosti bodo nedvomno deležne tiste, ki se bodo s potrošniki ujele na osebni, čustveni ravni ter jim s svojim odnosom in izdelki pomagale živeti v skladu z novimi vrednotami.

Preberi več
Simon Cetin za DMS: Naložbe v digitalno oglaševanje bodo kmalu presegle 100 milijonov letno - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za DMS: Bližamo se mejniku, ko bodo naložbe v digitalno oglaševanje presegle 100 milijonov letno

Simon Cetin

Ne preseneča, da naložbe v digitalno oglaševanje iz leta v leto rastejo, saj je val pospešene digitalizacije zajel tudi najbolj tradicionalne panoge. Po napovedih ustanovitelja in partnerja v iPROMu Simona Cetina leto 2021 že napoveduje nove digitalne premike. O tem, kako se slovenska podjetja pripravljajo nanje, piše tudi Društvo za marketing Slovenije.

Preberi več
Kako pospešena digitalizacija spreminja bančne izkušnje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako pospešena digitalizacija spreminja bančne izkušnje

Uroš Končar

Banke, ki prej niso v polnosti izkoriščale prednosti digitalne tehnologije, so v minulem letu precej pohitele z digitalno preobrazbo. Čeprav so v zgolj nekaj mesecih uspele digitalizirati nove procese in storitve za brezstično poslovanje na daljavo, jih v prihodnje čaka še nekaj dela. V zapisu si preberite, kako se tradicionalna bančna panoga prilagaja novim razmeram in kaj bo bistveno vplivalo na njeno prihodnost.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: Medijska potrošnja se povečuje - iPROM - Novice

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Medijska potrošnja v Sloveniji se povečuje

Andrej Ivanec

Nova raziskava iPROMa in Valicona o medijski potrošnji v Sloveniji kaže, da je vsepovezan potrošnik, o katerem smo govorili že leta 2018, postal v letu 2021 še bolj povezan, še bolj digitalno pismen in še bolj aktiven uporabnik digitalnih medijev.

Preberi več
Najboljše, kar bankam prinaša digitalni perpetuum mobile - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Najboljše, kar bankam prinaša digitalni perpetuum mobile

Igor Mali

Banke v boju z nizkimi maržami in vse večjo konkurenco že nekaj let digitalizirajo svoje storitve in procese. Ker se želja potrošnikov po digitalnih storitvah le še stopnjuje, nove bančne tehnologije rastejo kot gobe po dežju in spreminjajo celoten bančni trg. V zapisu si preberite, s katerimi tehnologijami lahko tradicionalne banke že danes dosežejo potrošnika, oplemenitijo uporabniško izkušnjo, optimizirajo svoje poslovanje in prehitijo konkurenco.

Preberi več
Osnovni vodič po digitalni preobrazbi za znamke široke potrošnje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Osnovni vodič po digitalni preobrazbi za znamke široke potrošnje

Miloš Suša

Spletna trgovina bo z uporabo naprednih tehnologij v prihodnje še pospešila rast. Znamke široke potrošnje so na tankem ledu in predrle ga bodo tiste, ki se digitalnih tehnologij poslužujejo brez vnaprej zastavljene strategije ali zavoljo digitalizacije same. V kratkem vodiču si preberite, kako lahko ustrezno in varno pristopite k digitalni preobrazbi.

Preberi več

Avtorji

Arhiv