Simon Cetin za DMS: Naložbe v digitalno oglaševanje bodo kmalu presegle 100 milijonov letno - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za DMS: Bližamo se mejniku, ko bodo naložbe v digitalno oglaševanje presegle 100 milijonov letno

Simon Cetin

Ne preseneča, da naložbe v digitalno oglaševanje iz leta v leto rastejo, saj je val pospešene digitalizacije zajel tudi najbolj tradicionalne panoge. Po napovedih ustanovitelja in partnerja v iPROMu Simona Cetina leto 2021 že napoveduje nove digitalne premike. O tem, kako se slovenska podjetja pripravljajo nanje, piše tudi Društvo za marketing Slovenije.

Preberi več
Kako pospešena digitalizacija spreminja bančne izkušnje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako pospešena digitalizacija spreminja bančne izkušnje

Uroš Končar

Banke, ki prej niso v polnosti izkoriščale prednosti digitalne tehnologije, so v minulem letu precej pohitele z digitalno preobrazbo. Čeprav so v zgolj nekaj mesecih uspele digitalizirati nove procese in storitve za brezstično poslovanje na daljavo, jih v prihodnje čaka še nekaj dela. V zapisu si preberite, kako se tradicionalna bančna panoga prilagaja novim razmeram in kaj bo bistveno vplivalo na njeno prihodnost.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: Medijska potrošnja se povečuje - iPROM - Novice

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Medijska potrošnja v Sloveniji se povečuje

Andrej Ivanec

Nova raziskava iPROMa in Valicona o medijski potrošnji v Sloveniji kaže, da je vsepovezan potrošnik, o katerem smo govorili že leta 2018, postal v letu 2021 še bolj povezan, še bolj digitalno pismen in še bolj aktiven uporabnik digitalnih medijev.

Preberi več
Najboljše, kar bankam prinaša digitalni perpetuum mobile - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Najboljše, kar bankam prinaša digitalni perpetuum mobile

Igor Mali

Banke v boju z nizkimi maržami in vse večjo konkurenco že nekaj let digitalizirajo svoje storitve in procese. Ker se želja potrošnikov po digitalnih storitvah le še stopnjuje, nove bančne tehnologije rastejo kot gobe po dežju in spreminjajo celoten bančni trg. V zapisu si preberite, s katerimi tehnologijami lahko tradicionalne banke že danes dosežejo potrošnika, oplemenitijo uporabniško izkušnjo, optimizirajo svoje poslovanje in prehitijo konkurenco.

Preberi več
Osnovni vodič po digitalni preobrazbi za znamke široke potrošnje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Osnovni vodič po digitalni preobrazbi za znamke široke potrošnje

Miloš Suša

Spletna trgovina bo z uporabo naprednih tehnologij v prihodnje še pospešila rast. Znamke široke potrošnje so na tankem ledu in predrle ga bodo tiste, ki se digitalnih tehnologij poslužujejo brez vnaprej zastavljene strategije ali zavoljo digitalizacije same. V kratkem vodiču si preberite, kako lahko ustrezno in varno pristopite k digitalni preobrazbi.

Preberi več
Kam vodi digitalna preobrazba trgovce - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Sašo Fleiss

Kam vodi digitalna preobrazba trgovce?

Sašo Fleiss

Bliskovit preboj digitalnega oglaševanja in novih trendov v trženju je sprožil pravo revolucijo tudi v panogi blaga široke potrošnje (FMCG). Od trgovin s pametnimi vozički do optimizacije oglaševalskih naložb, podjetja prilagajajo poslovne modele novi resničnosti. V zapisu odkrijte, kateri ključni trendi pretresajo panogo in kako trgovci izhajajo iz krize kot zmagovalci.

Preberi več
Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin: Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK

Simon Cetin

Marketinške in oglaševalske tehnologije, spletna trgovina ter lastni digitalni medijski ekosistemi in podatkovni silosi pridobivajo na pomenu že več kot desetletje. V preteklem letu so se v podjetjih tudi močneje uveljavili ali vsaj resno opozorili nase. Pionir digitalnega oglaševanja v Sloveniji Simon Cetin je za Društvo za marketing Slovenije razgrnil trende, ki so in bodo v prihodnje ključni za uspešno poslovanje na digitalu.

Preberi več
Na kaj mora letos staviti avtomobilska panoga, da ne podoživi lanskega leta - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Na kaj mora letos staviti avtomobilska panoga, da ne podoživi lanskega leta?

Leon Brenčič

Avtomobilska panoga se danes kljub impresivnim številkam, ki jih je, gledano na svetovni ravni, dosegala v preteklih letih (68,2 milijona prodanih avtomobilov v 2018 in 65,5 milijona v 2019), sooča s številnimi izzivi. Ukrepi proti širjenju pandemije so povzročili zaprtje proizvodnih obratov, motnje v oskrbovalnih verigah in upad obiska na prodajnih mestih. Po drugi strani pa v tem letu beležimo ponovno zanimanje za nakup avtomobilov. Kako avtomobilska panoga prestaja izzive in kje smo po letošnjem prvem četrtletju?

Preberi več
Avtomobilska panoga: Čas je za digitalne pospeške - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Avtomobilska panoga: Čas je za digitalne pospeške

Miloš Suša

Na svetovni ravni je pandemija pustila globok pečat v vseh panogah in številnih podjetjih. Z večjimi izzivi se sooča tudi avtomobilska industrija, kjer sta pod vplivom sprememb dobavna veriga in proizvodnja ter posledično zadovoljevanje povpraševanja kupcev. Do danes se je panoga že nekoliko prilagodila novim razmeram, za njeno okrevanje pa bo v prihodnje še bolj pomembno, da upošteva spremenjene nakupne poti in navade potrošnikov ter spreminjajočo se medijsko oziroma oglaševalsko krajino.

Preberi več
Oglaševanje po pandemiji: Kaj je primerno in kako izkoristiti moč digitala - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan

Oglaševanje po pandemiji: Kaj je primerno in kako izkoristiti moč digitala?

Mateja Zupan

Medtem ko je začetni krč zaradi pandemije popustil, se podjetjem in panogam porajajo vprašanja, kako naj v novih razmerah pristopajo do potrošnikov in kakšno oglaševanje je sploh primerno. Srečujemo se s pojmi, kot so rahločuten marketing, srčni marketing in korona marketing. V zapisu boste izvedeli, kaj pomenijo, kako jih lahko vključite v svojo strategijo oglaševanja in kateri so primeri dobrih praks na tem področju.

Preberi več

Avtorji

Arhiv