Igor Mali za Marketing magazin - Vsaka kriza krepi racionalnost potrošnikov - iPROM Novice

Igor Mali za Marketing magazin: Vsaka kriza krepi racionalnost potrošnikov

Če si želijo oglaševalci zagotoviti nadzor nad upravljanjem svojih blagovnih znamk, naj se osredotočijo na razvoj lastnih vsebin in podatkovnih silosov, je v pogovoru za Marketing magazin svetoval operativni direktor v iPROMu Igor Mali.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Da zrastemo, moramo stopiti izven okvirov ograjenih vrtov - iPROM Novice

Simon Cetin za Marketing magazin: Da zrastemo, moramo stopiti izven okvirov ograjenih vrtov

Da smo v družbi iPROM v letu 2021 poslovali dobro in beležimo stabilno rast, gre zasluga aktivnemu inoviranju na področju oglaševalske tehnologije, odpiranju novih segmentov in trgov ter podpori naročnikom pri izboljševanju poslovnih rezultatov. Odločilno pa je bilo tudi, da smo ob povečanem povpraševanju po storitvah, povečani uporabi naših rešitev in hibridnem modelu dela uspeli poskrbeti za dobro počutje zaposlenih, je za Marketing magazin pojasnil ustanovitelj in partner v družbi iPROM Simon Cetin.

Preberi več
Nova raziskava Shopper's Mind 2021: Spletni kupci v Sloveniji nakupujejo vse pogosteje - iPROM - Novice

Nova raziskava Shopper’s Mind 2021: Spletni kupci v Sloveniji nakupujejo vse pogosteje

Aktualna raziskava Shopper’s Mind 2021, ki jo izvaja konzorcij partnerjev Valicon, iPROM in Ceneje.si, je pokazala, da se trend rasti spletnega nakupovanja nadaljuje. V Sloveniji je med spletnimi nakupovalci zabeležila povečano frekvenco in intenzivnost spletnega nakupovanja. Največ nakupov beležijo kategorije moda, dom in vrt ter elektronika, povprečna vrednost nakupa pa znaša skoraj 100 evrov. 73 odstotkov Slovencev opravi štiri spletne nakupe letno, slaba polovica pa je takih, ki nakupujejo redno, pri tem pa najpogosteje uporabljajo pametni telefon in plačujejo s karticami.

Preberi več
Tomaž Tomšič za DMS: Z napovednim modelom do pravega potrošnika in učinkovitejšega oglaševanja - iPROM - Novice

Tomaž Tomšič za Društvo za marketing Slovenije: Z napovednim modelom do pravega potrošnika in učinkovitejšega oglaševanja

Vodja iPROM Labsa Tomaž Tomšič in Matjaž Robinšak iz Valicona sta na predavanju Marketing TOPX Društva za marketing Slovenije predstavila skupno rešitev na področju tržnega raziskovanja, ki omogoča nagovarjanje in doseganje zgolj zainteresiranih potrošnikov. V trženju so sredstva namreč omejena, zato si tržniki prizadevajo čim bolj zmanjšati neučinkovito komuniciranje ter nagovarjati predvsem tiste potrošnike, ki bi jih ponudba resnično zanimala.

Preberi več
Leon Brenčič za AmCham Slovenia: Obnašanja potrošnikov v novi normalnosti - iPROM - Novice

Leon Brenčič za AmCham Slovenia: Obnašanja potrošnikov v novi normalnosti

Na virtualnem pogovoru Ameriške gospodarske zbornice – AmCham Slovenia je direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič predstavil svoj pogled na vedenje potrošnikov v novi normalnosti.

Preberi več
Leon Brenčič za SOZ: Nakupna pot se seli na splet: čas je za strategije »digitalno najprej« - iPROM Novice

Leon Brenčič za SOZ: Nakupna pot se seli na splet – čas je za strategije »digitalno najprej«

iPROM in Valicon že vrsto let izvajata raziskave, ki nam dajejo jasno sliko o razvoju trženjskega komuniciranja in trendih v oglaševanju. Na četrtkovem spletnem seminarju Slovenske oglaševalske zbornice, kjer je bilo govora o »komunikacijah nove generacije«, sta jo orisala direktor odnosov z naročniki v iPROMu, Leon Brenčič, ter Matjaž Robinšak iz Valicona.

Preberi več
Anže Hribar za Marketing magazin o svojem življenju z znamkami - iPROM - Novice

Anže Hribar za Marketing magazin o svojem življenju z znamkami

V oktobrski izdaji Marketing magazina je o svojem življenju z blagovnimi znamkami spregovoril tudi vodja oddelka za iskalni marketing v iPROMu Anže Hribar.

Preberi več
iPROM je okrepil ekipo na področju upravljanja družbenih medijev in komuniciranja - iPROM - Novice

iPROM je okrepil ekipo na področju upravljanja družbenih medijev in komuniciranja

Družbi iPROM sta se v letošnjem letu pridružili Tjaša Pangeršič v oddelku za upravljanje družbenih medijev in Jasna Kofol v oddelku za komuniciranje.

Preberi več
iPROM Akademija 2021: Pot do učinkovitega oglaševanja - iPROM - Novice

iPROM Akademija 2021: Pot do učinkovitega oglaševanja

Na letošnji iPROM Akademiji smo se posvetili aktualnim trendom s področja digitalnega oglaševanja ter predstavili izkušnje in primere dobrih praks oglaševalcev. iPROMovi strokovnjaki so z udeleženci delili tudi uporabne smernice za učinkovito digitalno oglaševanje v novi resničnosti.

Preberi več
Shopper’s Mind Več kot 90 odstotkov uporabnikov spleta vse pogosteje nakupuje prek spleta, konec leta pričakujemo ponovno povečanje - iPROM - Novice

Shopper’s Mind: Več kot 90 odstotkov uporabnikov spleta vse pogosteje nakupuje prek spleta, konec leta pričakujemo ponovno povečanje

Po podatkih družb Valicon, iPROM in Ceneje.si bomo jeseni zabeležili povečano rast spletnega nakupovanja, predvsem v kategorijah moda, tehnika, kozmetika in hrana. Partnerji, ki so svoja znanja in izkušnje s področja spletne trgovine združili v sklopu projekta Shopper’s Mind, napovedujejo nadaljnji trend rasti spletne trgovine na račun vse bolj pogostih nakupov prek spleta. V zadnjem četrtletju leta bo po podatkih Potrošniškega monitorja skoraj tretjina Slovencev hrano in pijačo nakupovala prek spleta. Kako se spreminja nakupno vedenje spletnih potrošnikov v 2021, pa bo pokazala raziskava Shopper’s Mind 2021, ki jo je projektni konzorcij začel izvajati konec septembra.

Preberi več