Leon Brenčič za Marketing magazin: V nestanovitnih časih najuspešnejši gradijo mostove - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Marketing magazin: V nestanovitnih časih najuspešnejši gradijo mostove

Direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič je za Marketing magazin povzel ključne izzive in trende, ki so zaznamovali digitalno oglaševanje v preteklem letu, ter zaupal recept za učinkovito doseganje potrošnikov in odgovarjanje na njihove potrebe v novi resničnosti.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: Remarketing ali spletno zalezovanje? - iPROM - Novice

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Remarketing ali spletno zalezovanje?

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o tem, kako v iPROMU z dolgoletnim znanjem in s pravimi tehnološkimi orodji preprečujemo, da je ponovno ciljanje strašljiva izkušnja za spletnega uporabnika.

Preberi več
Simon Cetin za Finance: Oglaševanje v kontekstu omnikanalnega trženja - iPROM - Novice

Simon Cetin za Finance: Oglaševanje v kontekstu omnikanalnega trženja

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, je v pogovoru z IKT Informatorjem, prilogo časnika Finance, izpostavil pomembnost uporabe podatkov in izgradnje lastnih podatkovnih silosov pri digitalnem oglaševanju.

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona: Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v 2021 - iPROM - Novice

Raziskava iPROMa in Valicona: Pomagajte prepoznati ključne trende digitalnega oglaševanja v Sloveniji!

iPROM v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon ponovno pripravlja raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Namen raziskave je ugotoviti, kolikšne bodo investicije podjetij za oglaševanje v digitalnih medijih v letu 2021, kateri bodo prednostni kanali digitalnega oglaševanja in kako podjetja dojemajo vložke v marketinško tehnologijo ter oglaševalsko infrastrukturo.

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona o medijski potrošnji v Sloveniji - iPROM - Novice

Raziskava iPROMa in Valicona: Medijska potrošnja v Sloveniji v letu 2021

iPROM in Valicon znova izvajata raziskavo o medijski potrošnji v Sloveniji, katere je cilj ponuditi natančnejši vpogled v čas, ki ga potrošniki porabimo za spremljanje različnih medijev in osvetliti medijske navade potrošnikov.

Preberi več
V iPROMu iščemo asistenta (m/ž) v oddelku korporativnega komuniciranja - iPROM - Novice

V iPROMu iščemo asistenta (m/ž) v oddelku korporativnega komuniciranja

V oddelek korporativnega komuniciranja v digitalni agenciji iPROM vabimo zavzetega asistenta (m/ž) z osnovnimi znanji s področja digitalnega marketinga in komuniciranja, ki želi sodelovati pri reševanju komunikacijskih izzivov, s katerimi se sooča digitalna agencija.

Preberi več
Leon Brenčič za DMS: Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Društvo za marketing Slovenije: Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu

iPROM in Valicon sta oktobra na webinarju v sklopu dogodkov iPROM Akademije predstavila podrobneše rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih potrošnikov. Društvo za marketing Slovenije se je še dodatno poglobilo v izsledke raziskave in z Leonom Brenčičem, direktorjem odnosov z naročniki v iPROMu, ter Matjažem Robinšakom, partnerjem v Valiconu, raziskalo, kako naj se marketing odzove na nastale razmere in kaj lahko pričakujemo v naslednjih mesecih.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Nakupna pot v novi resničnosti: digitalni kanali prevladujejo, sporočila je treba prilagoditi posameznim ciljnim skupinam in aktualnim potrebam - iPROM - Novice

Nakupna pot v novi resničnosti: digitalni kanali prevladujejo, sporočila je treba prilagoditi posameznim ciljnim skupinam in aktualnim potrebam

Marketing magazin se je konec oktobra udeležil webinarja v sklopu dogodkov iPROM Akademije, kjer sta Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu in Matjaž Robinšak, partner v raziskovalni hiši Valicon spregovorila o tem, kako se je spremenila nakupna pot po prvem epidemiološkem valu in kaj je pomembno danes z vidika načrtovanja tržnokomunikacijskih aktivnosti.

Preberi več
Nejc Lepen za Delo: Ko letališče postane oglaševalski medij - iPROM - Novice

Nejc Lepen za Delo: Ko letališče postane oglaševalski medij

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, se je s časnikom Delo pogovarjal o novem oglaševalskem ekosistemu, ki v sodelovanju s podjetjem Fraport Slovenija nastaja na Letališču Ljubljana.

Preberi več
Slaven Petrovič za Marketing magazin: Doseg in frekvenca kot jin in jang oglaševanja - iPROM - Novice

Slaven Petrovič za Marketing Magazin: Enotne formule za optimalno delovanje frekvence ni

Slaven Petrovič, spletni medijski načrtovalec v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o standardnih oglaševalskih metrikah – dosegu in frekvenci – in njuni funkciji.

Preberi več