Simon Cetin za Marketing magazin: Delež naložb za digitalno oglaševanje bo le še večji - iPROM Novice

Simon Cetin za Marketing magazin: Delež naložb za digitalno oglaševanje bo le še večji

Simon Cetin se je o glavnih mejnikih v letu 2019 in največjih izzivih v letu 2020 pogovarjal z Marketing magazinom. V prispevku izpostavlja, da so motivirana ekipa, zaupanje naročnikov in priznanja strokovne javnosti pokazatelji, da je iPROMova smer razvoja prava.

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona: Odnos do digitalnega oglaševanja slovenskih podjetij - iPROM Novice

Raziskava iPROMa in Valicona: Pomagajte prepoznati trende digitalnega oglaševanja v Sloveniji!

iPROM v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon ponovno pripravlja raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Namen raziskave je ugotoviti, kolikšne bodo investicije podjetij za oglaševanje v digitalnih medijih v letu 2020, kateri bodo prednostni kanali digitalnega oglaševanja in kako podjetja dojemajo vložke v marketinško tehnologijo ter oglaševalsko infrastrukturo.

Preberi več
Iščemo upravljalce oglaševalskih akcij v digitalnih medijih (t.i. traffic managerje)  - iPROM Novice

Iščemo upravljalce oglaševalskih akcij v digitalnih medijih (t.i. traffic managerje)

V iPROMu zaradi povečanega obsega dela in širitve na tuje trge v svojo ekipo vabimo tri strokovnjake za delo na področju upravljanja z oglaševalskimi akcijami v digitalnih medijih (t. i. traffic managerje).

Preberi več
Web Summit 2019: Tehnologija se spreminja, kaj pa ljudje? - iPROM Novice

Web Summit 2019: Tehnologija se spreminja, kaj pa ljudje?

Predstavniki agencije iPROM so se že peto leto zapored udeležili Web Summita, tehnološkega konferenčnega vrhunca na koledarju dogodkov vsakega strokovnjaka na področju digitalne tehnologije.

Preberi več
iPROM prejel zlatega semplerja za najboljšo uporabo podatkov - iPROM Novica

iPROM prejel zlatega semplerja za najboljšo uporabo podatkov

iPROM je v sodelovanju z naročnikom Atlantic Grupa in raziskovalno hišo Valicon na konferenci SEMPL prejel zlatega semplerja v kategoriji za najboljšo uporabo podatkov za projekt Argeta zelenjavni namazi – prediktivno digitalno oglaševanje.

Preberi več
Simon Struna o manipulacijah oglaševalskih tehnoloških platform - iPROM - Novice

Simon Struna o manipulacijah oglaševalskih tehnoloških platform

Simon Struna, specialist za programatični ekosistem v iPROMu, se je z Marketing Magazinom pogovarjal o manipulacijah oglaševalskih tehnoloških platform. V prispevku opozarja na pomen dolgoročnih ciljev v podjetju, varnosti blagovne znamke in spoštovanja zasebnosti uporabnikov.

Preberi več
Jesenska iPROM Akademija v znamenju praktičnih nasvetov za učinkovito oglaševanje - iPROM Novice

Jesenska iPROM Akademija v znamenju praktičnih nasvetov za učinkovito oglaševanje

V petek, 18. oktobra, se je zaključila še ena uspešna iPROM Akademija, kjer so praktične nasvete za učinkovito digitalno oglaševanje v različnih panogah z udeleženci delili Leon Brenčič, Miloš Suša, Anže Hribar, Miha Rejc in Igor Mali, vsi iz digitalne agencije iPROM.

Preberi več
Nove izkušnje odpirajo obzorja in premikajo meje v glavah - iPROM - Novice

Nove izkušnje odpirajo obzorja in premikajo meje v glavah

Simon Cetin se je o motiviranju in zagotavljanju zadovoljstva zaposlenih v podjetju iPROM pogovarjal z Marketing Magazinom. V prispevku je pojasnil, zakaj so za spodbujanje kreativnosti pomembne nove izkušnje, ki odpirajo obzorja in premikajo meje v glavah.

Preberi več
iPROM prejel nagrado za najbolj učinkovit digitalni projekt leta - iPROM - Novice

iPROM prejel nagrado za najbolj učinkovit digitalni projekt leta

iPROM je v sodelovanju z naročnikom Atlantic Grupa in raziskovalno hišo Valicon na festivalu WEBSI Spletni prvaki 2019 prejel nagrado za najbolj učinkovit digitalni projekt 2019 (»Use of data«) za projekt Argeta zelenjavni namazi – prediktivno digitalno oglaševanje.

Preberi več
Investicije v digitalno oglaševanje bodo v letu 2019 presegle 60 milijonov evrov - iPROM - Novice

Investicije v digitalno oglaševanje bodo v letu 2019 presegle 60 milijonov evrov

Izsledki IAB-jeve raziskave AdEx za Slovenijo 2018 so pokazali, da so investicije v digitalno oglaševanje v preteklem letu zrasle za 16 odstotkov in dosegle 54,7 milijona evrov. Glede na raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja iPROMa in Valicona pa bodo investicije v letošnjem letu presegle 60 milijonov evrov. V zadnjih petih letih so se investicije v oglaševanje v digitalnih medijih povečale za skoraj 200 odstotkov, kaže raziskava AdEx.

Preberi več