Raziskava iPROMa in Valicona o medijski potrošnji v Sloveniji - iPROM - Novice

Raziskava iPROMa in Valicona: Medijska potrošnja v Sloveniji v letu 2021

iPROM in Valicon znova izvajata raziskavo o medijski potrošnji v Sloveniji, katere je cilj ponuditi natančnejši vpogled v čas, ki ga potrošniki porabimo za spremljanje različnih medijev in osvetliti medijske navade potrošnikov.

Preberi več
V iPROMu iščemo asistenta (m/ž) v oddelku korporativnega komuniciranja - iPROM - Novice

V iPROMu iščemo asistenta (m/ž) v oddelku korporativnega komuniciranja

V oddelek korporativnega komuniciranja v digitalni agenciji iPROM vabimo zavzetega asistenta (m/ž) z osnovnimi znanji s področja digitalnega marketinga in komuniciranja, ki želi sodelovati pri reševanju komunikacijskih izzivov, s katerimi se sooča digitalna agencija.

Preberi več
Leon Brenčič za DMS: Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Društvo za marketing Slovenije: Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu

iPROM in Valicon sta oktobra na webinarju v sklopu dogodkov iPROM Akademije predstavila podrobneše rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih potrošnikov. Društvo za marketing Slovenije se je še dodatno poglobilo v izsledke raziskave in z Leonom Brenčičem, direktorjem odnosov z naročniki v iPROMu, ter Matjažem Robinšakom, partnerjem v Valiconu, raziskalo, kako naj se marketing odzove na nastale razmere in kaj lahko pričakujemo v naslednjih mesecih.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Nakupna pot v novi resničnosti: digitalni kanali prevladujejo, sporočila je treba prilagoditi posameznim ciljnim skupinam in aktualnim potrebam - iPROM - Novice

Nakupna pot v novi resničnosti: digitalni kanali prevladujejo, sporočila je treba prilagoditi posameznim ciljnim skupinam in aktualnim potrebam

Marketing magazin se je konec oktobra udeležil webinarja v sklopu dogodkov iPROM Akademije, kjer sta Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu in Matjaž Robinšak, partner v raziskovalni hiši Valicon spregovorila o tem, kako se je spremenila nakupna pot po prvem epidemiološkem valu in kaj je pomembno danes z vidika načrtovanja tržnokomunikacijskih aktivnosti.

Preberi več
Nejc Lepen za Delo: Ko letališče postane oglaševalski medij - iPROM - Novice

Nejc Lepen za Delo: Ko letališče postane oglaševalski medij

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, se je s časnikom Delo pogovarjal o novem oglaševalskem ekosistemu, ki v sodelovanju s podjetjem Fraport Slovenija nastaja na Letališču Ljubljana.

Preberi več
Slaven Petrovič za Marketing magazin: Doseg in frekvenca kot jin in jang oglaševanja - iPROM - Novice

Slaven Petrovič za Marketing Magazin: Enotne formule za optimalno delovanje frekvence ni

Slaven Petrovič, spletni medijski načrtovalec v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o standardnih oglaševalskih metrikah – dosegu in frekvenci – in njuni funkciji.

Preberi več
Leon Brenčič za InStore: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta - iPROM Novice

Leon Brenčič za InStore: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je za revijo InStore osvetlil izsledke raziskave iPROMa in Valicona o nakupni poti v turizmu, bančništvu in telekomunikacijah v letu 2020.

Preberi več
Razpis za delovno mesto: projektni vodja v razvojnem oddelku - M/Z - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Projektni vodja v razvojnem oddelku (M/Ž)

V vodilni slovenski digitalni agenciji z lastnim tehnološkim razvojem zaradi mednarodnega širjenja ter novih prebojnih projektov v svoje vrste vabimo projektnega vodjo v razvojnem oddelku (M/Ž).

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: 17 odstotkov več sredstev za digitalno oglaševanje - iPROM - Novice

Andrej Ivanec za Marketing magazin: 17 odstotkov več sredstev za digitalno oglaševanje

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, je komentiral zgodbo tedna, v kateri je Marketing magazin razmišljal o tem, kako realen je podatek o tem, da bodo digitalne multinacionalke v Sloveniji letno ustvarile za okoli 100 milijonov evrov prometa.

Preberi več
Miha Rejc za Marketing magazin: TikTok je zagotovo kanal, ki ga velja preizkusiti

Miha Rejc za Marketing magazin: TikTok je zagotovo kanal, ki ga velja preizkusiti

Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu, je za Marketing magazin komentiral uporabo platforme TikTok na slovenskem trgu.

Preberi več