Zaposlimo specialista za družbene medije - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Zaposlimo specialista za družbene medije (m/ž)

iPROM je vodilna digitalna agencija z več kot 20-letnimi izkušnjami za celovito rešitev komuniciranja v digitalnih medijih. K sodelovanju vabimo izkušenega strokovnjaka, ki bo skrbel za načrtovanje in upravljanje družbenih medijev naših naročnikov ter z nami soustvarjal prihodnost digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK - iPROM - Novice

Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK

Marketinške in oglaševalske tehnologije, spletna trgovina ter lastni digitalni medijski ekosistemi in podatkovni silosi pridobivajo na pomenu že več kot desetletje. V preteklem letu so se v podjetjih tudi močneje uveljavili ali vsaj resno opozorili nase. Pionir digitalnega oglaševanja v Sloveniji Simon Cetin je za Društvo za marketing Slovenije razgrnil trende, ki so in bodo v prihodnje ključni za uspešno poslovanje na digitalu.

Preberi več
AdEx Slovenija 2020: Trg digitalnega oglaševanja še vedno raste - iPROM - Novice

AdEx Slovenija 2020: Trg digitalnega oglaševanja še vedno raste

Zavod IAB Slovenija je na 22. IAB Akademiji predstavil ugotovitve raziskave AdEx o bruto naložbah v digitalno oglaševanje za leto 2020. Naložbe v digitalno oglaševanje, kljub nezavidljivemu času pandemije, vztrajno rastejo in dosegajo okrog 61,3 milijona evrov.

Preberi več
Zaposlimo skrbnika ključnih strank (m/ž) - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Zaposlimo skrbnika ključnih strank/Key account managerja (m/ž)

iPROM je vodilna digitalna agencija z več kot 20-letnimi izkušnjami za celovito rešitev komuniciranja v digitalnih medijih. Skladno s hitro rastjo podjetja, regijsko širitvijo ter razvojem novih rešitev in storitev na področju digitalnega oglaševanja iščemo izkušeno, motivirano in prodajno naravnano osebo, ki bo skrbela za pridobivanje novih strank in ohranjanje dobrega poslovnega odnosa z obstoječimi strankami. 

Preberi več
Zaposlimo razvijalca za AdTech/programatično oglaševanje (m/ž) - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Zaposlimo razvijalca za AdTech/programatično oglaševanje (m/ž)

iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje ter največja digitalna agencija v Sloveniji. Zaradi hitre rasti tako doma kot v regiji krepimo svojo razvojno ekipo in v svoje vrste vabimo razvijalca za AdTech/programatično oglaševanje.

Preberi več
Zaposlimo podpornega inženirja na področju programatičnega oglaševanja (m/ž) - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Zaposlimo podpornega inženirja na področju programatičnega oglaševanja (m/ž)

iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje ter največja digitalna agencija v Sloveniji. Zaradi hitre rasti tako doma kot v regiji krepimo svojo razvojno ekipo in v svoje vrste vabimo podpornega inženirja na področju programatičnega oglaševanja.

Preberi več
Igor Mali za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega marketing in ledene gore - iPROM - Novice

Igor Mali za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega marketing in ledene gore

Rdeča nit letošnje iPROM Akademije so bile aktualne spremembe v svetu marketinga ter teorija in praksa reinoviranja – ključne kompetence prihodnosti. Tkali so jo operativni direktor v iPROMu Igor Mali, svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik.

Preberi več
Maja Gorjanc za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega marketing in ledene gore - iPROM - Novice

Maja Gorjanc za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega marketing in ledene gore

Skozi analogijo potopa Titanika sta svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik na letošnji iPROM Akademiji predstavili aktualne trende v digitalnem marketingu ter pojasnili, kako se lahko podjetja uspešno odzovejo nanje skozi reinoviranje.

Preberi več
Slaven Petrovič za Finance: Video oglaševanje postaja eden glavnih digitalnih trendov - iPROM - Novice

Slaven Petrovič za Finance: Videooglaševanje postaja eden glavnih digitalnih trendov

Spletni medijski načrtovalec v iPROMu Slaven Petrovič je za Finance pojasnil, zakaj bo video oglaševanje med najpomembnejšimi digitalnimi trendi v letošnjem letu ter katere inovacije na tem področju trenutno najbolj odgovarjajo na potrebe in želje uporabnikov na spletu.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Sloveniti ali ne to je zdaj vprašanje - iPROM - Novice

Dr. Marko Stabej in Simon Cetin za Marketing magazin: Sloveniti ali ne, to je zdaj vprašanje

Z razvojem tehnologije se razvija tudi terminologija. Zakaj je tako pomembna za razvoj digitalnega marketinga in katere nove tuje strokovne izraze je smiselno prevajati v slovenščino, da pri komuniciranju ne bi bili nerazumljivi, nejasni ali okorni? Nas lahko skrbi za prihodnost slovenskega jezika? Kako si pomagati pri terminoloških zagatah in kakšno dodano vrednost nam prinaša iPROMova posodobljena različica slovarja digitalnih izrazov? O tem sta za Marketing magazin spregovorila prof. dr. Marko Stabej z Oddelka za slovenistiko na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani ter Simon Cetin, urednik slovarja ter ustanovitelj in partner v iPROMu.

Preberi več