Kako je Peugeo z AI ambasadorjem predrugačil avtomobilski marketing - iPROM - Novice

Kako je Peugeot z AI-ambasadorjem predrugačil avtomobilski marketing

Na letošnjem 19. Sales Summitu je v ospredje stopilo vprašanje, kako lahko umetna inteligenca preoblikuje sodobne prodajne pristope. Gregor Draksler, direktor marketinga pri Peugeotu Slovenija ter direktor oglaševanja in marketinga v skupini Emil Frey, je v svojem predavanju predstavil enega najopaznejših primerov tovrstne preobrazbe – uvedbo AI-ambasadorja za novi Peugeot 2008. Orisal je celoten proces snovanja, razvoja in izvedbe inovativnega pogovornega vmesnika, ki z uporabo umetne inteligence spreminja pristop k digitalni prodaji vozil. Rešitev je nastala v laboratoriju Retoba pod vodstvom ustanovitelja Simona Cetina in temelji na uporabi naprednih jezikovnih modelov. Gre za digitalnega sogovornika, ki uporabnika nagovori že v fazi raziskovanja – še preden ta vzpostavi stik s prodajnim svetovalcem – in na ta način preoblikuje klasičen prodajni lijak ter celotno uporabniško izkušnjo v avtomobilski industriji.

Preberi več
Katarina Pivk Kreft, generalna direktorica Kotányi Slovenija, in Simon Cetin, ustanovitelj in partner v družbi iPROM ter ustanovitelj in vodja laboratorija Retoba

Nova kategorija Effie Slovenija 2025 za dosežke na področju umetne inteligence v marketingu in marketinških procesih

Effie Slovenija 2025 je z uvedbo nove nagradne kategorije za dosežke na področju umetne inteligence v marketingu in marketinških procesih prepoznala pomen naprednih tehnologij pri oblikovanju sodobne uporabniške izkušnje in doseganju poslovnih ciljev. Drugi dan dogodka sta bila predstavljena napredna primera, ki že danes dokazujeta, kako umetna inteligenca spreminja pristope v marketingu.

Preberi več
Zaposlimo digitalnega analitika (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo digitalnega analitika (m/ž)

Si navdušen/a nad analitiko, digitalnim marketingom in optimizacijo sistemov? Te zanimajo delovanje brskalnikov, marketinški piksli, analitična orodja ter sistemi v ozadju digitalnega oglaševanja? V ekipo vabimo osebo, ki je ali pa si želi postati strokovnjak/inja na področju sistemov za upravljanje oznak (tag management sistemov) in marketinške analitike (m/ž)!

Preberi več
Laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija prejela mednarodni priznanji za inovativno uporabo umetne inteligence v trženju - iPROM - Novica

Laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija prejela mednarodni priznanji za inovativno uporabo umetne inteligence v trženju

Virtualni AI-Ambassador za novi Peugeot 2008 je bil mednarodno nagrajen za svojo inovativnost in združevanje napredne umetne inteligence s sodobnimi trženjskimi pristopi. Projekt je prejel prestižno svetovno nagrado Peugeot Awards 2024 za prebojno uporabo umetne inteligence v trženju, hkrati pa se je v dveh kategorijah (Automotive ter AI in Communication) uvrstil med finaliste za European Excellence Awards 2024, ki prepoznavajo izjemne projekte na področju komunikacij in marketinga.

Preberi več
Pridruži se nam kot specialist za iskalni marketing (m/ž) - iPROM - Novice

Pridruži se nam kot specialist za iskalni marketing (m/ž)

Si doma v Google Ads in uživaš v raziskovanju podatkov? Te zanimajo oglaševalska in analitična orodja, s katerimi lahko ustvariš učinkovite kampanje? Želiš sodelovati pri ustvarjanju uspešnih digitalnih strategij za priznane blagovne znamke? iPROM te vabi v svojo ekipo kot specialista za iskalni marketing!

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona: Digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2025 - iPROM - Novica

Raziskava iPROMa in Valicona: Digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2025

Podjetji iPROM in Valicon ponovno izvajata tradicionalno raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Aktualna raziskava za leto 2025 prinaša vpogled v trenutne trende in napovedi, kam bodo oglaševalci usmerjali svoje naložbe ter kaj je zanje ključno pri odločanju.

Preberi več
Krasni UI-svet ali kako znamke izkoriščajo generativno umetno inteligenco - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Krasni UI-svet ali kako znamke izkoriščajo generativno umetno inteligenco

V digitalnem svetu vse več podjetij, kot so Peugeot, IKEA, L’Oréal in Klarna, uporablja generativno umetno inteligenco (UI) za ustvarjanje inovativnih rešitev in izboljšanje uporabniške izkušnje. Ti pogovorni sistemi in virtualni asistenti omogočajo personalizirano svetovanje, podpirajo nakupne odločitve in povečujejo učinkovitost storitev za stranke. Peugeotov digitalni ambasador za model 2008, IKEA Kreativ za oblikovanje bivalnih prostorov, L’Oréalov lepotni pomočnik in Klarna kot finančni asistent kažejo, kako UI omogoča ustvarjanje bolj interaktivnih in prilagojenih uporabniških poti.

Preberi več
Simon Struna na IAB Akademiji o prihodnosti oglaševanja DOOH v Sloveniji in ključnih izzivih, s katerimi se sooča industrija - iPROM - Novice

Simon Struna na IAB Akademiji o prihodnosti oglaševanja DOOH v Sloveniji in ključnih izzivih, s katerimi se sooča industrija

V začetku septembra je v Kristalni palači v sklopu IAB Akademije potekala okrogla miza na temo oglaševanja na digitalnih zaslonih (DOOH), na kateri so gosti orisali trenutno stanje na trgu, izpostavili izzive ter podali izhodišča za učinkovito izkoriščanje tega kanala. Med panelisti je bil tudi Simon Struna, vodja programmatica v iPROMu, ki je predstavil ključne prednosti programatičnega oglaševanja na digitalnih zaslonih.

Preberi več
iPROMova raziskava o zaščiti lastnih podatkov podjetij in prehodu na prvoosebne podatkovne strategije v digitalnem oglaševanju - iPROM - Novice

iPROMova raziskava o zaščiti lastnih podatkov podjetij in prehodu na prvoosebne podatkovne strategije v digitalnem oglaševanju

V času digitalizacije in avtomatizacije je ključno, da podjetja razvijejo strategije za varovanje lastnih podatkov.

Preberi več
iPROM v sodelovanju z laboratorijem Retoba in Peugeotem Slovenija s projektom AI-ambasador za novi Peugeot 2008 na WEBSI 2024 osvojil 3. mesto - iPROM - Novice

iPROM v sodelovanju z laboratorijem Retoba in Peugeotem Slovenija s projektom AI-ambasador za novi Peugeot 2008 na WEBSI 2024 osvojil 3. mesto

Družba iPROM je na tekmovanju WEBSI Digitalni presežki Slovenije 2024 v kategoriji Avtomobilizem s projektom AI-ambasador za novi Peugeot 2008 osvojila 3. mesto. Projekt, razvit v sodelovanju z laboratorijem za avtoregresivne pogovorne sisteme Retoba in slovenskim distributerjem znamke Peugeot, je prepoznan kot primer inovativne uporabe umetne inteligence za izboljšanje prednakupne izkušnje.

Preberi več