Pravila in trendi digitalnega oglaševanja, ki jih upoštevajo najuspešnejše banke in zavarovalnice - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Pravila in trendi digitalnega oglaševanja, ki jih upoštevajo najuspešnejše banke in zavarovalnice

Uroš Končar

Vse panoge se pospešeno digitalizirajo, finančna panoga pa je po številu in uvajanju inovacij v panogo med vodilnimi. Spremembe v finančni industriji so posledica decentralizacije finančnih storitev, sprememb v nakupnih navadah potrošnikov ter vse večjega števila prebojnih inovacij, ki jih v poslovne modele vnašajo različna tehnološka podjetja (fin-tech).

Preberi več
Inovacije in novosti v programatičnem oglaševanju - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Inovacije in novosti v programatičnem oglaševanju

Simon Struna

V 2018 bo programatično zakupljenih že 80 odstotkov oglasov.

Preberi več
Nobena kriptojuha se ne poje tako vroca, kot se skuha - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Nobena kriptojuha se ne poje tako vroča, kot se skuha

Tomaž Tomšič

Pogled v preteklost, sedanjost in prihodnost uporabe tehnologije veriženja podatkovnih blokov v namene digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Pazljivo z vplivneži - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andraž Turel

Pazljivo z vplivneži!

Andraž Turel

Vse pogostejša implementacija vplivnežev v marketinške strategije je privedla do pogosto neučinkovitih sodelovanj. Na kaj vse je treba biti pozoren, da je sodelovanje z vplivnežem učinkovito in uspešno?

Preberi več
Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij - iPROM - Mnenja strokovnjakov – Leon Brenčič

Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (2. del)

Leon Brenčič

V prejšnjem blogu sem pisal o pomenu uporabniške in potrošniške izkušnje s poudarkom na digitalni potrošniški izkušnji. V tem zapisu pa bom izpostavil ključne mite in priporočila za oblikovanje boljše potrošniške izkušnje.

Preberi več
Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado

Andrej Ivanec

Maja sta IAB in IAB Europe izdala letni poročili o digitalnem oglaševanju za leto 2017 za Združene države Amerike in Evropo. Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, izpostavlja ključne izsledke obeh poročil.

Preberi več
Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (1. del)

Leon Brenčič

Vse zmogljivejša tehnologija močno preobraža nakupne navade in pričakovanja potrošnikov. Snovanje uporabniške izkušnje (UX) je nadomestilo ustvarjanje potrošniške izkušnje (CX), ki temelji na ustvarjanju doživetij na celotni (digitalni) prodajni verigi, s presežkom pričakovanj.

Preberi več
Prihodnost oglaševanja je programatična-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Simon Struna

Prihodnost oglaševanja je programatična

Simon Struna

Digitalizacija preobraža vse panoge, oglaševanje pa postavlja temelje pametne izrabe tehnologije. V svetu oglaševanja se digitalni ekosistem spreminja praktično dnevno.

Preberi več
Ključna metrika nakupne poti je hitrost-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Miloš Suša

Ključna metrika nakupne poti je hitrost

Miloš Suša

Današnji potrošniki želijo hitrejše, doslednejše in bolj osebne izkušnje prek digitalnih medijev. Če želite ostati konkurenčni, morate biti pripravljeni biti venomer v stiku s potrošniki – kjerkoli in kadarkoli, s pravimi sporočili, ki ustrezajo njihovim potrebam in vas ločijo od konkurence.

Preberi več
Promocija mobilnih aplikacij: Kako svoji mobilni aplikaciji zagotoviti uspeh-iPROM-Mnenja strokovnjakov

Promocija mobilnih aplikacij: Kako zagotoviti uspeh svoji mobilni aplikaciji?

Miha Rejc

Mobilne aplikacije v svetu digitalnega marketinga niso novost. S porastom uporabe pametnih telefonov in neposrednega dostopa do uporabnikov postajajo tudi odlično marketinško orodje za grajenje tako globljih odnosov s ciljnim občinstvom kot baze lastnih podatkov o potrošnikih.

Preberi več

Avtorji